Dit en uiteindelijk is het totaal aantal reps ook wat weinigquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon goed warm en het bij één gewicht houden en zo steeds iets verhogen?
Normaal gesproken houd ik het bij één gewicht per sessie, momenteel 65 kilo. Maar het was alweer een tijdje geleden dat ik een 1RM geprobeerd had, eens in de zoveel tijd vind ik het wel leuk om te kijken wat mijn max is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon goed warm en het bij één gewicht houden en zo steeds iets verhogen?
Klopt, normaal pak ik gewoon 5x5.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit en uiteindelijk is het totaal aantal reps ook wat weinig
Had toevallig gisteren iemand die redelijk ervaren is (geen trainer) me even laten spotten en m'n techniek laten bekijken, volgens hem kon ik nog wat meer focussen op de leg drive maar verder geen grote problemen of zo.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
En het is goed om een trainer even naar je techniek te laten kijken.
Met zijn spraakgebrek. Als je zelfs de moeite niet neemt om dit foutloos online te zetten vrees ik dat de 10% hem de kop gaat kosten.quote:
Pak ze aan.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben momenteel door puin aan het hakken van 50 tot 130cm onder het maaiveld om de bodemopbouw en kwaliteit in kaart te brengen en dat met een stootijzer.
Met jullie halters en gewichten.
Beest 💪👊 @Haagsquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben momenteel door puin aan het hakken van 50 tot 130cm onder het maaiveld om de bodemopbouw en kwaliteit in kaart te brengen en dat met een stootijzer.
Strijder.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan regel je maar gewoon een graafmachinequote:Op dinsdag 1 november 2022 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou een setje opwarmen met lager gewicht en daarna drie sets met 8 of 10 reps doen. Van die lage reps ga je niet optimaal groeien. Ik bench nauwelijks eigenlijk.quote:
Dat soort werk, net als in de tuin werken, vind ik 'afbrekend' voor het lichaam. Van de gym krijg je meer een positieve feedback, van dat soort arbeid moe met vervelende pijntjes. Maar wel veel nuttiger dan gewichten verplaatsen in een sportschoolquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het mijne ook niet echt en hoef er in ieder geval niet voor te betalen aan een sportschool.
Je traint daarentegen wel alles in tegenstelling (jullie kennelijk niet) tot het gros sportschool mannetjes met enkel grote armen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat soort werk, net als in de tuin werken, vind ik 'afbrekend' voor het lichaam. Van de gym krijg je meer een positieve feedback, van dat soort arbeid moe met vervelende pijntjes. Maar wel veel nuttiger dan gewichten verplaatsen in een sportschool
Hoe train jij je benen dan op een bouwplaats, door te zeulen met wat zwaars in iedere hand?quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je traint daarentegen wel alles in tegenstelling (jullie kennelijk niet) tot het gros sportschool mannetjes met enkel grote armen.
Dan ben je gewoon niet fit, ouwe.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat soort werk, net als in de tuin werken, vind ik 'afbrekend' voor het lichaam. Van de gym krijg je meer een positieve feedback, van dat soort arbeid moe met vervelende pijntjes. Maar wel veel nuttiger dan gewichten verplaatsen in een sportschool
Ja, wat doe je zoal in de tuin dan, een struik bijknippen en blaadjes vegen is niet wat ik voor ogen had.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet fit, ouwe.
In de tuin bezig zijn is heerlijk. Haalt het niet bij de sportschool, maar toch.
Doe jij nog een sport om fit te blijven of alleen de moeder van @onlogisch ?quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:27 schreef Scrummie het volgende:
@:Pisces29 drukt @:3rr0r even met zijn neus op de feiten.
Nee, dat had ik ook niet voor ogen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, wat doe je zoal in de tuin dan, een struik bijknippen en blaadjes vegen is niet wat ik voor ogen had.
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ook niet voor ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |