Spaghetti van gister. 2e dag, altijd beter.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
meerdere eetjes dus mijn tweede woord was koetje, inkoppertje vanaf toenquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:00 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dat was toch geen woord man, heb je random letters zitten tikken zeker?
Ik ga dat niet allemaal lezen hoor. Graag een samenvatting.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een gekkigheid, @:Onlogisch en @:Scrummie, wat denken jullie hiervan? (bron rechtstreeks via de nieuwe Chief Tweet)
https://www.smobserved.co(...)ing/7191.html?m=true
Die wedstrijd is net een half uur afgelopenquote:
De man van Pelosi is homo en aangevallen door een gestoord homovriendje. (kort genoeg hoop ik)quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga dat niet allemaal lezen hoor. Graag een samenvatting.
Ik zit nu pas te kijken, dus niet zeggen hoor AFCquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wedstrijd is net een half uur afgelopen
Soms moet je wel omdat je bijvoorbeeld op visite wasquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:23 schreef Sked het volgende:
Ik wist niet dat er nog mensen naar Studio Sport Eredivisie keken zonder de uitslagen te weten.
Klinkt als een Netflix serie.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De man van Pelosi is homo en aangevallen door een gestoord homovriendje. (kort genoeg hoop ik)
Wat een vuile hoer.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM ben jij een van de gelukkige Barbz die hierbij is?
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Zeker, het bewijs wordt alleen maar groter, maar voordat ik 100% overtuigd ben wacht ik nog even op de bevestiging van Ome Donald.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt als een Netflix serie.
Maar vervelend voor de man van Pelosi!
lolquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Haha de aanvaller van Pelosi is een mannelijke hoer die regelmatig bij dhr Pelosi naar binnen kwamdeze timeline
libtards on suicide watch
Ik heb het (bijna sluitende) bewijs hierboven al gepost.quote:
Jij was mijn bronquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het (bijna sluitende) bewijs hierboven al gepost.
Wokies willen niet meer op Twitter maar kunnen niet zonder hun schreeuw om aandacht dus blijven toch maar.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:03 schreef Caland het volgende:
Ik volg die hele Musk niet zo, maar die is blijkbaar rechts en daarom gaat twitter nu kapot ofzo?
Echt een plaatje jaquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 498 5/6
⬛⬛⬛🟨🟩
🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Mooi trappetje @:Speedfight @:scrupuleus
Woordle6 294 4/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Makkie
Zelfs de EU top was ziedend.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:03 schreef Caland het volgende:
Ik volg die hele Musk niet zo, maar die is blijkbaar rechts en daarom gaat twitter nu kapot ofzo?
Deze man haat zijn leven echtquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
@:Littlerabbit lacht om deze tv.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |