Ingelogd en dan hoop pop ups en dan kan ik het niet zien want profiel is nog niet compleetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Het WK Junioren is begonnen. Op dit moment is de 500m voor meisjes bezig. Het is te bekijken via het vage Recast platform, wel prima beeldkwaliteit.
Ja broddelwerken van de ISU.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ingelogd en dan hoop pop ups en dan kan ik het niet zien want profiel is nog niet compleetKutwebsite
Dat is echt wel een bizar goede tijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:22 schreef hhh38 het volgende:
Angel Daleman (nog steeds pas 15!) wint met overmacht de 1500m met de enige tijd onder de 2:00
1. Angel Daleman 1:58.81
Niet eens een PR, maar Inzell is ook niet meer echt sneller dan Heerenveen de laatste tijd. Maar vooral bizar dat niemand in de 3 juniorencategorieën boven haar sneller is op dit moment.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat is echt wel een bizar goede tijd.
Valt mee, hij lijkt weer niet het achterste van z'n tong te laten zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:12 schreef hhh38 het volgende:
Prins matig, slecht. Stolz gaat hier met 4,0-4,5 seconden voorsprong winnen
Op je 15e al het allroundklassement winnen en op elke afstand op het podium staan, die gaat iedereen naar huis rijden straksquote:
Ik zou het eerder verwachten van een Irene Schoutenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:23 schreef Remco het volgende:
Iemand moet toch ooit de eerste plek van Cindy Klassen overnemen op de Adelskalender. Ik weet niet of Tagaki die snelle 5 km ooit nog gaat rijden.
Meeste ruimte ligt op de 500 maar zie haar geen 37-er of een heel lage 38 rijden. Dat heeft ze wel nodig.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou het eerder verwachten van een Irene Schouten
Met een 38,5 op de 500 meter en een verbetering van haar PR op de 5k moet ze het kunnen redden. Dat zijn de twee afstanden waar ik de meeste ruimte ziequote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Meeste ruimte ligt op de 500 maar zie haar geen 37-er of een heel lage 38 rijden. Dat heeft ze wel nodig.
Kan natuurlijk nog verbeteren op de andere afstanden maar dat zal marginaal zijn.
Gaat Daleman voor nog 3x goud vandaag? Ze doet ook sowieso mee aan de mass startquote:Op zondag 12 februari 2023 10:38 schreef heywoodu het volgende:
Goud voor Smit, Hersman en Daleman, jaaaa!
https://live.isuresults.e(...)mpetition/13/results
En dat is alvast tweequote:Op zondag 12 februari 2023 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaat Daleman voor nog 3x goud vandaag? Ze doet ook sowieso mee aan de mass start
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |