Ja hoiquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:23 schreef Donna het volgende:
Succes allemaal morgenochtend als de klok op 5 uur staat.
Nooit geprobeerd, maar mijn lichttherapiebril zegt ook te helpen tegen dat soort problemen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Binnenkort ga ik op werkvakantie naar een gebied in een tijdzone -6 uur vanaf hier. Waarschijnlijk blijft mijn biologische klok net als vorige keer toen ik zo'n tripje maakte op de NL tijdzone hangen, dus dat wordt weer interessant.
Ditquote:Op zondag 30 oktober 2022 07:15 schreef lunapuella het volgende:
Hier waren ze lekker moe van de Halloweenviering gisteren, dus ze sliepen uit tot 7 uur nieuwe tijd
Ik vind reizen richting het westen nooit zo'n punt, vroeg moe, vroeg wakker, zeker in een warmer klimaat is dat best lekker. Maar dan moet je weet terugquote:Op zondag 30 oktober 2022 07:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn ingebouwde klok vond het om 5:10 uur ook wel tijd om op te staan. Ik heb soms wel 2 weken last van het uurtje verschil.
Binnenkort ga ik op werkvakantie naar een gebied in een tijdzone -6 uur vanaf hier. Waarschijnlijk blijft mijn biologische klok net als vorige keer toen ik zo'n tripje maakte op de NL tijdzone hangen, dus dat wordt weer interessant.
Ik reis ook veel liever naar het westen dan naar het oosten. Paar jaar geleden waren we met twee kleine mannetjes op de keys in Florida en werd de klok verzet naar wintertijd. Toen waren om half 6 met z’n viertjes al up and running en hebben we mooiste sunrise ooit gezienquote:Op zondag 30 oktober 2022 08:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind reizen richting het westen nooit zo'n punt, vroeg moe, vroeg wakker, zeker in een warmer klimaat is dat best lekker. Maar dan moet je weet terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |