Ah ja ik snap het, ja dat soort achtergrond vind ik wel interessant. Maar het begin is inderdaad gewoon een scene die we gezien hebben en wat die anderen erover zeiden. Maarja sowieso ben ik niet zon fan van 40 minuten extra lullen over een aflevering van een uurquote:Op zondag 7 juli 2024 18:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik kijk de Alt Shift X recaps niet voor het oprakelen van de overduidelijke zaken.
Waar het vooral interessant wordt, en dat krijg je niet mee in 3 minuten, is zijn diepere kennis van de lore, achtergrond, toegepaste symboliek en geschiedenis van de great houses.
Neem House Bracken en House Blackwood bijvoorbeeld, de serie kan begrijpelijk niet veel tijd besteden aan de achtergrond van deze strijd die al honderden generaties voortduurt. Alt Shift X vult dat in zijn recaps aan met achtergrond informatie uit de boeken en eerdere verwijzingen uit GoT en HotD.
Dan ben je in mijn ogen meerwaarde aan het creëren.
Ohquote:Op zondag 7 juli 2024 17:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zin in!
En de nieuwe Alt Shift X als voorbereiding.
Het is echt véél meer context en hoe en wat. Je hoeft 'm zeker niet te kijken hoor, maar die YouTuber doet echt fantastische recaps.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ah ja ik snap het, ja dat soort achtergrond vind ik wel interessant. Maar het begin is inderdaad gewoon een scene die we gezien hebben en wat die anderen erover zeiden. Maarja sowieso ben ik niet zon fan van 40 minuten extra lullen over een aflevering van een uur
Gewoon in x 2 speed kijken.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ah ja ik snap het, ja dat soort achtergrond vind ik wel interessant. Maar het begin is inderdaad gewoon een scene die we gezien hebben en wat die anderen erover zeiden. Maarja sowieso ben ik niet zon fan van 40 minuten extra lullen over een aflevering van een uur
Je kan het ook overdrijven hoorquote:Op maandag 8 juli 2024 15:31 schreef henkklaas1994 het volgende:
Aegon moet wel dood zijn, anders is de geloofwaardigheid van de serie in 1 klap verdwenen!
En R die zichzelf nog extra goed vastbind aan M.. If we go, we go togetherquote:Op maandag 8 juli 2024 17:13 schreef DobbyDob het volgende:
Poh dit was ouderwets goed. Die blik in de ogen tussen Rhaenys en Meleys was wel erg mooi.
Behalve die vetzak van een Vhagar. Walgelijk lelijk ook. Sowieso wel erg veel dood en verderf vanaf deze episode.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:28 schreef over_hedge het volgende:
Heb wel meer medelijden met de draken dan met welk karakter dan ookWant eigenlijk zijn ze allemaal slecht. En de draken doen maar wat hun rijders zeggen.
Brb even peta bellen
Misschien breekt de draak de val. En het blijft fantasy he.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:57 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Overdrijven? Je valt 100 meter vrije val naar beneden. Dan moet je gewoon dood zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |