Ik heb bij Ruben het idee dat hij zo uit een yes we can kliniek komt maar dat het nog niet succesvol wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij leeft in een fantasiewereld. Of ergens tussen fantasie en realiteit. Daarom kijkt hij denk ik vaak ook zo lastig wanneer mensen praten. Alsof hij alles moet “vertalen” in z’n hoofd.
Lekkere slachtofferrolquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:00 schreef spapaars het volgende:
Verschrikkelijk drama queen die Mexx.
Lijkt wel of ze van haar ellende geniet, door de aandacht die ze er mee krijgt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb bij Ruben het idee dat hij zo uit een yes we can kliniek komt maar dat het nog niet succesvol was
Ook zijn eerste dagen waar hij ziek was.. ziek van de ontwenningsverschijnselen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mis nog aan de andere kant ook zo’n polsbandje met “W.W.J.D”.
Denk eerder dat ze gewoon dom isquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:00 schreef spapaars het volgende:
Verschrikkelijk drama queen die Mexx.
Lijkt wel of ze van haar ellende geniet, door de aandacht die ze er mee krijgt.
10 seconden later......quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Ik wil het helemaal niet meer over die vent hebben, ik vind het focking irritant...
![]()
Watquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:02 schreef greysbones het volgende:
Eva is haar alter ego
Van Esther dus
Ze is fan van Eva
Eva Braun(mijn invulling)
En nu lult Babette gewoon poepquote:
Bang dat Jeff het beter doet dan hemquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:07 schreef Kakadylo het volgende:
Martin wil gewoon niet op Jeffrey stemmen
Na een eliminatieproef stemt ie graag op hemquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bang dat Jeff het beter doet dan hem
Hoe gaan ze dat manipuleren dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:11 schreef freaky40 het volgende:
Jeff gaat het gewoon worden, no doubt. De Febo is in de dagelijkse TV uitzending hier al op aan het aansturen.
Aan iemand een hekel hebben om iemands accent wat een kleuters, ja toch broquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:08 schreef Flow3r het volgende:
Wanda en Kim W ergeren zich kapot aan Eunice met haar ; irritante bek en accent ' en ook aan Mirthe
Dat is niet zo moeilijk bij een RLS leert de geschiedenis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat manipuleren dan?
Ze hebben geen hekel aan iemand. Ze ergeren zich, dat is echt wat anders. IMHOquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Aan iemand een hekel hebben om iemands accent wat een kleuters, ja toch bro
Ik vraag toch gewoon hoequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk bij een RLS leert de geschiedenis.
Door in te praten op bewoners, door te sjoemelen met de uitslag...the works.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vraag toch gewoon hoekan je me dat vertellen?
wanneer ze zo’n gesprek hebben?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Door in te praten op bewoners, door te sjoemelen met de uitslag...the works.
Dat doen ze niet met het stemmen van een nieuwe manager.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wanneer ze zo’n gesprek hebben?
Sjoemelen met de uitslag lijkt me nogal stom.
Ik dacht meer een of andere spelelement erin gooien zodat ze dingen uitsluiten.
De manier hoe het verkiesbaar stellen is gegaan is op zich al een scenario.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet met het stemmen van een nieuwe manager.
Dat ze op hem ging stemmen .. verder heb ik er niet naar geluisterd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:22 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wat zei Sasha oa over Jef? Kom er net in
Ik bedoel dat ze een spel maandag kunnen doen om immuniteit voor een maand, en dat Jeff dat kan winnen. Zodat als imadiddin manager zou worden, Jeff toch nog niet geëlimineerd kan worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet met het stemmen van een nieuwe manager.
Waarom zou Jeff ineens een immuniteit moeten krijgen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze een spel maandag kunnen doen om immuniteit voor een maand, en dat Jeff dat kan winnen. Zodat als imadiddin manager zou worden, Jeff toch nog niet geëlimineerd kan worden.
Zoiets bedoelde ik. Maar ik was niet zo duidelijk denk ik.
Nee dat doen ze dus niet, tenminste niet bij de afgelopen 2x.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze een spel maandag kunnen doen om immuniteit voor een maand, en dat Jeff dat kan winnen. Zodat als imadiddin manager zou worden, Jeff toch nog niet geëlimineerd kan worden.
Zoiets bedoelde ik. Maar ik was niet zo duidelijk denk ik.
“als” ze zouden manipuleren omdat ze in de afleveringen aansturen op het managerschap van Jeff.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom zou Jeff ineens een immuniteit moeten krijgen?
Onmogelijk want dat zijn keigoeie vriendinnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK en Wanda nu even klagen over Mexx.
Dus jij verwacht eigenlijk dat ze voor de rest van de tijd een het zelfde soort schema volgen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat doen ze dus niet, tenminste niet bij de afgelopen 2x.
Staat daar een gele kaart voor?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe krijgt 3 mic checks in 1 minuut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |