Ik heb bij Ruben het idee dat hij zo uit een yes we can kliniek komt maar dat het nog niet succesvol wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij leeft in een fantasiewereld. Of ergens tussen fantasie en realiteit. Daarom kijkt hij denk ik vaak ook zo lastig wanneer mensen praten. Alsof hij alles moet “vertalen” in z’n hoofd.
Lekkere slachtofferrolquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:00 schreef spapaars het volgende:
Verschrikkelijk drama queen die Mexx.
Lijkt wel of ze van haar ellende geniet, door de aandacht die ze er mee krijgt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb bij Ruben het idee dat hij zo uit een yes we can kliniek komt maar dat het nog niet succesvol was
Ook zijn eerste dagen waar hij ziek was.. ziek van de ontwenningsverschijnselen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mis nog aan de andere kant ook zo’n polsbandje met “W.W.J.D”.
Denk eerder dat ze gewoon dom isquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:00 schreef spapaars het volgende:
Verschrikkelijk drama queen die Mexx.
Lijkt wel of ze van haar ellende geniet, door de aandacht die ze er mee krijgt.
10 seconden later......quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Ik wil het helemaal niet meer over die vent hebben, ik vind het focking irritant...
![]()
Watquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:02 schreef greysbones het volgende:
Eva is haar alter ego
Van Esther dus
Ze is fan van Eva
Eva Braun(mijn invulling)
En nu lult Babette gewoon poepquote:
Bang dat Jeff het beter doet dan hemquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:07 schreef Kakadylo het volgende:
Martin wil gewoon niet op Jeffrey stemmen
Na een eliminatieproef stemt ie graag op hemquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bang dat Jeff het beter doet dan hem
Hoe gaan ze dat manipuleren dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:11 schreef freaky40 het volgende:
Jeff gaat het gewoon worden, no doubt. De Febo is in de dagelijkse TV uitzending hier al op aan het aansturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |