Hier ook, +45 minuten vanmorgenquote:
Ik neem aan dat u doelt op files of een vertraagde trein ?quote:Op maandag 21 november 2022 10:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hier ook, +45 minuten vanmorgen.
Smeerlappen toch een pressiemiddel gevonden dat werkt.quote:Op maandag 21 november 2022 11:51 schreef golfer het volgende:
Slappe hap buigt voor corrupte Fifa. Geen onelove band dus.
Files ja.quote:Op maandag 21 november 2022 10:25 schreef manny het volgende:
[..]
Ik neem aan dat u doelt op files of een vertraagde trein ?
Het was toch maar voor de bühne, maakt toch niet uit.quote:Op maandag 21 november 2022 11:51 schreef golfer het volgende:
Slappe hap buigt voor corrupte Fifa. Geen onelove band dus.
Maar wel met 27 minuten extra blessuretijd.quote:Op maandag 21 november 2022 14:43 schreef borisz het volgende:
Ook deze wedstrijd is tot nu toe eenrichtingsverkeer.
12 jaar geleden in de vergaderzaal ja. Of 10 jaar geleden, 8, 5, maakt niet uit.quote:
De grootste stunt in jaren!quote:
Niet zo onverwachts als SA.quote:
Eens hoor. Ik moet zeggen dat ik het niet dagelijks volg wat daar gebeurt, maar prima team. En leuk voor WK dat het niet automatisch zo is dat het europese of zuid amerikaanse land wint.quote:Op woensdag 23 november 2022 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet zo onverwachts als SA.
Japan is gewoon een heel degelijk team.
Wellicht komt Louis zijn gouden dinges dan toch nog van pas.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:16 schreef golfer het volgende:
Dat was bedroevend slecht en met een gelijkspel mogen ze in hun handjes knijpen.
Maar stel je voor Oranje in deze vorm tegen Spanje, Brazilië of Frankrijk? In that case we do not come an end...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |