SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
vriendelijk toetje zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:50 schreef Melting het volgende:
Ik heb ook liever een toetje dan een voorgerecht.
Daar is inderdaad niets mis meequote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over de Les Humpries Singers had…
Azrael?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:58 schreef brother52 het volgende:
Zingen ze nou over die kat uit de smurfen?
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:58 schreef brother52 het volgende:
Zingen ze nou over die kat uit de smurfen?
omdat het bijna 21.00 uur wasquote:
wat een ellendequote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Ondertussen een klein stukje verderop:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)ods-in-heerhugowaard
Damn
Hier horen we gelukkig alleen maar de voorbijrazende sirenes, de wind staat voor ons gunstig dus we hoeven geen ramen dicht te doen.quote:
oh gelukkig maar!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier horen we gelukkig alleen maar de voorbijrazende sirenes, de wind staat voor ons gunstig dus we hoeven geen ramen dicht te doen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:50 schreef livelink het volgende:
Ik krijg bijna zin in Halloween op deze manier.
Goedemorgen.quote:
Het kan maar gebeurd zijn...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:13 schreef MadMaster het volgende:
16 November mag ik me melden in het ziekenhuis…
Het komt al totaal niet uit wegens allerlei afspraken rond die datum, dus ik ben not amused (lees: stront chagrijnig).quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het komt al totaal niet uit wegens allerlei afspraken rond die datum, dus ik ben not amused (lees: stront chagrijnig).
Er zit een gat van 2 x 1 cm in mijn kaak, de zenuw van mijn lip kan gevoelloos worden door de ingreep en het is de vraag of mijn bovenliggende kroon gered kan worden…
jeetje, daar zit je idd niet op te wachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het komt al totaal niet uit wegens allerlei afspraken rond die datum, dus ik ben not amused (lees: stront chagrijnig).
Er zit een gat van 2 x 1 cm in mijn kaak, de zenuw van mijn lip kan gevoelloos worden door de ingreep en het is de vraag of mijn bovenliggende kroon gered kan worden…
Heb je ook besproken of het echt nodig is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is het, omdat anders mijn complete kaak aangetast kan worden…quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je ook besproken of het echt nodig is
Owww, dat is echt kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Zoekplaatje:en jij zegt nu ik zie ik zie wat jij niet ziet! Ik zie het dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Rechtsonder zie je mijn kroon (met die 2 witte staafjes er onder) en daaronder, in mijn kaak, zit een soort van luchtbel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:03 schreef just me het volgende:
[..]
en jij zegt nu ik zie ik zie wat jij niet ziet! Ik zie het dus niet
en met die operatie kunnen ze voorkomen dat die luchtbel groter gaat worden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rechtsonder zie je mijn kroon (met die 2 witte staafjes er onder) en daaronder, in mijn kaak, zit een soort van luchtbel.
That's it...
Nee, ze halen een stuk van mijn tandvlees weg, boren dan een gat in mijn kaak, vlakken van onderen de wortels/kroonstaafjes af, halen de holte leeg, vullen 'm op met iets en maken dan de boel weer dicht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:17 schreef just me het volgende:
[..]
en met die operatie kunnen ze voorkomen dat die luchtbel groter gaat worden?
en is een second opinion een optie?
Dat hoeft voor mij dan ook weer niet…quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag het, maar ik heb dan ook al zoveel van die dingen bekeken. Bij Symph was er geen redden meer aan qua restaureren, het was echt oplappen na oplappen, dus dan maar alles eruit.
dan moet je er maar voor gaan, geen keus! Maar leuk/fijn/prettig is andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze halen een stuk van mijn tandvlees weg, boren dan een gat in mijn kaak, vlakken van onderen de wortels/kroonstaafjes af, halen de holte leeg, vullen 'm op met iets en maken dan de boel weer dicht.
En dit was de second opinion, nadat mijn tandarts hetzelfde constateerde…
Ik weet het, ik ben alleen gevoelloos voor lokale verdovingen in mijn mond, dus dat is vooral de reden dat ik er enorm tegenop zie. Ik weet dat ik alles ga voelen, verdoofd of niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:03 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet je er maar voor gaan, geen keus! Maar leuk/fijn/prettig is anders
Ik mag meestal 3 keer een injectie halen en weer wachten op de gang totdat het werkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:09 schreef just me het volgende:
aha een lotgenoot... bij mij werkt de verdoving ook niet of niet goed
is algehele narcose een optie ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag meestal 3 keer een injectie halen en weer wachten op de gang totdat het werkt.
En omdat het dan nog niet werkt, moet ik uiteindelijk met een hamsterwang (want dat levert het wel op) alsnog de ellende doorstaan…
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is besproken, maar dan kan ik pas over een half jaar terecht…
Is toch niet zo ergquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij heeft Symph een bordje met ‘gekke Henkie’ op z’n voorhoofd staan. De vloerenmannen waren aan het uitladen en opeens loopt Symph met pakken laminaat naar de zolder te slepen..’ze vroegen of ik even kon helpen’![]()
Hij heeft al genoeg te slepen enzo en er waren dingen die wij moesten doen zoals de vloeren van alle losse troep ontdoen (wat ik dus in mijn eentje stond te doen).Ik snap niet dat het in ze opkomt om te vragen of hij ook kan helpen sjouwen, niet mijn probleem dat ze wat haast hadden omdat ze ook nog elders een klus hadden. Ook deze lui betaal ik een fortuin en daar zit het sjouwen van hun eigen materiaal bij in.quote:
Symph had nee kunnen zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij heeft al genoeg te slepen enzo en er waren dingen die wij moesten doen zoals de vloeren van alle losse troep ontdoen (wat ik dus in mijn eentje stond te doen).Ik snap niet dat het in ze opkomt om te vragen of hij ook kan helpen sjouwen, niet mijn probleem dat ze wat haast hadden omdat ze ook nog elders een klus hadden. Ook deze lui betaal ik een fortuin en daar zit het sjouwen van hun eigen materiaal bij in.
Je wou niet de eerste zijn vandaag?quote:
Ja..... het wordt anders zo eentonig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 07:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wou niet de eerste zijn vandaag?
Structuur en voorspelbaarheid. Sommige mensen varen daar juist heel wel bij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... het wordt anders zo eentonig.
Dat geloof ik graag. Maar ik spring graag eens uit de band.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Structuur en voorspelbaarheid. Sommige mensen varen daar juist heel wel bij.
Ja rust reinheid en regelmaat hè... jij gaat vast vandaag ook je vaste patroon doenquote:
quote:
Ja, helaas wel. Noodgedwongen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ja rust reinheid en regelmaat hè... jij gaat vast vandaag ook je vaste patroon doen
[..]goeiemorgen livelink
ik heb net mijn zuurkoolschotel voor vanavond in de oven gestopt en dat was mijn uitje voor vandaag. Geen plannen dus, misschien vanmiddag even naar het 1e kijken. Volgende week zaterdag en zondag oppassen in Gouda dus een rustig weekje voor mij.quote:
Zuurkoolschotel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb net mijn zuurkoolschotel voor vanavond in de oven gestopt en dat was mijn uitje voor vandaag. Geen plannen dus, misschien vanmiddag even naar het 1e kijken. Volgende week zaterdag en zondag oppassen in Gouda dus een rustig weekje voor mij.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:51 schreef Fogel het volgende:
Mogguh vanuit een vliegtuig. Voorlopig nog op de grond. Geen idee of dit ding internet in de lucht heeft.
Mogguh Fogelquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:51 schreef Fogel het volgende:
Mogguh vanuit een vliegtuig. Voorlopig nog op de grond. Geen idee of dit ding internet in de lucht heeft.
Korte vlucht deze keer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:59 schreef Fogel het volgende:
Oslo-Londen, met Norse, in een Dreamliner
Prive. Gewoon een paar dagen weg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Korte vlucht deze keer.
Ga je voor vakantie of voor je werk?
Dan zit het ergste er dus op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen
Ik kan bevestigen dat de reguliere griep weer aanwezig is![]()
Sinds dinsdag vrijwel alleen maar op bed gelegen, nu iets aan de beterende hand.
Daar ga ik inderdaad wel van uit ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zit het ergste er dus op.![]()
Goedemorgen.
Ai, dat klinkt inderdaad als een zware griep. Maandag al werken klinkt als heel veel bruggen te ver.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen
Ik kan bevestigen dat de reguliere griep weer aanwezig is![]()
Sinds dinsdag vrijwel alleen maar op bed gelegen, nu iets aan de beterende hand.
Vooraf-track kort na 18:57 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Rush
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:30 schreef livelink het volgende:
En ook ingetuned. Had niet door dat er gedraaid werd.
Ook welkom. Geen punt hoor. Het was een spontane ingeving, die rond 18:30 uur ontstond toen de visite de deur uit was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:30 schreef livelink het volgende:
En ook ingetuned. Had niet door dat er gedraaid werd.
Ik heb 'm wel eens eerder gedraaid, onder meer in de toenmalige D-show (die ik eigenlijk nog eens opnieuw wil doen, maar dan uitgebreider)quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:36 schreef Melting het volgende:
Deze plaat komt me bekend voor, maar artiest zegt me zo niets.
Schauplatte is trouwens niet goed. Wat zegt jouw duitse mannetje daar, DJ11. Schallplatte zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Harry Nilsson - Everybody's Talkin'
Dien gerust verzoekjes in via DM, trouwens
Schallplattequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Schauplatte is trouwens niet goed. Wat zegt jouw duitse mannetje daar, DJ11. Schallplatte zeker?
Leuke samenwerking.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:45 schreef DJ11 het volgende:
En wel de winnaars van 2022, samen met The Rasmus dat eveneens deelnam. Een nieuwe versie van een bekend liedje...Kalush Orchestra & The Rasmus - In The Shadows Of Ukraine
Zekerquote:
Hierna iets uit een beetje dezelfde richting, waarvan het jou zeer zal verbazen dat ik het gewoon op 7-inch single in de kast heb liggen....quote:
Daar sta ik wel van te kijken inderdaad. Waarom heb je deze ooit gekocht, vraag ik me dan af.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hierna iets uit een beetje dezelfde richting, waarvan het jou zeer zal verbazen dat ik het gewoon op 7-inch single in de kast heb liggen....
Ik vergis me trouwensquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar sta ik wel van te kijken inderdaad. Waarom heb je deze ooit gekocht, vraag ik me dan af.
Dit blijft toch een fijn nummer.quote:
Ik denk dat deze aan mij voorbij is gegaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:03 schreef DJ11 het volgende:
De kleinste Top 40-hit die ze ooit had: twee weken in de lijst, piek op #38. Maar - wat mij betreft - haar beste nummer.Kylie Minogue - Confide In Me
Haar carrière liep toen niet zo denderend, in commercieel opzicht. Dit komt van haar zelfgetitelde album uit 1994. Ze werd pas weer succesvol toen ze daarna naar platenlabel Parlophone overstapte. Een bepaald duo dat ik weleens draai heeft daar een rol in gespeeld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat deze aan mij voorbij is gegaan.
Wie was Eleanor ook alweer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Het album Revolver van The Beatles is opnieuw ge-remastered en in super-deluxe uitvoering uitgebracht. Eén van de nummer daarop is deze:The Beatles - Eleanor Rigby
Ik heb het geweten. Iemand anders, in elk geval. De naam is verzonnen, de persoon over wie dit gaat niet.quote:
Ze stond voor alle eenzame mensen, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb het geweten. Iemand anders, in elk geval. De naam is verzonnen, de persoon over wie dit gaat niet.
Hier kwam ik erinquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Het album Revolver van The Beatles is opnieuw ge-remastered en in super-deluxe uitvoering uitgebracht. Eén van de nummer daarop is deze:The Beatles - Eleanor Rigby
Daar is onze Pol weer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Fonkelnieuwen Nederlands:
Pol - Modern Strange Love
Goedenavondquote:
Ook geinig ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Nodig toe aan z'n tweede draaibeurt:April Snow - One Step Forward One Step Back
Ik hoop toch niet op sneeuw in april.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Nodig toe aan z'n tweede draaibeurt:April Snow - One Step Forward One Step Back
Het klimaat is toch een beetje van slag. 22-23 graden eind oktober, dus wie weetquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet op sneeuw in april.
Past wel bij lente in oktober.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet op sneeuw in april.
Now or never?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Hierna gaat een Zweedse zanger - op verzoek van Livelink - een soort antwoord proberen te formuleren op de vraag die de Sparks stellen.
Ik heb geen geduld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Isak Danielson - Good Things Come To Those Who Wait
2022 is een lang en raar jaar geweest, vind ik. In januari 2022 zaten we nog in een lockdown en nu lijkt covid zo ver weg. Maar ook verder is het een jaar geweest dat zijn sporen bij mij en de kinderen heeft nagelaten. Vind het niet erg dat het bijna voorbij is, maar dan moet volgend jaar eigenlijk wel beter worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt alweer zo'n tijd geleden, dit nummer (een fijn verzoekje van Livelink), maar het werd in de tweede week van 2022 uitgebracht.Isak Danielson - Good Things Come To Those Who Wait
Vorig jaar stond er een nummer uit de eerste week van het jaar in de top 10 van m'n jaarlijst. Zou dat dit jaar ook weer gebeuren?
Ik wens je dat van harte toe. Hopelijk een jaar van de kentering.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
2022 is een lang en raar jaar geweest, vind ik. In januari 2022 zaten we nog in een lockdown en nu lijkt covid zo ver weg. Maar ook verder is het een jaar geweest dat zijn sporen bij mij en de kinderen heeft nagelaten. Vind het niet erg dat het bijna voorbij is, maar dan moet volgend jaar eigenlijk wel beter worden.
Uit m'n hoofd ergens omstreeks 17 april.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:49 schreef livelink het volgende:
Wanneer waren we eigenlijk bij Radio Kootwijk? Dat weet ik ook niet meer precies.
Dat is helaas geen garantie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
2022 is een lang en raar jaar geweest, vind ik. In januari 2022 zaten we nog in een lockdown en nu lijkt covid zo ver weg. Maar ook verder is het een jaar geweest dat zijn sporen bij mij en de kinderen heeft nagelaten. Vind het niet erg dat het bijna voorbij is, maar dan moet volgend jaar eigenlijk wel beter worden.
23 april.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:49 schreef livelink het volgende:
Wanneer waren we eigenlijk bij Radio Kootwijk? Dat weet ik ook niet meer precies.
Ik ook. Het grijpt naar de strot. Het heeft ook iets mystieks. Moeilijk te vatten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:50 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik een heel mooi nummer. Iedere keer als ik het hoor vind ik het weer betoverend.
Naar de stort zelfs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook. Het grijpt naar de stort. Het heeft ook iets mystieks. Moeilijk te vatten.
Het lijkt al een eeuwigheid geleden.quote:
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd had gelezen.quote:
Ik trek dit nummer in het Duits een stuk minder, maar in het Engels vind ik het fantastisch. Sommigen associëren dit met Kerst, maar dit kan toch gewoon het hele jaar door?quote:
Ja.... best wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt al een eeuwigheid geleden.
Kan het hele jaar door, maar ik krijg er ook een Kerstgevoel bij en daar is niks mis meequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik trek dit nummer in het Duits een stuk minder, maar in het Engels vind ik het fantastisch. Sommigen associëren dit met Kerst, maar dit kan toch gewoon het hele jaar door?
Ja, inderdaad. Geen sneeuw in april toen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... best wel.
Toen hadden we ook lekker weer.
Dank voor de fijne muziek, DJ11.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Rush
01 Steps - Last Thing On My Mind (Wip't Up In The Disco mix)
02 Melodie MC - Dum Da Dum
03 Right Said Fred - I'm Too Sexy
04 Scatman John - Scatman (Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop)
05 Syntax - Pray
06 Everything Everything - Distant Past
07 Robbie Williams - Disco Symphony (XXV)
08 Boney M - Sunny
09 Polarkreis 18 - Allein Allein
10 Sebastian Madsen feat. Eva Briegel - Ich Löse Mich Auf
11 Harry Nilsson - Everybody's Talkin'
12 Kalush Orchestra & The Rasmus - In The Shadows Of Ukraine
13 Nirvana - Lithium
14 Faith No More - Epic
15 Ethan Bortnick - Arsonists
16 Paolo Conte - Max
17 Kylie Minogue - Confide In Me
18 Sam Ryder - The Sun's Gonna Rise
19 The Beatles - Eleanor Rigby
20 Miles - Perfect World
21 Pet Shop Boys - Left To My Own Devices (single version)
22 Pol - Modern Strange Love
23 Supertramp - The Logical Song
24 Rhys Lewis - The Middle
25 Exile - Kiss You All Over (single version)
26 April Snow - One Step Forward One Step Back
27 Sparks - When Do I Get To Sing "My Way"
28 Isak Danielson - Good Things Come To Those Who Wait
29 Tamino - You Don't Own Me
30 Freiheit - Keeping The Dream Alive (extended version)
In het Duits vind ik het ook een fijne plaat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik trek dit nummer in het Duits een stuk minder, maar in het Engels vind ik het fantastisch. Sommigen associëren dit met Kerst, maar dit kan toch gewoon het hele jaar door?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Soepele overgang weer.Ik ben geen vrouw op leeftijd, maar zo onderhand heb ik er verstand van. Melting ook.
Hebben jullie ook de bijbehorende opvliegers?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Soepele overgang weer.Ik ben geen vrouw op leeftijd, maar zo onderhand heb ik er verstand van. Melting ook.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben jullie ook de bijbehorende opvliegers?
Gelukkig (nog) nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben jullie ook de bijbehorende opvliegers?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:01 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
PMS staat dan ook voor Perfect Melting Saturday night
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dat zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
Ik zou zeggen dat dit The Cats zijn, hoewel ik het geen Cats-nummer vind.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
Ik zou zeggen dat dit The Cats zijn, hoewel ik het geen Cats-nummer vind.
Iets minder up-tempo? Want dat vind ik atypisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken een andere uitvoering van dit nummer (ook van the Cats)
Zou best kunnen. Is alleen van toepassing als -ie geen grove fouten maakt of platen in sneltreinvaart doorspoelt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Is alleen van toepassing als -ie geen grove fouten maakt of platen in sneltreinvaart doorspoelt.
Een stuk minder up tempoquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Iets minder up-tempo? Want dat vind ik atypisch eigenlijk.
Dat was voor mensen die niet zo snel van begrip waren.quote:
Ja, daar kan ik me meer bij voorstellen!quote:
Leuk nummer, leuke clip ook met Annifrid.quote:
Ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was voor mensen die niet zo snel van begrip waren.
laddertje nodig ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kende dit wel, maar hier was ik nooit opgekomen…
ik had niet door dat jij ging draaienquote:
een van mijn favoriete TV programmas is weer begonnen (Sterren op het Doek) dus was laterquote:
Siquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:21 schreef livelink het volgende:
@:rataplan79 ook weer eens van de partij misschien?
Was het geen herhaling dan? Ik dacht dat ik Frits Spits al eerder op schilderij had gezien?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
een van mijn favoriete TV programmas is weer begonnen (Sterren op het Doek) dus was later
quote:
Dank!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als je het over de duivel hebt.![]()
Welkom.
Dat was gewoon een oude TT. Vanavond was het Ronald Koemanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Was het geen herhaling dan? Ik dacht dat ik Frits Spits al eerder op schilderij had gezien?
Geen punt hoor. Het was ook een ingeving op het laatste moment, zo rond 18:30 uur pas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
ik had niet door dat jij ging draaien
Ja, een Nederlandse band met internationale allure. Die hadden we in de 60s, 70s en 80s nodig. Tegenwoordig is de spoeling wel erg dun, op de dancescene na.quote:
Ik vind het nog steeds heerlijk om er naar te luisteren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, een Nederlandse band met internationale allure. Die hadden we in de 60s, 70s en 80s nodig. Tegenwoordig is de spoeling wel erg dun, op de dancescene na.
Heb je ook wel veel vervangen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds heerlijk om er naar te luisteren.
Ik hoop dat de heren van de rcd mijn platen og vaak gedraaid hebben
Begin jaren 80 moet dit zijn geweest.quote:
Mijn singelcollectie was eigenlijk niet te vervangen..quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Dit is hem dan echt![]()
Beker en friends
Dit leek me altijd zo'n rechts-extremistische band. Combinatie van uiterlijk en naam denk ik. En dat de ergste balletjes van mijn klas fan waren.quote:
Wie weet was je nu anders gelukkig geweest met 1 van die balletjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit leek me altijd zo'n rechts-extremistische band. Combinatie van uiterlijk en naam denk ik. En dat de ergste balletjes van mijn klas fan waren.
Maar ik denk nu achteraf dat ik ze verkeerd heb beoordeeld.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie weet was je nu anders gelukkig geweest met 1 van die balletjes.
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie weet was je nu anders gelukkig geweest met 1 van die balletjes.
Jij bent van de mannenliefde?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Madonna - DOnt Cry for me Argentina
Voor nu even wel..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent van de mannenliefde?
Proost!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Julie Covington don’t cry for me Argentina![]()
![]()
Dan is het die voorganger, dan weet ik de zangeres niet..quote:
Is die lekker? Ik stond vanmiddag te twijfelen om deze te kopen, maar uiteindelijk niet gedaan.quote:
Ik moet mijn eerste slok nog nemen. Als dit mijn laatste post ooit is, weet je dat je het niet moet kopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Is die lekker? Ik stond vanmiddag te twijfelen om deze te kopen, maar uiteindelijk niet gedaan.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet mijn eerste slok nog nemen. Als dit mijn laatste post ooit is, weet je dat je het niet moet kopen
Wel handig, zo'n voorproever.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet mijn eerste slok nog nemen. Als dit mijn laatste post ooit is, weet je dat je het niet moet kopen
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Is die lekker? Ik stond vanmiddag te twijfelen om deze te kopen, maar uiteindelijk niet gedaan.
het nummer ken ik wel maar daar blijft het dan ook bijquote:
Die blijft leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:41 schreef livelink het volgende:
Niet vergeten vannacht trouwens:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |