quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Bij sci-fi kan ze er nog een ruimteschip van maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ze ziet er ook wel uit alsof ze naar fantasy festivals gaat
Ben alleen wel benieuwd of de rolstoel onderdeel is van haar cosplay
Het is in ieder geval een soort van rol…quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ze ziet er ook wel uit alsof ze naar fantasy festivals gaat
Ben alleen wel benieuwd of de rolstoel onderdeel is van haar cosplay
quote:
Na 2 jaar autisten afstand is dat toch ook gewoon fijn?quote:
Als het er een beetje geil uitziet wel, anders doe maar lekker nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 2 jaar autisten afstand is dat toch ook gewoon fijn?
Dus jij steekt op een date soms ook een handje uit?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het er een beetje geil uitziet wel, anders doe maar lekker niet
Als ik naar Thailand zou gaan, zou ik liever drie maanden met een goed uitziende ladyboy optrekken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:04 schreef DKUp het volgende:
Drie maanden met een monnik opgetrokken in Thailand
Red FLAG
Nee, dat is afstandelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus jij steekt op een date soms ook een handje uit?
Wauwquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Domme meiden houden altijd van auto’s en F1 enzo
Kampermeiden houden ook altijd van bier en auto’squote:
Beetje dom zoals exact de regio waar ze woontquote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:09 schreef Fosive het volgende:
Is dat z'n eigen huidskleur of een vage zonnebanktint
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:10 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ja bedoel er niks mee maar het zag er gewoon een beetje onnatuurlijk uit of zo
Met eiwittenquote:
Ja, maar ik vind haar wel leuker dan hem, hij doet wel erg moeilijk met z'n eten, zou ik me ook aan ergeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb m’n eigen salon
Ik woon nog thuis
Wat een dom blondje
Ik ook, zou ik echt een afknapper vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind haar wel leuker dan hem, hij doet wel erg moeilijk met z'n eten, zou ik me ook aan ergeren.
“Niet nadenken” domheid, zou ik slechter trekkenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind haar wel leuker dan hem, hij doet wel erg moeilijk met z'n eten, zou ik me ook aan ergeren.
Komt uit een streek met net zo een walgelijk dialect als Britt (Purmerend)quote:
Ellendig is het.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt uit een streek met net zo een walgelijk dialect als Britt (Purmerend)
Die boks gaf het al weg dat hij medelijden hadquote:
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die boks gaf het al weg dat hij medelijden had
Ik vond haar niet echt een type om medelijden mee te krijgen, in de positieve zin, vond haar best positief overkomen. Maar goed, misschien was zij het wel die het contact heeft laten verwateren.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die boks gaf het al weg dat hij medelijden had
Eens, positieve vrouwquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vond haar niet echt een type om medelijden mee te krijgen, in de positieve zin, vond haar best positief overkomen. Maar goed, misschien was zij het wel die het contact heeft laten verwateren.
Dan ben je wel gelijk af als manquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:08 schreef Poefbank het volgende:
We wachten nog steeds tot een man zegt: ‘betaal jij?’
Wees gerust, je hebt niks gemist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Eerste keer dat ik kijk sinds Mei
Ik wilde net zeggen, je moet wel bijblijven want genoeg variatiequote:
Ik zou niet meer bellen, neequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is niet te lelijk voor sex, daarna belt geen jongen meer terug want ze is te dom
Ik weet niet wat het is, maar iets lijkt verkeerd aan haar gezicht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is niet te lelijk voor sex, daarna belt geen jongen meer terug want ze is te dom
Beetje mannelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar iets lijkt verkeerd aan haar gezicht.
Zou je weigeren?quote:
Zeg dat wel, anticlimaxquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:39 schreef Poefbank het volgende:
Mooi hè, dat knippen en plakken in de intro
Haar gezicht in combinatie met haar stem is echt een afknapper.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje mannelijk
Iets teveel plamuur
Geen gif van @Poefbank deze keer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:41 schreef Fosive het volgende:
Het aandeel geadopteerden ligt echt veel hoger dan het landelijk gemiddelde
Hoe gaat die werving van BNNVara
Kaartenbak van Spoorloos geplunderdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:41 schreef Fosive het volgende:
Het aandeel geadopteerden ligt echt veel hoger dan het landelijk gemiddelde
Hoe gaat die werving van BNNVara
Ik ben onderweg naar huisquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ze kreeg een storing
@:DKUp mist dit pareltje
Erg jammerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar huis![]()
Ga dit missen
Nou nou nouquote:
Oh de uitzonderingquote:
En toch denk ik dat hij iets minder dom is. Maar het scheelt weinigquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
De haarkleur hetzelfde als de huid
Niet bepaald mooi
Dat is in dit geval ook geen prestatie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat hij iets minder dom is. Maar het scheelt weinig
Zij kan een stijltang in het stopcontact krijgen en hij kan een zonnepaneel aansluiten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat hij iets minder dom is. Maar het scheelt weinig
Verschrikkelijk waarom?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:52 schreef Poefbank het volgende:
De altijd verschrikkelijke rakkel is ook weer terug
Ik mag haar gewoon niet. Soms hebben mensen geen reden nodig om iemand niet te mogen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk waarom?
Alleen die blonde met plukjes heeft die altijd nukkige kop
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:53 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik mag haar gewoon niet. Soms hebben mensen geen reden nodig om iemand niet te mogen.
Samequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:55 schreef Fosive het volgende:
Vooralsnog vind ik deze vrouw best grappig
Ook Corrine is welkomquote:
Told you.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Die schoenen waren lelijk, verpest het plaatjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:02 schreef Fosive het volgende:
Wat een hoge hak
Loopt dat lekker @:Pisces29 ?
De blauwe vormloze jurk en zwarte tas met diamondpainting vond je mooi?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die schoenen waren lelijk, verpest het plaatje
Seuw heyquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een wansmaak aan kleding
En een klein beetje hoer op het voorhoofd staan
Jurkje dient slechts om haar tieten en billen tentoon te stellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De blauwe vormloze jurk en zwarte tas met diamondpainting vond je mooi?
Ditquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Aan die toegeknepen oogjes zal ik nooit kunnen wennen.
Geen idee. Dit soort plateauzolen van de hoeren draag ik nooit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:02 schreef Fosive het volgende:
Wat een hoge hak
Loopt dat lekker @:Pisces29?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee. Dit soort plateauzolen van de hoeren draag ik nooit.
Johquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Deze blonde gaat de alto zo hard dumpen
Hier is elke geile 20 jarige jongen er mee oneens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:14 schreef Poefbank het volgende:
Ze is te jong en mist een bepaalde elegantie om dat soort kleding te dragen
Wijsheid komt met de jarenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hier is elke geile 20 jarige jongen er mee oneens.
Elke jongen lacht met z’n maten dat dit sletje lekker was. Do the mathquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hier is elke geile 20 jarige jongen er mee oneens.
Zo'n meisje twerkt met elke jongen die haar aandacht geeft in een club.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus die jurk heeft ook nog een split tot haar kruis![]()
Ik heb echt niet teveel gezegd
“Maar toch willen ze me na een tijdje niet meer, doe ik iets verkeerd?”quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Zo'n meisje twerkt met elke jongen die haar aandacht geeft in een club.
Ik las wat andersquote:
Daar was het antwoord wel 'ja' op.quote:
Hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |