Objectief gezien is het ook een achterlijke post, aangezien Lodewijk artiesten en kunstenaars carte blanche lijkt te willen geven. Wanneer jij hatelijke uitlatingen doet, is het niet vreemd dat bedrijven en personen zich van jou afkeren.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mening <> feit. Waarom maak je van een (niet onderbouwde) mening een feit door in objectieve statements te praten?
Het zal me een rotzorg zijn dat die vent zijn pillen niet had geslikt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat iedereen zo wild wordt om een opmerking van een psychiatrische patient.
Zo denkt hij er ook overquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn dat die vent zijn pillen niet had geslikt.
Onderhand niet meer. Ik geloof dat het hem nu wel duidelijk is dat deze grap hem zijn imperium heeft gekost.quote:
Maar, wat is specifiek de 'fuck around' in deze dan?quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:45 schreef Ulx het volgende:
Geen medelijden met hem. Je kunt bedrijven niet verplichten zaken hem te doen.
Fucked around, found out.
Je bent te lui om de OP te lezen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:06 schreef theunderdog het volgende:
Wat is er nu eigenlijk precies zo controversieel aan wat Kayne West heeft gezegd? heb het allemaal niet zo gevolgd. Maar hij heeft toch niet veel meer gezegd dan dat mensen met een Joodse achtergrond het goed doen in Hollywood? dat is gewoon een gegeven. Relatief veel filmmakers zijn van Joodse komaf.
Fantastisch voor hun toch?
" maar als ik wakker ben ga ik death con 3 op het Joodse volk"quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het benoemen van feiten en wat kroegpraat.
Tja...
Ja. Het is een overdrijving. Hij bedoelde daarmee : 'als ik wakker wordt, dan ga ik verbaal het een en ander over hen zeggen'.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:45 schreef Momo het volgende:
[..]
" maar als ik wakker ben ga ik death con 3 op het Joodse volk"
Ja, kroegpraat
quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Het is een overdrijving. Hij bedoelde daarmee : 'als ik wakker wordt, dan ga ik verbaal het een en ander over hen zeggen'.
Maar jij zat uiteraard te wachten op het moment dat hij dit letterlijk ging doen. De wens van de gedachte.
Watquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Het is een overdrijving. Hij bedoelde daarmee : 'als ik wakker wordt, dan ga ik verbaal het een en ander over hen zeggen'.
Maar jij zat uiteraard te wachten op het moment dat hij dit letterlijk ging doen. De wens van de gedachte.
Ik denk dat hij bedoelde: "Ik maak me zorgen. Als ik wakker ben en mijn kop thee heb gedronken, ga ik een kritische brief naar het internet sturen in de hoop dat er een vruchtbare gedachtewisseling ontstaat."quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uit Madame Tussauds, maar dit gaat over Madame Toussad.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:33 schreef Iblardi het volgende:
Hitler is al jaren geleden verwijderd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |