Graaiers Ontmaskerdquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:17 schreef aloa het volgende:
Die man werkt zich te pletter. Meer dan 100 uur per week.
[ twitter ]
Leuke troll.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:18 schreef Donaldson het volgende:
Wat goed dat er een politicus is die wel een goede werk-levenbalans heeft. Anderen klagen steeds over de hoge werkdruk, het continu "aan staan" en burn-outs. Terwijl je best vraagtekens kunt zetten bij de kwaliteit van de inspanningen die ze leveren.
Er zit iets raars in de Nederlandse wet, als het om stalken of belagen gaat wat ie dus doet.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef aloa het volgende:
Het mag blijkbaar ook nog gewoon. Tijd dat daar iets aan gedaan wordt.
Maw: hij werkt geen 16u, 365 dagen per jaar. Die man 'werkt' eerder een uurtje of 8 per werkdag en daarmee harkt hij ongekend veel geld binnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
15,7 uur per dag werken over 7 dagen gezien en dan onderaan de streep eigenlijk niets hebben gedaan/ingebracht/bereiktGideon is net zo’n schaamteloze graaier als de rest van die laaielichters in Den Haag. Maar zijn schaapjesaanhang denkt nog altijd werkelijk dat hij daar zit om hun ‘ideologien’ te verkondigen
.!!!!! Kwestie van slim inspelen op de behoefte van een select clubje halve zolen. Je kan zeggen wat je wil over deze man maar een slimme zakenman is het wel.
Een ratje is het, die genoeg mensen om zich heen heeft die de wet wel kennen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:18 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Er zit iets raars in de Nederlandse wet, als het om stalken of belagen gaat wat ie dus doet.
Volgens mij weet die griezel precies hoe dat zit.
Het is belastinggeld.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
Zo iemand verdiend geen aandacht dus graag een verwijdering van dit topic of ten minste een slotje.
En het is ‘verdient’.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
Zo iemand verdiend geen aandacht dus graag een verwijdering van dit topic of ten minste een slotje.
Juist! Best slim. Hou dat een jaar of 8-10 vol met het nadeel dat je zo af en toe onder een vergrootglas komt te liggen en je kan zo een jaar of 10 eerder met pensioen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Maw: hij werkt geen 16u, 365 dagen per jaar. Die man 'werkt' eerder een uurtje of 8 per werkdag en daarmee harkt hij ongekend veel geld binnen.
Zeker geen domme zet, financieel gezien.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Juist! Best slim. Hou dat een jaar of 8-10 vol met het nadeel dat je zo af en toe onder een vergrootglas komt te liggen en je kan zo een jaar of 10 eerder met pensioen.
Ik heb al een voorgesteld dat ze het stapelen van die functies gewoon moeten verbiedenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Ook wel bijzonder dat dit gewoon kan.
Ja lijkt mij verstandig, dat stapelen zal maar erg zelden in het belang van het land zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb al een voorgesteld dat ze het stapelen van die functies gewoon moeten verbieden
POL / Verbod op dubbele functies in de NL politiek
Ik vind gideon een flapdrol eerste klas, maar wat hij doet is echt niet veel anders dan de rest van dat tering zooitje in den haag en zeker ook in brussel allemaal doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Maw: hij werkt geen 16u, 365 dagen per jaar. Die man 'werkt' eerder een uurtje of 8 per werkdag en daarmee harkt hij ongekend veel geld binnen.
Het gaat er degene die dit heeft uitgezocht natuurlijk om het feit dat Gideon doet alsof hij de herboren heliummessias van het goede woord is, maar zelf dus ook zijn zakken spekt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:00 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik vind gideon een flapdrol eerste klas, maar wat hij doet is echt niet veel anders dan de rest van dat tering zooitje in den haag en zeker ook in brussel allemaal doen.
Maar de FvD stelt altijd dat zij het anders doen en gaan doen. Toch wel relevant, lijkt mij als je andere partijen aanvalt op dit soort zaken dat je het dan mischien niet zelf ook moet doen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:00 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik vind gideon een flapdrol eerste klas, maar wat hij doet is echt niet veel anders dan de rest van dat tering zooitje in den haag en zeker ook in brussel allemaal doen.
Tja lastig, zelfde met de pvv die aankaarte wat voor toeslagen en potjes en vergoedingen europarlementariers krijgen, an dit te willen afschaffen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar de FvD stelt altijd dat zij het anders doen en gaan doen. Toch wel relevant, lijkt mij als je andere partijen aanvalt op dit soort zaken dat je het dan mischien niet zelf ook moet doen?
Het gaat niet om het feit dat je recht hebt op het geld, de beloning is inherent aan de functie, maar om het bekleden van meerdere functies, natuurlijk. Maar goed, het is de FvD waar vrijwel ieder normaal persoon zich inmiddels wel van afgekeerd heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:49 schreef 111210 het volgende:
[..]
Tja lastig, zelfde met de pvv die aankaarte wat voor toeslagen en potjes en vergoedingen europarlementariers krijgen, an dit te willen afschaffen.
Maar wel aangaven er zelf ook gebruik van te maken zolang dit bestaat (want recht op)
Opzich niet heel gek, je hebt recht op geld maar je weigert het aan te nemen. Gok dat alleen de SP zoiets zou doen.
Jawel.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:00 schreef 111210 het volgende:
[..]
Alsof politici zichzelf gaan korten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef aloa het volgende:
Het mag blijkbaar ook nog gewoon. Tijd dat daar iets aan gedaan wordt.
Politici korten zichzelf juist veel te vaak, daarom heeft de kamer veel te weinig ondersteuning.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Alsof politici zichzelf gaan korten.
Niet in vergoedingen (en nevenfuncties).quote:Op woensdag 2 november 2022 14:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Politici korten zichzelf juist veel te vaak, daarom heeft de kamer veel te weinig ondersteuning.
Hij werkt niet. Hij parasiteert op de belastingbetaler.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Vergoedingen zijn niet bepaald hoog voor politici. Wel als ze er 3 gaan 'uitvoeren', natuurlijk. Maar normaal zijn ze vrij laag.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Niet in vergoedingen (en nevenfuncties).
Amerikaanse toestanden...quote:Op zondag 13 november 2022 18:30 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wil er nog iemand betogen dat dit een normale democratische partij is?
Aangezien het buiten de kamer is, denk ik dat hij hier best problemen mee zou kunnen krijgen. Of vinden we alles maar normaal?quote:Op zondag 13 november 2022 18:30 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het was voor deze site: https://www.compleetdenkers.be/quote:Op zondag 13 november 2022 19:37 schreef qajariaq het volgende:
Is er ook een bron die net meer context laat zien? Mijn bezwaar tegen FvD filmpjes is dat ze zo raar geknipt zijn maar deze is dat ook. Was dit radio of zo? Is het ergens terug te luisteren?
Dat die man niet spoort is al bekend, hopelijk gaat dit de nekslag worden voor die partij.
Wat bezielt deze idioot en zijn complete aanhang.quote:Op zondag 13 november 2022 18:30 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 13 november 2022 20:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het was voor deze site: https://www.compleetdenkers.be/
Hier het hele interview: Maar ik ga geen uur naar die man luisteren...
NOS bericht er nu ook over: https://nos.nl/artikel/24(...)ezetten-tweede-kamer
Wel ludiek om met neppe e-mailadressen aan te melden voor dat event.quote:Graag melden we jullie ook dat Gideon weldra een lezing houdt ik ons land. U kan zich hier nog voor inschrijven.
Plaats: Evenementenzaal Ridefort, Sportstraat 2 te Ruddervoorde
Datum: vrijdag 18 november om 19.30u
Inkom: 15 euro, ter plaatse contant te betalen
Inschrijven: zo vlug mogelijk via email naar dit adres: peter_vereecke@hotmail.com
Wat is er met deze mans stem?quote:Op zondag 13 november 2022 20:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het was voor deze site: https://www.compleetdenkers.be/
Hier het hele interview: Maar ik ga geen uur naar die man luisteren...
NOS bericht er nu ook over: https://nos.nl/artikel/24(...)ezetten-tweede-kamer
Die vinden dit alleen maar mooi en zien in alle ophef hun gelijk bevestigd worden.quote:Op zondag 13 november 2022 19:37 schreef qajariaq het volgende:
Dat die man niet spoort is al bekend, hopelijk gaat dit de nekslag worden voor die partij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |