quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:43 schreef pullup het volgende:
En voor @:Domnivoor
[ twitter ]
https://twitter.com/jonslater37/status/1585194635936387072
Je zal hem wel buiten de quote moeten zetten denk ikquote:
Beterschap Dotquote:Op woensdag 26 oktober 2022 05:20 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, wat een nacht. Hoesten zweten snotteren, spierpijn van het hoesten. En als klap op de vuurpijl ook nog boezemfibrileren erbij. Vanaf een uurtje 4. Hopelijk werken de medicijnen snel.
De dag kan niet beter beginnen
Dat was umquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zal hem wel buiten de quote moeten zetten denk ik
Oh dacht dat die rechtszaak nu wasquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja beelden waren gisteren al uitgelekt
Die is idd vandaagquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dacht dat die rechtszaak nu was
Die tekening van die poot is echt prachtigquote:
Wat is dat nu weer?quote:
Ja die is idd vandaagquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dacht dat die rechtszaak nu was
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:15 schreef pullup het volgende:
Jippie![]()
[ afbeelding ]
Zo'n lief minispinnetje met toch kunnen oma
Waarvan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:35 schreef mario390 het volgende:
hallooooooo weet je niet
oostenrijk word vrij
halloquote:
Okquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:40 schreef mario390 het volgende:
je moet googelen oostenrijk 26.oktober
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:01 schreef pullup het volgende:
Zou bijna Amish worden, bijna dan he
Als ze het zonder geloof deden
[ twitter ]
Neutraal zegt mijn Googlequote:
Best een lullig bootje eigenlijkquote:
Bezetting...bezetting. Er zaten wat geallieerden een oogje in het zeil te houden.quote:
Dat vinden die meisjes nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
bootje is zo belangrijk als en zak rijst omvallt
Zijn alle winkels dicht mario?quote:
nee niet de film van de bandquote:
Neinquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet de film van de band
kenn je niet de verhal over RAMSTEIN?
die kennt dann de history ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn alle winkels dicht mario?
Er zit iemand op mijn twitter te mopperen over oostenrijk
Nee die loopt er als een schnitzel zonder citroentje rond nu, te zoeken naar wat te etenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
die kennt dann de history ook niet
ja zijn bijna alle winkel gesloten nur wien weet ik
niet precies
Een vliegbasisquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je RAMSTEIN met en M Googelen
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die loopt er als een schnitzel zonder citroentje rond nu, te zoeken naar wat te eten
In Graz geloof ik, in ieder geval vanavondquote:
Ik zal er over nadenkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je RAMSTEIN met en M Googelen
gisteren avond was nog geen vierdagquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
In Graz geloof ik, in ieder geval vanavond
In Amsterdam hebben we ook maling aan elke feestdagquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren avond was nog geen vierdag
maar wanneer hij te laat was zijn de winkels ook
gesloten
waarom gaat hij niet in en Restaurant?
overigens in Wien hebben vandaag somige winkels
wel open, maar nur om dat wien anders is
Heb jij Feyenoord vrienden ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:06 schreef pullup het volgende:
[..]
In Amsterdam hebben we ook maling aan elke feestdag
En ik neem die gast niet serieus natuurlijk hij is gewoon wat aan het mekkeren.
Kan hem niet serieus nemen want hij is er om naar Feyenoord te gaan kijken zegt ie
Ja in Oostenrijk gaat het zelfs meer dan 26 graden worden eind van de weekquote:
Kan ie ook niets aan doen, komt uit Rotterdamquote:
Lol, rare jongens die Oostenrijkersquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:09 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu beelden uit Wenen... daar zitten ze met jassen aan binnen
Neinquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann weet je ook niks van de ongeluk?
OK ja soms is het niet anders ..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan ie ook niets aan doen, komt uit Rotterdam
Een klein stukje ouder dan jijquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Bedoel je deze film mario? Ramstein - The Pierced Heart (WT) (TV Movie 2022) - Reference View - IMDb
Ik zie die link van Chuf, komt me vaag bekend voorquote:
dat geloof ik niet julie zitten ook naast duitslandquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie die link van Chuf, komt me vaag bekend voor
Wellicht hier wat minder in het nieuws geweest dan in Oonstenrijk
Ja klopt wel ...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat geloof ik niet julie zitten ook naast duitsland
Altijd lekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:24 schreef mario390 het volgende:
middag spaghetti met vleessaus gegeten met kse![]()
vandaag veel ,krntner ijshockeyderby klag. vs villachquote:
Drukke avond marioquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag veel ,krntner ijshockeyderby klag. vs villach
aich dob spelt in slowenie terugspel
champ. league
5 voor 1 wedstrijd? beetje veel welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:50 schreef mario390 het volgende:
2 kann ik niet kijken , ijshockey
weet ik nog niet of ik 5 euro betal
Ja klopt ... alles achter de decoder..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:56 schreef mario390 het volgende:
nog vor 2 jaren was ijshockey op sky of op
servustv , in sport verandert zich alles zo
schnell, het is alles en geldding
nee het was dit de teams moesten wat geld an servustvquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ... alles achter de decoder..
200 uur straatje schoonhouden bij de Jumbo en iedere klant vriendelijk begroetenquote:
Bossche bol dan maar?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:56 schreef Ebinas het volgende:
Vandaag zou ik na twee maanden waar ik continu vergeten ben om 13:45 teruggebeld worden.
Half 4 niets gehoord, ik bellen. Oh nou zou later op de dag worden.
Word ik net gebeld. Oh we zijn het vergeten kunt u maandag 13:45.
Geef niet hoor het is ook niet iets kleins waar het omgaat![]()
![]()
Zo dat moest ik even kwijt
Beter een andere straf, vuil oprapen op straatquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
200 uur straatje schoonhouden bij de Jumbo en iedere klant vriendelijk begroeten
Denk alleen dat de medewerkers dat niet fijn vinden, begrijpelijk ook.
Maar zou haar wel aan de "schandpaal" willen hebben
Van mij mag het en mag ze het goed voelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter een andere straf, vuil oprapen op straat
Sowiesoquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Van mij mag het en mag ze het goed voelen.
villach 1:0 terugquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:31 schreef chufi het volgende:
Denk dat Glenda wel in beroep gaat of zou ze akkoord zijn ?
Achterlijk krijswijfquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:31 schreef chufi het volgende:
Denk dat Glenda wel in beroep gaat of zou ze akkoord zijn ?
Echt haha, heb ik dat weer niet gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer ? pullup eerder vandaag ook al
Of dezequote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is een leuke idd.
Je verwacht dwars door die rollen, maar neuuhhhhhh
Doet jouw kat dat ook?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hahaha deze is heel herkenbaar.
De gloeiende 5 minuten noem ik het
Ja, vlak voordat ik naar bed ga en als ze net gekakt heeftquote:
Ghehehequote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt haha, heb ik dat weer niet gezien
Of er hangt nog een stuk poep uit de anus en rennen ze rond. Jou taak om het te vindenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, vlak voordat ik naar bed ga en als ze net gekakt heeft![]()
Heel soms 's ochtensvroeg ook nog.
Overtollig energie kwijt denk ik.
En na het kakken mss dat de darmpjes dan anders voelen of.
Niets is veilig vliegt ook overal overheen, zeilt over de vloer.
Gekkies zijn het
ervaring mee?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Of er hangt nog een stuk poep uit de anus en rennen ze rond. Jou taak om het te vinden
Ja.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gekkies zijn het
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gekkies zijn het
mijn zet soms uit woede dequote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gekkies zijn het
Voor een paar euro heb je een nieuwe. Zeikwijfquote:
Dan heeft ze een andere oplossingquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Of er hangt nog een stuk poep uit de anus en rennen ze rond. Jou taak om het te vinden
Cevapicci, wat is dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
[..]
mijn zet soms uit woede de
cevapcici in badkamer henn
Ik heb die kut beesten niet meerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan heeft ze een andere oplossing![]()
Sleetje rijden
Ik wel. Genoeg met die slopersquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zucht, ja ik weet wat je bedoeld.
Maar ik kan ook weer niet zonder.
Nee hoeft ook niet toch? Volgens mij heeft ze genoeg straf.quote:
Ach wat mij betreft is al die ophef al wel voldoende strafquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoeft ook niet toch? Volgens mij heeft ze genoeg straf.
Ja die musts heeft zichzelf de das omgedaan. Taakstrafje ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach wat mij betreft is al die ophef al wel voldoende straf
Je uitlegthelpt niet echt.quote:
Nee dan moet je iemand omleggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:34 schreef pullup het volgende:
Maar had wel een maandje brommen of zo verwacht
Het smaakt beter dan het er uit zietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je uitlegthelpt niet echt.
Ik heb maar even google geraadpleegd![]()
Maar nu snap ik het, lijkt er wel op
Ik zie schoenenquote:
zou het ook zo eten, zie verschillende afbeeldingen dat ik denk schuif maar door hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Het smaakt beter dan het er uit ziet
Nu krijg ik hongerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
zou het ook zo eten, zie verschillende afbeeldingen dat ik denk schuif maar door hoor
Nopequote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mit Birnen ein moment bitte
[ afbeelding ]
Nu ben ik nieuwsgierig wat was het?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:45 schreef Ebinas het volgende:
Mag niet van google of zo.
Ik doe wel een Thuisbezorgd bij je![]()
cevapcici met birnen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mit Birnen ein moment bitte
[ afbeelding ]
Cevapcici met ajvarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:47 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh nou ik eet het wel hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:47 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe spreek je dat uit?quote:
succes... Zo te horen ben je voor Villachquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
in 2 min spel gedraaid, nu is
villach 2:1 vorn 3te drittel
Dagje naar de zaak en dan ben je nog langer onderweg dan voorheen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Je overstap van 38 minuten of 2 minuten missen omdat je wat vertraging hebt
Nee,heb nog vakantie. Was naar Dusseldorf.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dagje naar de zaak en dan ben je nog langer onderweg dan voorheen?
Kjejjesjavie Met een paar borrelsquote:
Vertelquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
Net bijna ruzie gehad met iemand![]()
Over een loslopende hond.
ja maar is weer 2 :2quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
succes... Zo te horen ben je voor Villach
Oh gelukkig leeft iedereen nogquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
In het kortBijna een loslopende hond doodgereden. Maar meneer vond dat het mijn schuld was.
nu overtimequote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
succes... Zo te horen ben je voor Villach
Spannendquote:
De schrik denk ik.quote:
Valt mee, meer de ergernis dat zo'n figuur zijn hond niet onder controle heeft.quote:
Ja ach het is goed afgelopen. Maar ik snap de frustratie van een los lopende hond.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt mee, meer de ergernis dat zo'n figuur zijn hond niet onder controle heeft.
Heel frustrerend.
I blame you toquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
In het kortBijna een loslopende hond doodgereden. Maar meneer vond dat het mijn schuld was.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:37 schreef mario390 het volgende:
rare verhalen op facebook
bij en vrouw kommentieren somige dat zij
ook op de wcschssel geboren zijn
gelukkig ik niet
Lekker dan, altijd een gedoe met die loslopende honden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien reed Aloa wel door het parkquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lekker dan, altijd een gedoe met die loslopende honden.
Die van hun doen ook noooooooooooooit wat
Het veldje van de hondenuitlaatquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien reed Aloa wel door het park
Deze meneer reageerde nogal 'raar'....quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lekker dan, altijd een gedoe met die loslopende honden.
Die van hun doen ook noooooooooooooit wat
Sorryquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het veldje van de hondenuitlaat![]()
Nee maar serieus nog niet zo lang geleden bijna de plomp in gegaan door een loslopende hond.
Vrouw niet helpen, nee en maar lachen, hij is nog zooooooooooo speels.
Lag ik daar in de bagger
Ik kan er nu ook wel om lachen maar echt toen niet.quote:
Ohh .......quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan er nu ook wel om lachen maar echt toen niet.
Ik zit dus in een rolstoel he, geen poot stak ze uit om me te helpen. Zo'n lol had ze.
Omstanders gelukkig wel
Lekker asociaal zeg, heb je erg gescholden?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee maar serieus nog niet zo lang geleden bijna de plomp in gegaan door een loslopende hond.
Lag ik daar in de bagger
Dat lijkt me echt een nachtmerrie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb twee jaar geleden bijna een hondje aangereden, ik reed 5 km, hondje liep aan de zijkant van de straat en ineens voor mijn auto, dus ik raakte zijn pootje. Ik schrok me helemaal wezenloos
Dat kan je wel zeggen ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker asociaal zeg, heb je erg gescholden?
Het liep een beetje mank, het beestje werd uitgelaten door de oppas, die let nooit goed op, maar ik had de schrik van mijn leven. Een beest of kind aanrijden is toch wel n van mijn angsten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een nachtmerrie.
Gelukkig nog nooit meegemaakt
Ging het wel met het beestje?
Dit dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lag ik daar in de bagger
Dat blijft je wel even bij ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het liep een beetje mank, het beestje werd uitgelaten door de oppas, die let nooit goed op, maar ik had de schrik van mijn leven. Een beest of kind aanrijden is toch wel n van mijn angsten.
Dat is gewoon dieptriestquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan er nu ook wel om lachen maar echt toen niet.
Ik zit dus in een rolstoel he, geen poot stak ze uit om me te helpen. Zo'n lol had ze.
Omstanders gelukkig wel
Ik een kind bijna met de auto kleine fucker schoot zo voor mijn wielen en en hond op de fiets. Zwart beest. Ik ging op mijn smoel. Die hond keek me loddig aanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb twee jaar geleden bijna een hondje aangereden, ik reed 5 km, hondje liep aan de zijkant van de straat en ineens voor mijn auto, dus ik raakte zijn pootje. Ik schrok me helemaal wezenloos
Ik was laatst een stuk aan het fietsen en kwam een kat tegen die lekker op de weg lag te luieren, toen ben ik maar afgestapt om het beestje de bosjes in te sturenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat blijft je wel even bij ja.
Vind het ook angstig, bv als een kat op zijn gemak over gaat steken.
Gelijk in spiegels kijken, kan ik nog remmen? brrrrrrr
Best wel ja.quote:
Je schrikt je echt dood he, het zal je gebeurenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik een kind bijna met de auto kleine fucker schoot zo voor mijn wielen en en hond op de fiets. Zwart beest. Ik ging op mijn smoel. Die hond keek me loddig aan
ja dat penalty shutout 1:0 verloren maar 1 punt welquote:
Horror momenten zijn dat en dat blijft lang in je lijf zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik een kind bijna met de auto kleine fucker schoot zo voor mijn wielen en en hond op de fiets. Zwart beest. Ik ging op mijn smoel. Die hond keek me loddig aan
Ik zou me doodschamen als iemand door mijn hond en onoplettendheid zou vallen, vooral als diegene in een rolstoel zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Best wel ja.
Zie haar nog regelmatig, eerste wat ik roep is hou die hond bij je![]()
Roept ze hem nu terug, en inmiddels luistert het ook.
Knuppels zijn het ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was laatst een stuk aan het fietsen en kwam een kat tegen die lekker op de weg lag te luieren, toen ben ik maar afgestapt om het beestje de bosjes in te sturen
Free foodquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
Was dit al voor bijgekomen?
Brabant in Oekrane.
https://www.reddit.com/link/ydtvy4/video/gwwrsbrbf4w91/player
Ja adrenaline. Die smoel van die hond was wel priceless.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je schrikt je echt dood he, het zal je gebeuren
Gezondheid.quote:
Gezondheid!quote:
Wa's dat dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
Was dit al voor bijgekomen?
Brabant in Oekrane.
https://www.reddit.com/link/ydtvy4/video/gwwrsbrbf4w91/player
Het heerst.quote:
Dat is wat achterhaaldquote:
quote:
Hooikoorts misschien? Het lijkt namelijk wel voorjaarquote:
Zijn er naar toe gereden,en patat gaan uitdelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wa's dat dan?
1) hoax
2) Gewoon met zijn kar vertrokken tijdens de oorlog?
3) Of zat hij daar al
of een opkomend griepjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hooikoorts misschien? Het lijkt namelijk wel voorjaar
Koutjequote:
Begrijp haar reactie nog altijd niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als iemand door mijn hond en onoplettendheid zou vallen, vooral als diegene in een rolstoel zit.
Ik word bloedlink van zulke lui...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Best wel ja.
Zie haar nog regelmatig, eerste wat ik roep is hou die hond bij je![]()
Roept ze hem nu terug, en inmiddels luistert het ook.
Hooikoorts, het was 19 gradenquote:
Zo dan, nou zo te zien een succes actiequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn er naar toe gereden,en patat gaan uitdelen.
Kristus te paardquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Begrijp haar reactie nog altijd niet.
Het was een Doberman en al behoorlijk groot, maar nog jong.
Honden vinden vaak een rolstoeler interessant, kennen ze meestal niet.
De ene wordt bang, de volgende loopt door.
Maar de meeste leggen hun schuimbek in mijn schoot![]()
Deze kwam van meters ver op me af remmen en sprong tegen me aan, maar duwde richting sloot.
Beest bleef tegen me aan hangen en maar duwen, kon niet anders dan me om laten vallen.
Anders lag ik in de plomp. Maar het wat allemaal bagger na lange regen.
Echt, zo egoistisch als watquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik word bloedlink van zulke lui...
Beetje fatsoen kennen ze niet.
Dit weer is nog wel een extra cadeautje na de mooie zomer, hopelijk duurt de winter hierdoor korterquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hooikoorts, het was 19 graden![]()
Zal me niets verbazen als de natuur denkt, kom op daar gaan we weer![]()
Hopelijk wordt je niet verkouden of zo
Heer aloa.quote:
Die honden vonden je wel liefquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Begrijp haar reactie nog altijd niet.
Het was een Doberman en al behoorlijk groot, maar nog jong.
Honden vinden vaak een rolstoeler interessant, kennen ze meestal niet.
De ene wordt bang, de volgende loopt door.
Maar de meeste leggen hun schuimbek in mijn schoot![]()
Deze kwam van meters ver op me af remmen en sprong tegen me aan, maar duwde richting sloot.
Beest bleef tegen me aan hangen en maar duwen, kon niet anders dan me om laten vallen.
Anders lag ik in de plomp. Maar het wat allemaal bagger na lange regen.
De winter duurt toch altijd even lang?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit weer is nog wel een extra cadeautje na de mooie zomer, hopelijk duurt de winter hierdoor korter
Ik zag me wel al verder liggen ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kristus te paardWas je niet bang dat je in het lel terecht zou komen?
Zou die vrouw zo raar gereageerd hebben door de schrik.zenuwen?
Je met zo'n hondenfluitje mee naar buiten nemen, dat ze afschrikt als je erop blaast
Oh echt, ik hoop het zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit weer is nog wel een extra cadeautje na de mooie zomer, hopelijk duurt de winter hierdoor korter
Gevoelsmatig Freshke!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De winter duurt toch altijd even lang?
Ik houd niet van dat soort honden, ik vind ze eng en ik vind ze grootquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag me wel al verder liggen ja.
Gekke is dat zoiets altijd nog vertraagd gebeurd ook.
Nou kweet niet, heb haar wel vaker ook bij andere honden raar zien reageren.
Sommige pakken hun kleine hondje snel op.
Het is echt wel een beest met goede bedoelingen, dat zie ik nu achteraf.
Maar als je hem niet onder controle hebt, dan houd je hem aan de lijn.
Maar zij niet
Het is inderdaad raar, ik moest gisteren naar de andere kant van de stad en ging lopen met jasje aan, maar dat was echt bloedheetquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh echt, ik hoop het zo.
Was gewoon raar om buiten te zijn.
Liep er hier eentje in korte broek en t'shirt te wandelen door een park.
Raar gezicht
Het soort maakt niet zo veel uit. Het zijn de baasjesquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd niet van dat soort honden, ik vind ze eng en ik vind ze groot
Hebben ook niet mijn voorkeur.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd niet van dat soort honden, ik vind ze eng en ik vind ze groot
Ja het blijft nog even zo ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad raar, ik moest gisteren naar de andere kant van de stad en ging lopen met jasje aan, maar dat was echt bloedheet
Ik hoop zondag nog even te kunnen varen
Dat is ook zo, maar ik ben gewoon een angsthaas wat dat betreft.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het soort maakt niet zo veel uit. Het zijn de baasjes
Ik ben er klaar mee. Regen sneeuw grijs alles. Helemaal topquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja het blijft nog even zo ook.
Hoop dat even lang mag duren
Ja precies, het is het imago. Honden moeten klein genoeg zijn om ze weg te kunnen duwen/schoppenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hebben ook niet mijn voorkeur.
Komt ook een beetje omdat ze lijken op een Dobermann en die zaten weer in enge horror films
Je bent geen honden mens.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik ben gewoon een angsthaas wat dat betreft.
Mijn nichtje heeft een Stafford, schat van een beest en als hij langs loopt krijgt hij altijd een brokje, maar laatst was ik bij mijn zus en was hij daar ook en ik had geen brokjes bij me, toen ging hij me heel indringend aan kijken. Nou dan ben ik heel snel weg![]()
Hoe dat zo dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee. Regen sneeuw grijs alles. Helemaal top
Dat noemen ze kattenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, het is het imago. Honden moeten klein genoeg zijn om ze weg te kunnen duwen/schoppen
Ja zeker.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, het is het imago. Honden moeten klein genoeg zijn om ze weg te kunnen duwen/schoppen
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik ben gewoon een angsthaas wat dat betreft.
Mijn nichtje heeft een Stafford, schat van een beest en als hij langs loopt krijgt hij altijd een brokje, maar laatst was ik bij mijn zus en was hij daar ook en ik had geen brokjes bij me, toen ging hij me heel indringend aan kijken. Nou dan ben ik heel snel weg![]()
De baasjes idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het soort maakt niet zo veel uit. Het zijn de baasjes
Jawel maar die kan je dan zo op je slof nemenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zeker.
Hoewel dat vaak de ergste zijn
Ook wat dat indringend aankijken op zeker, totdat je het terug doet, dan moet je zeker wegwezenquote:
Da's dan weer wel zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel maar die kan je dan zo op je slof nemen
De ellende is dat die hond vaak in een asiel belandquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:20 schreef aloa het volgende:
[..]
De baasjes idd.
Geef een gek een vechthondik zie ze hier regelmatig lopen
Ik kijk dan altijd indringend terug naar mijn kat en knijp af en toe mijn ogen dicht, dat zien katten als genegenheid en doen dat dan vaak terugquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook wat dat indringend aankijken op zeker, totdat je het terug doet, dan moet je zeker wegwezen
Preciesquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's dan weer wel zo.
Dan gaat het recht van de sterkste gelden
Omdat ie verkeerd of niet is opgevoedquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
De ellende is dat die hond vaak in een asiel beland
Ja geen enkele hond word vals geborenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ie verkeerd of niet is opgevoed
Ja da's lieffffquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk dan altijd indringend terug naar mijn kat en knijp af en toe mijn ogen dicht, dat zien katten als genegenheid en doen dat dan vaak terug
Sneu is dat. Want ondanks zijn nare gedrag heeft de hond het echt niet naar zijn zinquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ie verkeerd of niet is opgevoed
Zo'n doen katten en hun baasjes dat, heel voorzichtigquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja da's lieffff
Of als ze je aankijken en jij gaat hun aankijken.
Dan draaien ze weg, doe jij dat ook, dan draait ze weer terug.
En dat tig keer.
Soort van confrontatie mijden en een beetje proberen denk ik.
Triest idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
De ellende is dat die hond vaak in een asiel beland
Het blijven beesten natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geen enkele hond word vals geboren
Nee precies en vaak krijgt de hond de schuld, terwijl de schuld bij het baasje ligt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geen enkele hond word vals geboren
Da's wel weer de leuke kant met hun.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n doen katten en hun baasjes dat, heel voorzichtig
Katten ook.quote:
Ik voel me jongquote:
Houen zoquote:
De wat?quote:
oh diequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
die grote dingen in dat marmer op de vloer ...
Coolquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
die heb ik vroeger ook wel gevonden in het klein, goudkleurig
Over miljoenen jaren duiken ze wel weer op als iemand ze vindquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:56 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet meer precies waar ik alles gelaten heb... gedeeltelijk ergens in de kelder van de VU en waarrschijnlijk heb ik de rest weggegooid ...
Misschien zijn ze wel gebruikt in baandoorbrekend onderzoek..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Over miljoenen jaren duiken ze wel weer op als iemand ze vind
Dat kan ook zomaarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel gebruikt in baandoorbrekend onderzoek..
Alleen als je je naam er stiekem hebt ingekerfdquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:32 schreef chufi het volgende:
Dan krijg ik miscchien posthum nog wel de nobelprijs voor de natuurwetenschappen
shit ... #anoniemquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen als je je naam er stiekem hebt ingekerfd
Miljoenen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Over miljoenen jaren duiken ze wel weer op als iemand ze vind
de trailer?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb vanmiddag youtubes gezien .. was wel genoeg
Weet jij veelquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Miljoenen?
Ze hebben de kelder van de VU tot die tijd als verboden gebied aangewezen?
Over het algemeen weet ik niet zoveel neequote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet jij veel
Dikke overstroming
Heel Nederland onder water miljoenen jaren
Bedolven onder tonnen sediment
ingekapseld in verhardende lagen
Dan komt het na miljoenen jaren door een aardbeving weer half bloot te liggen tot de achter achter 20 kleinzoon van Chuf het uitbikt en er een nieuwe theorie omheenbouwt
Zeeniveau is aan het stijgen as we speakquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over het algemeen weet ik niet zoveel nee
Voorlopig kunnen ze er nog bij, die overstroming met je nog wel even regelen hoor
Getsiequote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
Wat voor soort dier gaat dit geven?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |