abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206454041
De afwezige Mohammed K. liep nog in een proeftijd van een eerdere veroordeling. De OvJ wil dat de 4 maanden jeugddetentie die hij eerder voorwaardelijk opgelegd kreeg, nu ook wordt uitgezeten.

Mohammed K. had een omgekeerd dag- en nachtritme vanwege het gebruik van lachgas en stond al onder toezicht van de Reclassering. Hij werkt nu als pakketbezorger
pi_206454063
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:22 schreef JourneyBlue het volgende:
De afwezige Mohammed K. liep nog in een proeftijd van een eerdere veroordeling. De OvJ wil dat de 4 maanden jeugddetentie die hij eerder voorwaardelijk opgelegd kreeg, nu ook wordt uitgezeten.

Mohammed K. had een omgekeerd dag- en nachtritme vanwege het gebruik van lachgas en stond al onder toezicht van de Reclassering. Hij werkt nu als pakketbezorger
_O-

Hou op hoor :D

Tnx voor alles posten hier trouwens O+

Glennis kan bij het rijtje droeftoeters van het Mallorca-tuig.
Ookal zo'n leugenachtige shitshow in de rechtbank.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2022 14:25:56 ]
pi_206454081
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:25 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
_O-

Hou op hoor :D

Tnx voor alles posten hier trouwens O+

Glennis kan bij het rijtje droeftoeters van het Mallorca-tuig.
Ookal zo'n leugenachtige shitshow in de rechtbank.
Echt hè!
Net zo slecht!
pi_206454086
De slachtoffers maken nu gebruik van hun spreekrecht. Tino als eerste. ,,Het incident heeft een grote impact op mij gehad. Het was alsof er een storm door de Jumbo heen ging. Zeven mensen begonnen meteen medewerkers te achtervolgen en geweld te gebruiken."

Advocaat Roethof gaat staan. Volgens hem hebben slachtoffers in deze zaak helemaal geen spreekrecht volgens de wet. ,,Ik ben heel blij dat de wetgever slachtoffers een stem heeft gegeven, maar dan wel voor wat in de wet geregeld is."
Roethof wil dat de rechtbank vaststelt dat het spreekrecht niet geldt voor de zaak van Reginald K., omdat die niet wordt verdacht van bedreiging.

De voorzitter vd rechtbank zegt dat het spreekrecht alleen geldt in de zaken waarin bedreiging tenlastegelegd is. Wel dus in de zaak van onder anderen #Glennis Grace.

Roethof pruttelt nog wat na en zegt dan dat hij verder zijn mond dichthoudt. Tino mag verder spreken. Hij zegt dat de dagen na het incident ,,ook niet leuk waren. Aangifte doen, een letselverklaring invullen."
pi_206454095
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze?
Deze bedoelde ik
pi_206454107
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:28 schreef JourneyBlue het volgende:
De slachtoffers maken nu gebruik van hun spreekrecht. Tino als eerste. ,,Het incident heeft een grote impact op mij gehad. Het was alsof er een storm door de Jumbo heen ging. Zeven mensen begonnen meteen medewerkers te achtervolgen en geweld te gebruiken."

Advocaat Roethof gaat staan. Volgens hem hebben slachtoffers in deze zaak helemaal geen spreekrecht volgens de wet. ,,Ik ben heel blij dat de wetgever slachtoffers een stem heeft gegeven, maar dan wel voor wat in de wet geregeld is."
Roethof wil dat de rechtbank vaststelt dat het spreekrecht niet geldt voor de zaak van Reginald K., omdat die niet wordt verdacht van bedreiging.

De voorzitter vd rechtbank zegt dat het spreekrecht alleen geldt in de zaken waarin bedreiging tenlastegelegd is. Wel dus in de zaak van onder anderen #Glennis Grace.

Roethof pruttelt nog wat na en zegt dan dat hij verder zijn mond dichthoudt. Tino mag verder spreken. Hij zegt dat de dagen na het incident ,,ook niet leuk waren. Aangifte doen, een letselverklaring invullen."
Ik weet dat die man z'n werk doet, maar dit is toch wel weer bijzonder onsympathiek.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206454110
Als sinds 2006 op FOK! en geen gifjes kunnen posten :')

Ik kan dat :@ :7
  woensdag 26 oktober 2022 @ 14:33:38 #134
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206454126
twitter

twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 14:34:21 #135
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_206454132
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
Glennis heeft spijt van de ophef, niet van wat ze heeft gedaan.
Ik herken me niet in het geschetste beeld en betreur de hieruit ontstane ophef
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_206454137
Tino zegt dat er geen aanleiding was voor het geweld. ,,Dus wat weerhoudt ze ervan om het nog eens te doen?" Tino zegt dat ze werden belaagd door journalisten en dat ze tot op de dag van vandaag last hebben van het incident.
,,Er was helemaal geen aanleiding om op deze manier te reageren. Het was nergens voor nodig", zegt Tino.

Ik denk dat nu Rick aan het woord is. Hij zegt dat hij nog nooit zoiets heeft meegemaakt en echt vreesde dat hij out zou gaan. ,,Ik zat op het randje." Hij zegt dat zijn reuk, smaak en gezicht zijn aangetast. ,,Ik zie soms zwarte plekjes en ringen om het licht."
Hij liep een hersenschudding op. ,,En dat alleen omdat iemand tegen de huisregels in in de winkel liep te roken. Ik wist niet dat het de zoon van #Glennis Grace was, maar wel dat hij eerder problemen heeft veroorzaakt."

Hij vindt dat de verdachten niet echt hun verantwoordelijkheid nemen. ,,Wij probeerden gewoon ons werk te doen. Ik had nooit gedacht dat het wijzen van iemand op zijn wangedrag tot zulke heftige gevolgen kon leiden."
Wat hem betreft was er in februari sprake van zinloos geweld, ,,maar dan in georganiseerd verband."

Tot zover de slachtofferverklaringen. De OvJ wil 10 minuten pauze om haar requisitoir te printen.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 14:40:21 #137
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206454184
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Als sinds 2006 op FOK! en geen gifjes kunnen posten :')

Ik kan dat :@ :7

Shockerend
pi_206454196
Zinloos geweld in georganiseerd verband.
Goed verwoord door een slachtoffer.
pi_206454198
Man man man man wat een droeftoeters allemaal
pi_206454221
Wat gaat er nu verder gebeuren?
pi_206454237
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:44 schreef Claudia_x het volgende:
NU de Ovj
  woensdag 26 oktober 2022 @ 14:45:40 #142
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206454240
twitter
pi_206454241
quote:
Ik hoop vandaag de strafeis.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 14:46:04 #144
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206454244
Glenda is sorry voor de gevolgen, niet voor de daden.
pi_206454245
quote:
Volgens mij alleen nog de eis van de OvJ?
  Spellchecker woensdag 26 oktober 2022 @ 14:46:21 #146
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206454254
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Volgens mij alleen nog de eis van de OvJ?
en natuurlijk pleidooien advocaten:

quote:
Na de ondervragingen op de terechtzitting houdt de officier van justitie zijn requisitoir. Hierin zet hij de feiten op een rij, geeft zijn mening over het bewijs en eist op grond daarvan een bepaalde straf. Als de officier van justitie klaar is, begint de advocaat met het pleidooi. De advocaat reageert op het requisitoir en komt op voor de belangen van zijn cliënt. De verdachte krijgt het laatste woord.
https://www.om.nl/documen(...)toir-en-een-pleidooi
pi_206454270
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:46 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
en natuurlijk pleidooien advocaten
Ohja. Kansloos vwb de verdachten.

Gaat Dion voor zichzelf spreken? Mijn hemel waarom heeft die sukkel geen advocaat :')
pi_206454271
En daarna laat men weten hoelang het duurt voor de uitspraak volgt?
pi_206454279
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:47 schreef Claudia_x het volgende:
En daarna laat men weten hoelang het duurt voor de uitspraak volgt?
Over 2 weken toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')