quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:22 schreef JourneyBlue het volgende:
De afwezige Mohammed K. liep nog in een proeftijd van een eerdere veroordeling. De OvJ wil dat de 4 maanden jeugddetentie die hij eerder voorwaardelijk opgelegd kreeg, nu ook wordt uitgezeten.
Mohammed K. had een omgekeerd dag- en nachtritme vanwege het gebruik van lachgas en stond al onder toezicht van de Reclassering. Hij werkt nu als pakketbezorger
Echt hè!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hou op hoor
Tnx voor alles posten hier trouwens
Glennis kan bij het rijtje droeftoeters van het Mallorca-tuig.
Ookal zo'n leugenachtige shitshow in de rechtbank.
Ik weet dat die man z'n werk doet, maar dit is toch wel weer bijzonder onsympathiek.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:28 schreef JourneyBlue het volgende:
De slachtoffers maken nu gebruik van hun spreekrecht. Tino als eerste. ,,Het incident heeft een grote impact op mij gehad. Het was alsof er een storm door de Jumbo heen ging. Zeven mensen begonnen meteen medewerkers te achtervolgen en geweld te gebruiken."
Advocaat Roethof gaat staan. Volgens hem hebben slachtoffers in deze zaak helemaal geen spreekrecht volgens de wet. ,,Ik ben heel blij dat de wetgever slachtoffers een stem heeft gegeven, maar dan wel voor wat in de wet geregeld is."
Roethof wil dat de rechtbank vaststelt dat het spreekrecht niet geldt voor de zaak van Reginald K., omdat die niet wordt verdacht van bedreiging.
De voorzitter vd rechtbank zegt dat het spreekrecht alleen geldt in de zaken waarin bedreiging tenlastegelegd is. Wel dus in de zaak van onder anderen #Glennis Grace.
Roethof pruttelt nog wat na en zegt dan dat hij verder zijn mond dichthoudt. Tino mag verder spreken. Hij zegt dat de dagen na het incident ,,ook niet leuk waren. Aangifte doen, een letselverklaring invullen."
Ik herken me niet in het geschetste beeld en betreur de hieruit ontstane ophefquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
Glennis heeft spijt van de ophef, niet van wat ze heeft gedaan.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Als sinds 2006 op FOK! en geen gifjes kunnen posten
Ik kan dat![]()
en natuurlijk pleidooien advocaten:quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij alleen nog de eis van de OvJ?
https://www.om.nl/documen(...)toir-en-een-pleidooiquote:Na de ondervragingen op de terechtzitting houdt de officier van justitie zijn requisitoir. Hierin zet hij de feiten op een rij, geeft zijn mening over het bewijs en eist op grond daarvan een bepaalde straf. Als de officier van justitie klaar is, begint de advocaat met het pleidooi. De advocaat reageert op het requisitoir en komt op voor de belangen van zijn cliënt. De verdachte krijgt het laatste woord.
Ohja. Kansloos vwb de verdachten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:46 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
en natuurlijk pleidooien advocaten
Over 2 weken toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:47 schreef Claudia_x het volgende:
En daarna laat men weten hoelang het duurt voor de uitspraak volgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |