abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206453841
De 3 medewerkers hebben nog geen professionele hulp gekregen voor het verwerken van het trauma. Twee lopen er tegen wachtlijsten aan, zegt Korver. De derde is er überhaupt nog niet klaar voor, aldus de advocaat.

De rechtbank gaat nu de persoonlijke omstandigheden van de vier aanwezige verdachten bespreken. Te beginnen met #Glennis Grace.De rechter vraagt wat het hele gebeuren voor #Glennis Grace heeft betekend. Ze zegt dat het heel moeilijk vindt om over zichzelf te praten. ,,Ik vind eigenlijk dat ik niet zo belangrijk ben. Het heeft natuurlijk veel gedaan met mij."
Ze zegt dat ze ,,heel veel spijt heeft" en zich afvraagt hoe ze het beter had kunnen doen. ,,Ik heb te maken met de cancelcultuur, ik werk dus momenteel niet." Dat veroorzaakt nu nog geen financiële problemen, zegt ze. #Glennis Grace zat 3 nachten vast.

#Glennis Grace heeft geen strafblad. Ze is nadien nog wel in de buurt van de Jumbo geweest, ,,mijn ouders wonen daar."

Ze zegt dat ze ,,heel graag met de slachtoffers om de tafel had willen zitten. Ik snap ook dat ze dat niet wilden. En ik wil mijn excuus aanbieden en ze in de ogen kijken." Ze draait zich om: ,,Sorry voor wat dit jullie heeft aangedaan." #Glennis

Advocaat Canatan zegt dat #Glennis Grace bereid is tot mediation. Maar het was haar verboden om de medewerkers van de Jumbo zelf te benaderen.
,,Mijn leven staat op z'n kop. Een hele slechte film", zegt ze geëmotioneerd.

De OvJ zegt niet blind te zijn en het optreden van #Glennis Grace in de media te hebben gezien. ,,Waarom hebt u dat gedaan? Waarom heeft u geen contact met mij opgenomen?"

Canatan zegt dat advocaat Korver erover is benaderd, maar dat de slachtoffers niet wilden praten met #Glennis Grace. De OvJ: ,,Dan zijn er altijd nog brieven." Glennis Grace: ,,Naar mijn gevoel hebben we er alles aan gedaan."

[ Bericht 12% gewijzigd door JourneyBlue op 26-10-2022 14:06:46 ]
pi_206453846
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
Dit topic. _O_ Ik ben inmiddels bijgelezen en schuif aan. c_/

Maar alle gekheid op een stokje: wat een volkomen verknipte ideeën over moraliteit hebben die lui. Kijk ze één keer verkeerd aan en ze voelen zich gerechtvaardigd om je tot moes te slaan en bedreigen met de dood. Maar hé, ze hebben geleerd dat je terug mag slaan. En ze menen het niet zo; de uitspraken moeten vertaald worden van Amsterdams naar Nederlands. 8)7

Is ook ergens genoemd hoe oud de slachtoffers zijn?
Ik ben al op de tweede pagina van dit topic :') Tot over 5 minuten :7
  woensdag 26 oktober 2022 @ 14:02:23 #103
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206453849
twitter

twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206453858
quote:
Ik snap het niet, wat gebeurt hier?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206453859
Het ook met droge ogen op de cancelcultuur gooien terwijl je niet alleen iets verkeerd doet maar er op nationale tv ook nog over liegt _O-

Daarnaast was je al niet zo'n lekkere poes qua uitstraling en populariteit, maar het ligt allemaal aan de cancelcultuur. _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 26 oktober 2022 @ 14:04:09 #106
482080 AgnesGru
pi_206453862
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:03 schreef TheVulture het volgende:
Het ook met droge ogen op de cancelcultuur gooien terwijl je niet alleen iets verkeerd doet maar er op nationale tv ook nog over liegt _O-

Daarnaast was je al niet zo'n lekkere poes qua uitstraling en populariteit, maar het licht allemaal aan de cancelcultuur. _O-
Echt he _O-
pi_206453863
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik snap het niet, wat gebeurt hier?
Dion repostte tijdens de schorsing berichten die hij krijgt (DM, e-mails etc)
pi_206453873
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:03 schreef TheVulture het volgende:

Daarnaast was je al niet zo'n lekkere poes qua uitstraling en populariteit, maar het ligt allemaal aan de cancelcultuur. _O-
Haar woordkeuze is interessant: "Sorry voor wat dit jullie heeft aangedaan." Ze zou moeten zeggen: "Sorry voor wat wij jullie hebben aangedaan."

En begrijp ik nu goed dat ze verzwijgen wie de andere verdachte is?
  woensdag 26 oktober 2022 @ 14:06:42 #109
482080 AgnesGru
pi_206453875
twitter

twitter

twitter
pi_206453880
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Haar woordkeuze is interessant: "Sorry voor wat dit jullie heeft aangedaan." Ze zou moeten zeggen: "Sorry voor wat wij jullie hebben aangedaan."

En begrijp ik nu goed dat ze verzwijgen wie de andere verdachte is?
Ja, de rode pet (het is net Kanjertraining met al die petten) dat zou Mohammed K. kunnen zijn
pi_206453882
Ik mag toch hopen dat we na deze rechtszaak nooit meer iets van Glennis in de media vernemen?
pi_206453894
Kom op nou:

De OvJ vraagt of #Glennis Grace zich niet heeft gerealiseerd dat een optreden in een talkshow pijnlijk is voor de slachtoffers. Haar advocaat geeft het antwoord. Volgens hem is alles geprobeerd om excuses aan te bieden, ook via de OvJ, maar die zou niet hebben gereageerd.
pi_206453901
Verder met de persoonlijke omstandigheden van Dion K. Hij heeft een zoontje van 4 met wie hij weinig contact heeft. Hij heeft hem al 3 of 4 maanden niet gezien. Het contact met de moeder verloopt moeizaam.

Het feit dat hij zelf nauwelijks contact met zijn zoontje heeft, heeft niet bijgedragen aan zijn emoties in februari, zegt hij. Hij woont samen met zijn hond. ,,Leuk beessie, hoor."

Dion K. heeft een eigen kledingzaak en een eigen kledingmerk. ,,Dat loopt heel goed", zegt hij. Hij heeft geen strafblad.
pi_206453907
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Reputatieschade is hier het belangrijkste, die gaan we echt niet veel meer zien :Y
Ik kijk nooit tv. Maar als ze vanavond bij Jinek zit dan zou ik daar speciaal NPO voor aanslingeren op de laptop :Y
pi_206453908
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:07 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ja, de rode pet (het is net Kanjertraining met al die petten) dat zou Mohammed K. kunnen zijn
Daar blijkt dan ook weinig wroeging uit...

Glennis heeft spijt van de ophef, niet van wat ze heeft gedaan. D'r ex komt daar in ieder geval nog openlijk voor uit omdat hij niet calculerend genoeg is om een advocaat te nemen en te zeggen wat men wil horen.
pi_206453917
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Daar blijkt dan ook weinig wroeging uit...

Glennis heeft spijt van de ophef, niet van wat ze heeft gedaan. D'r ex komt daar in ieder geval nog openlijk voor uit omdat hij niet calculerend genoeg is om een advocaat te nemen en te zeggen wat men wil horen.
Jonathan L. is de enige met enige berouw
pi_206453929
Verder met Reginald K., de vader van de vriend die samen met de zoon van #Glennis in aanvaring kwam met personeel van de Jumbo. Hij heeft een vriendin, maar woont bij zijn moeder, zegt K.

Droomman, 51 en woont bij zijn moeder

Reginald K. heeft 3 kinderen en werkt als zzp'er, maar verdient daar niet echt veel mee. ,,Drie kinderen kosten behoorlijk wat." Schulden heeft hij niet. Een strafblad wel, maar daarop staan feiten die ouder zijn dan 5 jaar.

Reginald K. zegt wat er is gebeurd ,,te betreuren." Verder met Jonathan L., de neef van #Glennis Grace en haar zoon. Hij schreef op 24 oktober een excuusbrief aan de slachtoffers.

[ Bericht 29% gewijzigd door JourneyBlue op 26-10-2022 14:19:13 ]
  woensdag 26 oktober 2022 @ 14:15:08 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206453946
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:01 schreef JourneyBlue het volgende:"
Ze zegt dat ze ,,heel veel spijt heeft" en zich afvraagt hoe ze het beter had kunnen doen. ,,Ik heb te maken met de cancelcultuur, ik werk dus momenteel niet." Dat veroorzaakt nu nog geen financiële problemen, zegt ze. #Glennis Grace zat 3 nachten vast.

Ze vindt het echt supeeeerrrrerrrrg...voor zichzelf.. :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_206453956
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:09 schreef JourneyBlue het volgende:
Verder met de persoonlijke omstandigheden van Dion K. Hij heeft een zoontje van 4 met wie hij weinig contact heeft. Hij heeft hem al 3 of 4 maanden niet gezien. Het contact met de moeder verloopt moeizaam.

Het feit dat hij zelf nauwelijks contact met zijn zoontje heeft, heeft niet bijgedragen aan zijn emoties in februari, zegt hij. Hij woont samen met zijn hond. ,,Leuk beessie, hoor."

Dion K. heeft een eigen kledingzaak en een eigen kledingmerk. ,,Dat loopt heel goed", zegt hij. Hij heeft geen strafblad.
Denk dat ie het contact met zn zoontje nou helemaal kan vergeten. Zal iig beter zijn voor dat kind. Je zal maar opgezadeld zijn met zo'n 'vader' :r
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_206453958
Ik weet wel wie er niet gecanceld gaat worden, namelijk de ex van Glennis die een kledingzaak in Purmerend heeft: Lil’ Kleine en Elia shoppen in Purmerend

Zijn klanten omschrijft hij als ’de hippere jongeren tussen de 18 en 30 jaar’, waaronder rappers en voetballers. (...) Veel van de kleding die ik verkoop is vrij exclusief; die is alleen nog in een winkel in Amsterdam en Eindhoven te koop.’’ Hij doelt op een vers ingeslagen voorraad ’techno track pants’: een beetje stretchy broeken die smal over de benen vallen en eruitzien als sportkledij, maar juist als vrijetijdskleding worden gedragen. ,,Lil’ Kleine treedt erin op’’, weet Kars. De verkoop ervan gaat hard. ,,Vorige week had ik er zeshonderd ingekocht en nu heb ik er nog honderd over.’’
  woensdag 26 oktober 2022 @ 14:17:26 #121
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_206453967
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:12 schreef JourneyBlue het volgende:
Verder met Reginald K., de vader van de vriend die samen met de zoon van #Glennis in aanvaring kwam met personeel van de Jumbo. Hij heeft een vriendin, maar woont bij zijn moeder, zegt K.

Droomman, 51 en woont bij zijn moeder
Misschien is zijn moeder wel ernstig ziek, weet jij veel.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_206453996
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:00 schreef Zipportal het volgende:

[..]
@:Trein2000 @:Treinhoer
Ik bedoel toch echt @Treinhomo ;)
pi_206454000
Jonathan L. woont bij zijn oma. Hij heeft momenteel geen inkomen, zegt hij. ,,Ik ben student bedrijfsadministratie." Hij wil vanaf zijn 21ste als taxichauffeur aan de slag. Daar heeft hij wel een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) voor nodig

Jonathan L. zegt van het hele gebeuren te hebben geleerd ,,dat ik niet zo impulsief moet reageren en dat ik niet zomaar moet uitgaan van een verhaal dat me wordt verteld. Elk verhaal heeft 2 kanten."
pi_206454004
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Misschien is zijn moeder wel ernstig ziek, weet jij veel.
Dan hadden ze dat uitgebreid vermeld
pi_206454023
Ik zou me kapot schamen als ik Glenda Batta was.
Opportunistische Calimero!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')