abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206455885
quote:
9s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
She’s a star _O_
Ik zag iets voorbijkomen met wbt de kopschoppers zaak. Ik kan de link niet leggen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 26 oktober 2022 @ 16:58:40 #277
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206455891
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou Saskia Belleman heeft dat veranderd.
In haar Tweets?
Misschien een makkelijker tagje, geen idee verder...

In de filmpjes hier gaat het over mevrouw Batta:
https://www.nu.nl/achterk(...)n-glennis-grace.html
  woensdag 26 oktober 2022 @ 16:58:47 #278
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206455893
twitter
pi_206455895
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:01 schreef maily het volgende:

[..]
Laat het aub in Ter Apel zijn :+

Lekker plees poetsen.
Zou een hele gepaste straf zijn...kan ze daarna meteen solliciteren naar een baantje en misschien nog op bruiloften en partijen zingen.
  Spellchecker woensdag 26 oktober 2022 @ 16:59:38 #280
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206455908
quote:
Hahaha ;(
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206455911
Canatan haalt nog even uit naar het OM terwijl hij zijn pogingen schetst om in contact te komen met de slachtoffers en een mediation-traject te starten. Kort gezegd komt het erop neer dat er geen enkele reactie kwam.

Volgens Canatan zijn de persoonlijke gevolgen voor #Glennis Grace groot. ,,Ze is haar opgebouwde carrière grotendeels kwijt, ze heeft onherstelbare reputatieschade en opdrachtgevers trokken aan de lopende band opdrachten in, haar belangrijkste inkomstenbron is opgedroogd."

Canatan vindt dat de media-aandacht ook moet meewegen in de strafmaat. Hij haalt een eerdere uitspraak van een hof aan waarin het gaat over ,,een op internet ontketende hetze.

Als de rechtbank niet tot vrijspraak komt, dan vindt Canatan dat er hooguit een geheel voorwaardelijke taakstraf moet worden opgelegd
pi_206455913
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet wat wijsheid is. Gaat ze iets leren van een taakstraf of van een gevangenisstraf? Ik denk het niet. Het nadeel van een taakstraf vind ik dat die geen recht doet aan het leed van de winkelmedewerkers.Het is een flinke knokploeg geweest door een familie met een reputatie en klaarblijkelijk ook nog eens iemand uit de Top600. Ik kan me niet voorstellen dat die medewerkers zich veilig voelen in de wijk. Als samenleving bieden we zulke mensen te weinig. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de afpersingszaak van dat fruitbedrijf.
Ik heb het destijds nooit helemaal gevolgd, maar hield altijd rekening met typische dikke Telegraaf titels, maar ben nu toch oprecht verbaasd dat ze er echt met een groep (en ook gestoorde groep) heen is gegaan om te knokken. En ook die zoon heeft niet alleen ‘even gerookt’.
Bah. :{

Zoals Jinek zei: waarom zat er 2 uur tussen het moment?
Zodat ze het groepje bijeen kon roepen. :')

Als ik een zoon had, had ik hem even buiten laten slapen na dit fijne incident.
En die krasjes stellen ook geen zak voor. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 17:00:57 #284
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_206455925
quote:
Mijn tenen kunnen niet verder krommen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_206455939
Morgen haar zoontje... Duhh Maar Glenis is done. Best wel een straf.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 17:05:20 #286
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206455956
quote:
Saskia Belleman
@SaskiaBelleman
·
5 m
Canatan vindt dat de media-aandacht ook moet meewegen in de strafmaat. Hij haalt een eerdere uitspraak van een hof aan waarin het gaat over ,,een op internet ontketende hetze." #Glennis
Hoge noten vangen veel wind...
pi_206455965
@SaskiaBelleman
·
4m
Tien minuten schorsing. Daarna komen er nog 3 advocaten aan het woord. Ik twitter daarover op hoofdlijnen, want er moet ook nog een verhaal voor de krant worden gemaak
pi_206455967
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 17:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hoge noten vangen veel wind...
Ik ben het er wel mee eens.
pi_206455975
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 17:07 schreef JourneyBlue het volgende:
@:SaskiaBelleman
·
4m
Tien minuten schorsing. Daarna komen er nog 3 advocaten aan het woord. Ik twitter daarover op hoofdlijnen, want er moet ook nog een verhaal voor de krant worden gemaak
Saskia is top. Lief mens ;)
  woensdag 26 oktober 2022 @ 17:09:45 #290
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206455988
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 17:08 schreef Soury het volgende:
Saskia is top. Lief mens ;)
Ook leuke mama denk ik O+
pi_206455993
quote:
6s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 17:09 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Ook leuke mama denk ik O+
Geen idéé ik werkte daar ooit
pi_206456003
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 17:00 schreef JourneyBlue het volgende:
Canatan haalt nog even uit naar het OM terwijl hij zijn pogingen schetst om in contact te komen met de slachtoffers en een mediation-traject te starten. Kort gezegd komt het erop neer dat er geen enkele reactie kwam.

Volgens Canatan zijn de persoonlijke gevolgen voor #Glennis Grace groot. ,,Ze is haar opgebouwde carrière grotendeels kwijt, ze heeft onherstelbare reputatieschade en opdrachtgevers trokken aan de lopende band opdrachten in, haar belangrijkste inkomstenbron is opgedroogd."

Canatan vindt dat de media-aandacht .....
Oh eehm, dus de media aandacht mag wel als je geld wilt verdienen, maar niet als je dat door eigen toedoen verkloot?

Dit had ze echt moeten bedenken voor ze met een knokploeg de jumbo in ging...maar wellicht ga ik er dan ten onrechte van uit dat er nog iets van hersens aanwezig is.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 17:14:09 #293
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206456023
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:16 schreef Rianne84 het volgende:
Heeft de vader van die zoon ze wel op een rijtje? Misschien beter als hij daar gaat wonen.
Idd, Glennis is een typische 'dat doet mijn kind niet hoor!'-type

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:33 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik val hier een beetje in en stel mss een domme vraag maar wij kunnen zeker niet die bewakingsbeelden ergens zien?
Nee, alleen tekeningen van de beelden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_206456027
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 17:11 schreef totebel het volgende:

[..]
Oh eehm, dus de media aandacht mag wel als je geld wilt verdienen, maar niet als je dat door eigen toedoen verkloot?

Dit had ze echt moeten bedenken voor ze met een knokploeg de jumbo in ging...maar wellicht ga ik er dan ten onrechte van uit dat er nog iets van hersens aanwezig is.
Op zich klopt dit toch? Het is verkloot door eigen toedoen.
pi_206456049
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:50 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Een zwaardere straf dan #Glennis Grace al heeft gehad bestaat niet, zegt Canatan. ,,Men heeft haar identiteit van haar geprobeerd af te nemen door er alles aan te doen om haar niet langer Glennis Grace de zangeres te laten zijn, maar alleen nog Glenda B., de Jumbo mishandelaar.

BOEHOE

Wat Canatan betreft wordt de zaak teruggebracht tot normale proporties, ,,en dat is dat we hier te maken hadden met een vervelende vechtpartij die nooit had mogen plaatsvinden en waar #Glennis een rol in heeft gehad.

Het geweld dat #Glennis zelf zou hebben gebruikt was zeer beperkt in vergelijking met dat van de anderen, zegt Canatan. ,,Ze heeft ook geprobeerd tussenbeide te komen en erger te voorkomen. Ook heeft ze inzicht getoond en spijt betuigd, ook publiekelijk."
_O- Whahaha wat een inzicht..... :N
pi_206456066
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:59 schreef totebel het volgende:

[..]
....misschien nog op bruiloften en partijen zingen.
Bespaar me... }:|
pi_206456072
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 17:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Op zich klopt dit toch? Het is verkloot door eigen toedoen.
Volgens Kerem, niet, omdat ze een BN'er is, kreeg ze een nadeelsbehandeling :r
en is ze 3 dagen lang onnodig in verzekering gesteld waardoor haar carrière onherstelbaar is beschadigd (mediastorm).

Het had gewoon bij de politierechter afgetikt moeten worden, deze vechtpartij waarin ze een kleine rol had :+
pi_206456077
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 17:22 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
en is ze 3 dagen lang onnodig in verzekering gesteld waardoor haar carrière onherstelbaar is beschadigd (mediastorm).

Het had gewoon bij de politierechter afgetikt moeten worden
Nou dat is een lachertje
  Spellchecker woensdag 26 oktober 2022 @ 17:23:04 #299
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206456078
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 17:22 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Het had gewoon bij de politierechter afgetikt moeten worden
o|O
pi_206456084
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 17:23 schreef maily het volgende:

[..]
o|O
:? Oh spelling rot een keer op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')