SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:21 schreef just me het volgende:
Dat lef om in achtbanen te gaan heb ik niet
Wij kunnen toch op haar tas passenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Nu gaat Tjoent nooit meer mee.
Oh ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:26 schreef just me het volgende:
[..]
Wij kunnen toch op haar tas passen
Nee, die brengen meer op als je ze compleet als setje in mapje verkoopt…quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Mapje euromunten uit 2002 gaat maar gewoon in de portemonnee
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:26 schreef just me het volgende:
[..]
Wij kunnen toch op haar tas passen
Te laatquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die brengen meer op als je ze compleet als setje in mapje verkoopt…
Cool!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:12 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 is blij:
Het nieuwe album van Rhys Lewis, getiteld Corner Of The Sky, verschijnt op 20 januari. En op 10 februari staat hij in de Melkweg (OZ): https://www.melkweg.nl/nl/agenda/rhys-lewis-10-02-2023
1 gaap maar? Of ben je te moe om meer te gapen?quote:
Goedemorgen deze morgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 05:39 schreef livelink het volgende:
[..]
1 gaap maar? Of ben je te moe om meer te gapen?
Ja, gisterenavond moe en overal spierpijn. En vannacht echt last van mijn arm, waardoor ik niet lekker sliep. Maar verder niet ziek of koorts of zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 05:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Nee, niet zo moe. Zou het spuitje al aan het werken zijn?
Hoe is het met jouw spuitje gegaan? Last van?
Ik hoor dat veel mensen wat kleine klachtjes hebben, die 1-3 dagen aan kunnen houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 05:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gisterenavond moe en overal spierpijn. En vannacht echt last van mijn arm, waardoor ik niet lekker sliep. Maar verder niet ziek of koorts of zo.
Nee, is vanwege de kat. Die moet om 06.00 geprikt worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 05:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor dat veel mensen wat kleine klachtjes hebben, die 1-3 dagen aan kunnen houden.
Maar je bent vroeg op, op een vrije dag. Iets leuks gepland voor vandaag?
Oh ja..... dat ook nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 05:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, is vanwege de kat. Die moet om 06.00 geprikt worden.
Jaquote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 05:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn overtuiging dat ik hierna stop met huisdieren neemt met de dag meer toe...
Goedemorgen Raf....quote:
Ja straks rond 9 uur loop ik naar het station en dan naar huis en morgenavond weer terug hierheen en dan maandag echt naar huis.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Raf....
It's the final countdown?
gelukkigquote:Op woensdag 26 oktober 2022 05:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gisterenavond moe en overal spierpijn. En vannacht echt last van mijn arm, waardoor ik niet lekker sliep. Maar verder niet ziek of koorts of zo.
jullie ook succes met prikken straks!quote:
Thanksquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
jullie ook succes met prikken straks!
Dat is positiefquote:
Je doet het zelf hè... had niet iemand je kunnen ophalen ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:52 schreef Rafeiro het volgende:
Zo, wat boodschapjes gedaan. ETA TV is over 2 uur, zo dus maar wat eten en de pootjes rust geven.
2,8 km lopen naar de trein, kwartiertje treinen, 1,5 km lopen naar huis duurt toch 5 kwartier
Knietjes voel ik wel een beetje, tas die ik meehad leek niet zo zwaar, maar dat loopt toch minder fijn
Maar had om 10:10u al wel 6000 stappen
Wel erg blij dat ik morgen pas terug moet.
Vast wel, maar lopen is best lekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:56 schreef just me het volgende:
[..]
Je doet het zelf hè... had niet iemand je kunnen ophalen ?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vast wel, maar lopen is best lekker![]()
Die tas had ik ook makkelijk kunnen laten liggen en had bus kunnen pakken, maar dat wou ik niet.
Maar de tas voelde zo licht daar... en toen dacht ik (en ging ik een klein beetje de mist in) ach dat scheelt maandag weer en dan heb ik speakersetje etc. ook alvast weer thuis
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:14 schreef Rafeiro het volgende:
Moest bij het uitstappen van de trein nog halve acrobaat uithangen ook.
Knettersvol sprintertje, en 2 grapjassen met fietsen pal voor de deur, die geen van beiden iets hadden van "oké ik stap even uit en in".
Maar de ninja aap in mij kwam goed van te pas en met een vloeiende beweging, terwijl het leek alsof de tijd stilstond, hink-stap-sprong ik door/over het publiek en de fietsen, waarna ik met een mooie salto, onder luid applaus, de trein verliet en al fluitend vrolijk verder liep.
lees: zo ongeveer het tegenovergestelde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:27 schreef brother52 het volgende:
Soms kom je dingen tegen en dan moet je meteen aan iemand denken…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft 'm niet apart te leggen, ik heb 'm al én ik heb geen operationele platenspeler momenteel...
[ Bericht 5% gewijzigd door MadMaster op 26-10-2022 17:41:12 ]
Er is ook een Nederlandstalige versie zag ik. Die heb je ook? (voor het geval ik die tegen mocht komen)quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft 'm niet apart te leggen, ik heb 'm al én ik heb geen operationele platenspeler momenteel...
Ik heb er één en ik weet eerlijk gezegd niet welke ik heb.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er is ook een Nederlandstalige versie zag ik. Die heb je ook? (voor het geval ik die tegen mocht komen)
Bezige bijquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:26 schreef Symphonic het volgende:
Je doet een behangetje, of je doet het niet…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poeh, heftig!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:26 schreef Symphonic het volgende:
Je doet een behangetje, of je doet het niet…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nederlandstalige is met blauw/groene regenbogen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er één en ik weet eerlijk gezegd niet welke ik heb.
Gezien mijn voorkeuren gok ik op de niet-Nederlandstalige…
Geld moet rollen hèquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:00 schreef Rafeiro het volgende:
^%$^#
Sorry, blij blij blij met TV, dacht ik...
hebben ze het verkeerde model geleverd zie ik nu.
Scheelt toch ¤ 60. Die de geleverde dus goedkoper is...
Dat is ie zeker, maar wel gaaf. Als de vloer er straks bij is en gordijnen en meubels owrdt het alweer heel anders. Ik moet wel even wennen, maar ik vind het wel gaaf.quote:
De bestelde was juist duurder en een cadeautje voor mezelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
Geld moet rollen hè
als je niet tevreden met dit model bent moet je hem retourneren en niet houden omdat die goedkoper is
Ik bedoelde fijn dat deze goedkoper is maar ben je er dan ook blij mee ? Je had vast niet voor niets dat andere model uitgezocht?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De bestelde was juist duurder en een cadeautje voor mezelf.
Zou ik normaal nooit kopen.
Dure betaald, goedkope gekregen, dus niet blijquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik bedoelde fijn dat deze goedkoper is maar ben je er dan ook blij mee ? Je had vast niet voor niets dat andere model uitgezocht?
dan reclameren en niet aansluiten!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dure betaald, goedkope gekregen, dus niet blij
Gewoon reclamerenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
na een nachtje slapen zal het vast beter zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Au, arm begint als blauwe plek te voelen
Au, ja. Gaat bij mij vandaag al weer een stuk beter. Nog wel gevoelig, maar niet meer zoals gisteren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Au, arm begint als blauwe plek te voelen
Ik vind het paarse behang echt supermooi. Het andere iets minder, maar dat komt omdat ik er een associatie bij heb van een vervelend huisquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph moet nog een beetje wennen aan het behang op de overloop
Dat is ook niet leuk, dus retourneren en omruilen voor de juiste.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De eerste keer had ik echt een helemstijve arm, de tweede keer alleen een zere plek, en ik hoop dat dat nu ook zo blijft. Het was wel een ontzettend relaxte vaccinatielocatie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Au, ja. Gaat bij mij vandaag al weer een stuk beter. Nog wel gevoelig, maar niet meer zoals gisteren.
Ik kon weer alleen met manipulatie in Utrecht terecht, anders werd het Tiel of Veenendaal of Nieuwegein. En er zijn gewoon lokaties dichterbij, maar ik kom er maar nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De eerste keer had ik echt een helemstijve arm, de tweede keer alleen een zere plek, en ik hoop dat dat nu ook zo blijft. Het was wel een ontzettend relaxte vaccinatielocatie.
Nou, zo zou ik er best uit willen zien hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Eek, noem ik lili soms lili...
https://duckduckgo.com/?q=lili&t=brave&iax=images&ia=images
Oké dat is niet lief...
Wij kwamen ook op ongelukkige plekken terecht, maar uiteindelijk konden we in de buurt van onze nieuwe woonplaats.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kon weer alleen met manipulatie in Utrecht terecht, anders werd het Tiel of Veenendaal of Nieuwegein. En er zijn gewoon lokaties dichterbij, maar ik kom er maar niet![]()
Utrecht is druk, dus niet heel relaxed. Moest ook best lang in de rij staan. Het enige leuke was dat ze naar mijn leeftijd vroegen en dus twijfelden of ik Moderna of Pfizer moest. Of die man was gewoon aardig, dat kan natuurlijk ook.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:07 schreef Fogel het volgende:
Zitten jullie inmiddels aan spuit nr 4?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:07 schreef Fogel het volgende:
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:13 schreef Fogel het volgende:
Ik overweeg om dit jaar eens voor het eerst een influencervaccine te laten zetten.
Bewust verkeerd geschrevenquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bewust verkeerd geschrevenook wel griepprik genoemd.
Ik ga proberen erbij te zijnquote:
Een bijwerking schijnt te zijn dat je foto's van je eten gaat maken en pas gaat eten als je meer dan 100 likes hebt op instagram.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:13 schreef Fogel het volgende:
Ik overweeg om dit jaar eens voor het eerst een influencervaccine te laten zetten.
Oh, dacht dat zo'n gedrag bij "foodie" hoordequote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een bijwerking schijnt te zijn dat je foto's van je eten gaat maken en pas gaat eten als je meer dan 100 likes hebt op instagram.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een bijwerking schijnt te zijn dat je foto's van je eten gaat maken en pas gaat eten als je meer dan 100 likes hebt op instagram.
Ik aan nummer 3. De eerste x had ik Janssen en dat was maar 1 prik.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:07 schreef Fogel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ik ken het niet goed genoeg om er zo veel voor te betalen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:39 schreef Fogel het volgende:
Iemand hier van plan om tickets voor Ayreon te kopen?
En, heeft het geholpen? Lekker geslapen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:56 schreef livelink het volgende:
Dankzij Moderna lag ik gisteren al om 22.15 in bed.
Ja, prima geslapen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En, heeft het geholpen? Lekker geslapen?
Dan zal ik vanavond maar wat eerder gaan eten dan gister.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:56 schreef livelink het volgende:
Dankzij Moderna lag ik gisteren al om 22.15 in bed.
Viel behoorlijk mee, de vaccinatrice bleef ook lekker tegen me doorbabbelen.quote:
Ik ging weer voor het VIP-pakket, dus liggen en geen spuit zien, was deze keer echt een kamer ipv zo’n hokje in een grote tent/hal.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zal ik vanavond maar wat eerder gaan eten dan gister.
[..]
Viel behoorlijk mee, de vaccinatrice bleef ook lekker tegen me doorbabbelen.
Ik heb ook geen spuit gezien, ben gewoon strak voor me uit blijven kijken. Denk dat een vip-behandeling het bij mij alleen maar erger zou maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ging weer voor het VIP-pakket, dus liggen en geen spuit zien, was deze keer echt een kamer ipv zo’n hokje in een grote tent/hal.
Welkom.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:06 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Was even alle besef van tijd kwijt, maar zie dat het al 19.00 is geweest.
quote:
Al iets leuks gedaan in je vakantie?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:06 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Was even alle besef van tijd kwijt, maar zie dat het al 19.00 is geweest.
Goed bezig wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:09 schreef livelink het volgende:
Elke dag wel zo'n 10 - 15 km. gewandeld. Gisteren ook nog bij mijn ouders gaan helpen. Maar verder niet echt iets bijzonders.
Ja, gaat al wel weer wat beter. De antibiotica slaat wel aan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig wel.
Ontspannen is het belangrijkste.
Gaat het al wat beter met je moeder?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gaat al wel weer wat beter. De antibiotica slaat wel aan.
Ja, ga ik proberen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
En vergeet volgende week ook niet aan jezelf te denken.
Altijd gedacht dat zij Nederlands warenquote:
wat goed dat je zoveel gelopen hebt vandaag, het was dan ook heerlijk weerquote:
Ja, zeker. Hoewel ik wel een buitje heb gehad.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
wat goed dat je zoveel gelopen hebt vandaag, het was dan ook heerlijk weer
quote:
Oh? Hier is geen druppel gevallen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zeker. Hoewel ik wel een buitje heb gehad.
Nee, niet echt.quote:
Gefeliciteerd met mw MM. Jammer dat het niet zo'n leuke dag was, maar Sushi kan veel goed maken soms.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar mw. MM is jarig, dus we hebben net wel gezellig veel te veel sushi gegeten…
Gefeliciteerd met mw MM!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar mw. MM is jarig, dus we hebben net wel gezellig veel te veel sushi gegeten…
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ik de Communards met Tomorrow…
Er moet nog wel wat gesleuteld worden, voor zover ik dat kan overzien.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:25 schreef Melting het volgende:
Is de nieuwe layout al bijna klaar voor lancering, Mad? Of hoeven we dit voor het nieuwe jaar niet meer te verwachten?
Snap ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er moet nog wel wat gesleuteld worden, voor zover ik dat kan overzien.
Ik verwacht de officiële lancering pas eind dit jaar, maar ik het het niet in mijn handen…
Ik zeg maar niks meerquote:
Gewoon doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks meer![]()
Ik vond het al zo niet klinken als Bob Marley eigenlijk.
Hoop voor je dat ze z.s.m. tijd hebben voor de ingreep. Des te eerder ben je er vanaf.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Ik ben niet zo in de raden modus, mag morgen naar de kaakchirurg (voor een intake nog maar…) en ik heb totaal geen zin daarin…
Ik niet, januari is vroeg genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze z.s.m. tijd hebben voor de ingreep. Des te eerder ben je er vanaf.
Oh, dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Ik ben niet zo in de raden modus, mag morgen naar de kaakchirurg (voor een intake nog maar…) en ik heb totaal geen zin daarin…
Mijn ervaring is dat je er daarna niet lang last van zal hebben. Maar ja...... ik denk wel dat je je voorkeur aan mag geven. Ik zie er altijd tegenop, als het nog lang duurt voordat ik geholpen word.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, januari is vroeg genoeg.
Ik heb mijn mond de komende periode veel te hard nodig…
Gezellig hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:38 schreef just me het volgende:
Morgen een historische dag in mijn leven... mijn beide broers komen koffiedrinken
mijn jongste broer heeft een vochtbeperking dus die krijgt niets en ik heb genoeg koffie voor mijn oudste broer in huis en ik heb kleine stroopwafels gekochtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig hoor.
Zorg maar dat er genoeg koffie in huis is.
En iets lekkers.
Dus je jongste broer komt helemaal geen koffie drinken?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
mijn jongste broer heeft een vochtbeperking dus die krijgt niets en ik heb genoeg koffie voor mijn oudste broer in huis en ik heb kleine stroopwafels gekocht
Ik slaap van ellende de hele week al niet of nauwelijks, omdat ik ook nauwelijks weet wat ik kan verwachten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je er daarna niet lang last van zal hebben. Maar ja...... ik denk wel dat je je voorkeur aan mag geven. Ik zie er altijd tegenop, als het nog lang duurt voordat ik geholpen word.
die mag keurig op de bank zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je jongste broer komt helemaal geen koffie drinken?
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
En weer terug. Eten was wel in de oven gegaan, maar man was vergeten de oven ook daadwerkelijk aan te zetten![]()
Dus het staat nu alsnog in de oven.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
En weer terug. Eten was wel in de oven gegaan, maar man was vergeten de oven ook daadwerkelijk aan te zetten![]()
Dus het staat nu alsnog in de oven.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
die mag keurig op de bank zitten
Je bedoeld @brother52?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:46 schreef just me het volgende:
@:Brother, hoe gaat het nu met je arm ?
En heb jij toen voor hem betaald?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:47 schreef brother52 het volgende:
De supermarkten moeten me wel hebben vandaag... vanochtend was ⅓ van het lijstje wat ik voor een collega moest halen op en net ruim 10 minuten wachten op de klant voor me in de rij bij de kassa omdat hij niet kon betalen.
Arm is een beetje pijnlijk als ik er op druk en er mee beweeg en ik ben nu best wel moe maar dat had ik allemaal wel verwacht.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:46 schreef just me het volgende:
@:Brother, hoe gaat het nu met je arm ?
ik deed het niet fout, dat was fok!quote:
rustig aan dan maarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Arm is een beetje pijnlijk als ik er op druk en er mee beweeg en ik ben nu best wel moe maar dat had ik allemaal wel verwacht.
Nee, als iemand een stuk of 15 bankpasjes heeft en geen een doet het is dat niet mijn probleem.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
En heb jij toen voor hem betaald?
Het kost een paar ribben, maar dan heb je ook wat.quote:
Zou ze dat hebben laten doen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kost een paar ribben, maar dan heb je ook wat.
Nee hoor..... heeft er ook in gestaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:58 schreef livelink het volgende:
Moet jouw donderdagmuziek ook in de top40 hebben gestaan, Melting? Of laat je dat dan los?
Daar komt die uitdrukking 'Een rib uit m'n lijf' vast vandaan…quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kost een paar ribben, maar dan heb je ook wat.
Dat wordt wel beweerd, ja. Om haar taille te krijgen, geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar komt die uitdrukking 'Een rib uit m'n lijf' vast vandaan…
As the World Turns was een Amerikaanse soap waar ik vroeger naar keek. Zal wel ongerelateerd zijn aan het nummer van Bryan Ferry, maar schoot ineens terug in mijn geheugen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor..... heeft er ook in gestaan.
[ afbeelding ]
Ik keek ook en zei deze week nog tegen Symph die een film keek: oh hij zat vroeger in As the world turnsquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
As the World Turns was een Amerikaanse soap waar ik vroeger naar keek. Zal wel ongerelateerd zijn aan het nummer van Bryan Ferry, maar schoot ineens terug in mijn geheugen.
Oh jee, wat heeft hij niet uitgespookt?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef Symphonic het volgende:
We waren al even ingetuned. Moesten nog even een pismail naar de electricien sturen.
Ik keek altijd samen met Merelquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
As the World Turns was een Amerikaanse soap waar ik vroeger naar keek. Zal wel ongerelateerd zijn aan het nummer van Bryan Ferry, maar schoot ineens terug in mijn geheugen.
Voor anderhalf uur werk ¤630 aan arbeidsloon rekenenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Oh jee, wat heeft hij niet uitgespookt?
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor anderhalf uur werk ¤630 aan arbeidsloon rekenen
heb jij daar boeken vanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh just me, de volgende keer moet je even mijn boeken van As the world turns bekijken
Ik ben een beetje klaar met de incompetentie van dat bedrijf, eerst komt er niemand opdagen, volgende keer een uur te laat en ze waren alleen maar aan het mopperen dat ze zo ver hadden moeten rijden. Ze hadden geen werkopdracht bij zich en hebben dus gewoon niet tegen de baas gezegd welke werkzaamheden ze wel/niet uitgevoerd hadden.quote:
wat een hufters!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met de incompetentie van dat bedrijf, eerst komt er niemand opdagen, volgende keer een uur te laat en ze waren alleen maar aan het mopperen dat ze zo ver hadden moeten rijden. Ze hadden geen werkopdracht bij zich en hebben dus gewoon niet tegen de baas gezegd welke werkzaamheden ze wel/niet uitgevoerd hadden.
Had je eigenlijk nog een verhuisbedrijf kunnen vinden voor een goede prijs?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met de incompetentie van dat bedrijf, eerst komt er niemand opdagen, volgende keer een uur te laat en ze waren alleen maar aan het mopperen dat ze zo ver hadden moeten rijden. Ze hadden geen werkopdracht bij zich en hebben dus gewoon niet tegen de baas gezegd welke werkzaamheden ze wel/niet uitgevoerd hadden.
Ik hoop dat de mail iets uithaalt dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat boek dat in de serie zit en nog eentje met foto’s enzo ter gelegenheid van een jubileumquote:
Toevallig was de goedkoopste het bedrijf dat onze voorkeur had, dus dat kwam goed uit. Maar ik vind ¤4.000 erg veel geldquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je eigenlijk nog een verhuisbedrijf kunnen vinden voor een goede prijs?
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:13 schreef MadMaster het volgende:
M.i. een beetje een overrated song van onze Earring mannen…
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:15 schreef MadMaster het volgende:
What Have I Done For You Lately - ??
Die kun je hier volgens mij best leuk doorheen mixenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Het antwoord op de single van Janet Jackson…
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die kun je hier volgens mij best leuk doorheen mixen
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Richard, de Cliff hanger, dacht ik…
Wat speelt hij daar dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:26 schreef brother52 het volgende:
Hij speelt ook mee in de film die in Radio Kootwijk is opgenomen.
Iemand die probeert te acteren maar daar niet zo goed in is.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Iemand die probeert te acteren maar daar niet zo goed in is.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:29 schreef livelink het volgende:
Het eten is opnieuw klaar. Waarschijnlijk tot straks (ik eet vast geen half uur)/
Eet smakelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:29 schreef livelink het volgende:
Het eten is opnieuw klaar. Waarschijnlijk tot straks (ik eet vast geen half uur)/
De eerste batch is in de kliko verdwenen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:29 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Mouth & McNeal - Met wat ook al weer?
Dat heeft ze zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Sjoukje heeft een heel mooie stem…
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk nu terug aan een mini MM die met z'n moeder op het strand zat en dit meezong…
Nice!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk nu terug aan een mini MM die met z'n moeder op het strand zat en dit meezong…
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Les Poppys - Musique Populair of zo…
Vreselijk…quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Een beetje de mini Les Humpries Singers uit Frankrijk…
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Bekende stem, kan 'm alleen even niet plaatsen…
De eerste batch is alsnog in de oven gegaan. Daar had het al zo'n 40 minuten in gestaan, maar van de oven bleek alleen de timer aan te hebben gestaan. Dus geen verspilling en het was ook erg lekker.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
De eerste batch is in de kliko verdwenen?
Oh, ik dacht dat je het over de Les Humpries Singers had…quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben niet zo uitgesproken fan van de Poppy’s
Spinazieschotel.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Toetje laten staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |