abonnement Unibet Coolblue
pi_206494902
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2022 01:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het zou mij niets verbazen als Twitter nog preutser wordt dan voor de overname door Musk. Adverteerder haakte al af, commissie moet beslissen over wat is toegestaan. Grote leegloop naar Mastodon.
twitter


En Twitter moet het vooral van adverteerders hebben qua inkomsten (92%) dus die moet hij wel tevreden houden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 30 oktober 2022 @ 01:27:15 #102
485843 crew  Jippie
pi_206494968
quote:
84s.gif Op zondag 30 oktober 2022 01:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ twitter ]

En Twitter moet het vooral van adverteerders hebben qua inkomsten (92%) dus die moet hij wel tevreden houden.
We zagen het ook met zijn 'spielerei' met de bitcoin, hij roept wel vaker wat. Zie ook zijn januskop richting Rusland en Oekraïne. Allemansvriendje.
pi_206495201
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2022 01:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
We zagen het ook met zijn 'spielerei' met de bitcoin, hij roept wel vaker wat. Zie ook zijn januskop richting Rusland en Oekraïne. Allemansvriendje.
Intussen is Jack Dorsey met BlueSky in de volgende testfase:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206495267
twitter

Tja als je in zo'n bizarre fantasiewereld leeft is het geen wonder dat hij denkt verkiezingsfraude te hebben 'aangetoond' in
2000 Mules :D

Ow ik zie dat er ook nog de mogelijkheid is dat Pelosi's aanvaller mss wel een homo-date was! :o

twitter

8)7

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 30-10-2022 03:37:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206495962
twitter

😂
Biden heeft echt geen 80 miljoen stemmen behaald.
  Moderator zondag 30 oktober 2022 @ 09:45:48 #106
5428 crew  miss_sly
pi_206496034
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 09:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
😂
Biden heeft echt geen 80 miljoen stemmen behaald.
https://www.demorgen.be/n(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Zoek eender welk nieuwsbericht en dat is hetzelfde. Behalve uiteraard degenen die over verkiezingsfraude mekkeren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206496131
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 09:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
https://www.demorgen.be/n(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Zoek eender welk nieuwsbericht en dat is hetzelfde. Behalve uiteraard degenen die over verkiezingsfraude mekkeren.
Ook alle media zeiden dat Irak massavernietigingswapens had, dat bleek ook niet zo te zijn. Denk je dat alleen Rusland propaganda heeft?



Het liep ook wel storm bij Bidens speeches 8)7
  zondag 30 oktober 2022 @ 10:02:05 #108
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206496153
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2022 01:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
We zagen het ook met zijn 'spielerei' met de bitcoin, hij roept wel vaker wat. Zie ook zijn januskop richting Rusland en Oekraïne. Allemansvriendje.
Fantastisch toch? Waarom moet het altijd zwart-wit zijn? Ik vind het juist erg goed aan Musk dat hij probeert in te steken op een diplomatieke oplossing mbt de oorlog in Oekraïne. Dat heeft niets te maken met 'maar wat roepen', maar met een weldenkend mens zijn. Als deze oorlog escaleert kan het desastreus zijn voor de hele wereld.
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2022 02:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Intussen is Jack Dorsey met BlueSky in de volgende testfase:

[ twitter ]
Ik ben wel benieuwd waarom deze tweet een duimpje van jou krijgt. Een heel nieuw social media platform opzetten is natuurlijk een behoorlijke taak. Je krijgt niet zomaar even alle users van Twitter naar BlueSky.

En waarom zou je dat ook willen? Het valt wel op dat nu Musk toch Twitter over heeft genomen, dit in links en progressieve kringen voor de nodige woede en paniek lijkt te zorgen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 30 oktober 2022 @ 10:51:37 #109
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206496449
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 09:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
😂
Biden heeft echt geen 80 miljoen stemmen behaald.
Hahaha echt niet _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206496513
twitter


Zal hij ook de comments uitzetten op Twitter net zoals Hugo? of het raten proberen tegen te houden op zijn account? Jammer dat wij het niet kunnen zien.

De paniek zal alleen maar groter worden onder de democraten nu Twitter gebruikers in Amerika ook Biden en anderen kunnen factchecken.

Ik verwacht nog ziekmakende smaad en laster campagnes tegen Elon, ook vanuit het Witte Huis. Ze gaan hem natuurlijk aan Russen proberen te koppelen en alles van hem slopen omdat hij een andere mening heeft.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_206496532
twitter


Ice Cube: Black Americans Haven’t Gained Much After Voting Democrat for Decades
quote:
As Breitbart News reported, Ice Cube accused Democrats in 2020 of brushing aside his "Contract with Black America," saying that the party told him they would address the issue "after the election."

He said that the Trump campaign has spoken to him about the initiative and as a result, "made some adjustments" to the campaign's "Platinum Plan" -- a roadmap for economic, educational, and financial investments in black communities.

This midterm season, Democrats are having trouble connecting with black voters, whom they have take for granted for decades.

As Breitbart News reported, Sen. Raphael Warnock (D-GA) is struggling to secure the same level of support among black voters against Republican challenger Hershel Walker as he did in the 2021 special election.
Altijd maar leugens van de democraten om zwarte stemmen te winnen, uiteindelijk doen ze niks.
Trump deed meer voor de Afro-Amerikaanse samenleving.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 30 oktober 2022 @ 11:15:56 #112
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206496672
Dat de Democraten veel beloven maar weinig doen (behalve dan wat Planned Parenthood klinieken bouwen in voornamelijk zwarte wijken) valt goed de begrijpen. Immers, de zwarte bevolking in de VS fungeert voor de Democraten voornamelijk als politieke marionetten. De Democraten hebben baat bij de huidige situatie, want die wordt aangehaald als dé reden om Democratisch te stemmen.

Dit is wat Candace Owens ook wel de 'Blauwe Plantage' noemt. Een passende term. Een groep mensen bewust in een zogenaamde hulpbehoevende situatie houden, wat een status quo creëert. En dan naar de politieke tegenstander wijzen als de vermeend racistische boeman.

Daarnaast is de realiteit natuurlijk ook dat de Democraten eigenlijk weinig kunnen doen, want dat sommige zwarte Amerikanen in vergelijking met andere etnische groepen in de VS slechter scoren op bepaalde vlakken, komt door culturele problematiek die een groep in principe alleen zelf intern kan oplossen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206496746
twitter
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 30 oktober 2022 @ 11:36:06 #114
485843 crew  Jippie
pi_206496869
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2022 10:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Fantastisch toch? Waarom moet het altijd zwart-wit zijn? Ik vind het juist erg goed aan Musk dat hij probeert in te steken op een diplomatieke oplossing mbt de oorlog in Oekraïne. Dat heeft niets te maken met 'maar wat roepen', maar met een weldenkend mens zijn. Als deze oorlog escaleert kan het desastreus zijn voor de hele wereld.
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom deze tweet een duimpje van jou krijgt. Een heel nieuw social media platform opzetten is natuurlijk een behoorlijke taak. Je krijgt niet zomaar even alle users van Twitter naar BlueSky.

En waarom zou je dat ook willen? Het valt wel op dat nu Musk toch Twitter over heeft genomen, dit in links en progressieve kringen voor de nodige woede en paniek lijkt te zorgen.
Niet alleen linkse kringen
twitter


twitter
pi_206497047
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2022 11:36 schreef Jippie het volgende:

[..]
Niet alleen linkse kringen
[ tweet ]

[ tweet ]
Heeft hij dat account net gemaakt of is ie nog steeds geblokkeerd?
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2022 11:36 schreef Jippie het volgende:

[..]
Niet alleen linkse kringen
[ tweet ]

[ tweet ]
pi_206497155
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2022 10:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Fantastisch toch? Waarom moet het altijd zwart-wit zijn? Ik vind het juist erg goed aan Musk dat hij probeert in te steken op een diplomatieke oplossing mbt de oorlog in Oekraïne. Dat heeft niets te maken met 'maar wat roepen', maar met een weldenkend mens zijn. Als deze oorlog escaleert kan het desastreus zijn voor de hele wereld.
Als je beetje in de nieuwstopics kijkt en Oekraine topics zie je dat de vooral pro-Oekraine mensen volop in de aanval gaan, russen kunnen niet zo gemutileerd of dood mogelijk uit de strijd komen, het liefste zien ze de Russische burgers ook allemaal leiden onder armoede en hongersnood.

Het is heel angstig om te zien dat de pro-Oekraine mensen zo geblindeerd zijn bij wat hen weer allemaal wordt voorgekauwd, geen eigen conclusies trekken, niet verdiepen in hoe de situatie is ontstaan. Maar staan te springen en te juichen en elkaar duimpjes omhoog geven als ze een Rus zien worden doodgeschoten, of dat een Russische stad wordt aangevallen.

Elon Musk is voor vrede, de Pro-Oekraine/EU mensen zitten vol met woede en zijn in mijn optiek echt helemaal aan het doordraven, op GoT heb je ook van die lui die helemaal harde plassers krijgen van deze oorlog.

Als deze oorlog onder Trump had plaatsgevonden zou ik mij echt afgevraagd hebben voor wie de pro-Oekraine/EU lui dan waren. Ik neig dat ze pro-Putin waren geweest, en daarom vond deze oorlog ook niet plaats onder Trump, maar heel toevallig onder Obama's derde periode.

Oekraine is atm de agressor, en de pro-Oekraine lui vinden dat helemaal prachtig. Walgelijk. Amerika's proxy oorlog.
Hoe het pro-Oekraine volk erin staat is hetzelfde als tijdens corona, precies dezelfde retoriek en ook media aandacht. "The Current Thing" bestaat echt.

Dit is ook een ding wat mij echt aan corona doet denken en de oorlog "In deze Georgische bar moet je bewijzen dat je anti-Poetin bent" Goh.. krijgen we straks anti-putin bewijzen?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 30 oktober 2022 @ 12:30:28 #117
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206497388
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2022 12:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als je beetje in de nieuwstopics kijkt en Oekraine topics zie je dat de vooral pro-Oekraine mensen volop in de aanval gaan, russen kunnen niet zo gemutileerd of dood mogelijk uit de strijd komen, het liefste zien ze de Russische burgers ook allemaal leiden onder armoede en hongersnood.

Het is heel angstig om te zien dat de pro-Oekraine mensen zo geblindeerd zijn bij wat hen weer allemaal wordt voorgekauwd, geen eigen conclusies trekken, niet verdiepen in hoe de situatie is ontstaan. Maar staan te springen en te juichen en elkaar duimpjes omhoog geven als ze een Rus zien worden doodgeschoten, of dat een Russische stad wordt aangevallen.

Elon Musk is voor vrede, de Pro-Oekraine/EU mensen zitten vol met woede en zijn in mijn optiek echt helemaal aan het doordraven, op GoT heb je ook van die lui die helemaal harde plassers krijgen van deze oorlog.

Als deze oorlog onder Trump had plaatsgevonden zou ik mij echt afgevraagd hebben voor wie de pro-Oekraine/EU lui dan waren. Ik neig dat ze pro-Putin waren geweest, en daarom vond deze oorlog ook niet plaats onder Trump, maar heel toevallig onder Obama's derde periode.

Oekraine is atm de agressor, en de pro-Oekraine lui vinden dat helemaal prachtig. Walgelijk. Amerika's proxy oorlog.
Hoe het pro-Oekraine volk erin staat is hetzelfde als tijdens corona, precies dezelfde retoriek en ook media aandacht. "The Current Thing" bestaat echt.

Dit is ook een ding wat mij echt aan corona doet denken en de oorlog "In deze Georgische bar moet je bewijzen dat je anti-Poetin bent" Goh.. krijgen we straks anti-putin bewijzen?
Dit is mij inderdaad ook al eerder opgevallen. Een flink aantal links en progressieve mensen die uitgesproken pro-Oekraïne, Rusland kapot willen en het liefst ook zien dat de NAVO zich met deze oorlog zou gaan bemoeien. Het benadrukt wederom de temperamentvolle aard van dit type mens.

Zij bekijken die oorlog voornamelijk vanuit emotie, en hebben daarom het gevoel hebben dat het verschrikkelijk 'oneerlijk' is wat er gebeurd. Hierdoor creëer je al snel een zwart-wit beeld van 'goed' tegen 'slecht'. En omdat Oekraïne in de MSM dan ook nog vaak wordt afgeschilderd als onderdeel van het Westen, voelt het voor velen alsof eigenlijk wij in oorlog zijn met Rusland. De enige conclusie die er dan rest is doorgaan tot het einde, al wordt het de totale ondergang van de wereld. Rusland en Poetin zullen en moeten kapot.

Men omarmd dan ook nog eens allerlei waanideeën, bijvoorbeeld dat Rusland ook andere landen zou willen binnenvallen. Iets waar natuurlijk helemaal geen aanwijzingen voor zijn.

En zo'n wereldbeeld, zonder enige nuance of mogelijkheid tot afstand nemen, is behoorlijk zorgwekkend te noemen. Immers, elk weldenkend mens kan tot de conclusie kan komen dat met een megalomane dictator als Poetin, een constant gevaar op escalatie alles behalve wenselijk is. Maar men zit zo diep in de eigen fuik en is zo emotioneel betrokken bij deze oorlog. Een dergelijk inzicht is gewoon niet meer mogelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206497562
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 09:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
😂
Biden heeft echt geen 80 miljoen stemmen behaald.
Ah weer eens een bewerkt filmpje waar domvolk gretig intrapt :')

In de realiteit riep iemand in het publiek iets waar Obama op reageerde en het publiek 'Obama' scandeerde en niet 'FJB':



[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 30-10-2022 13:42:19 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 30 oktober 2022 @ 13:14:23 #119
485843 crew  Jippie
pi_206497755
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 11:54 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Heeft hij dat account net gemaakt of is ie nog steeds geblokkeerd?
[..]
[ afbeelding ]
Het was geloof ik een nieuw account.

Maar kudos voor de tweet van Elon _O-
pi_206497854
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2022 13:14 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het was geloof ik een nieuw account.

Maar kudos voor de tweet van Elon _O-
Die tweet was wel 2 dagen oud dus misschien zijn er inmiddels wijzigingen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 30 oktober 2022 @ 13:32:54 #121
485843 crew  Jippie
pi_206497893
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 13:27 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Die tweet was wel 2 dagen oud dus misschien zijn er inmiddels wijzigingen.
Zou mij niets verbazen, maar op zich kan ik dit soort humor wel waarderen.
pi_206498041
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 09:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[ afbeelding ]

Het liep ook wel storm bij Bidens speeches 8)7
Er heerste een pandemie, er waren nog geen vaccins en als presidentskandidaat geef je dan het goede voorbeeld en ga je geen 'superspreader event' houden zoals Trump's rally's werden genoemd.



twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 30 oktober 2022 @ 14:06:47 #123
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206498167
quote:
82s.gif Op zondag 30 oktober 2022 13:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Er heerste een pandemie, er waren nog geen vaccins en als presidentskandidaat geef je dan het goede voorbeeld en ga je geen 'superspreader event' houden zoals Trump's rally's werden genoemd.

[ afbeelding ]

[ twitter ]
Haha, oh ja. Trump zijn 'super spreader rallies'

Dit doet me een terugdenken aan al die gewelddadige en vandalistische protesten in de zomer van 2020. Aangemoedigd door Democratische politici. Opvallend genoeg zeiden de vermeende 'experts' toen ineens dat dit absoluut niet zou leiden tot een verdere verspreiding van Covid-19. Sterker nog, die protesten waren zelfs belangrijk dan het virus, vermeend racisme was immers ook een pandemie!

Maar als Trump een rally houdt is het ineens een 'super spreader event'. Hihi, je moet wel heel erg goedgelovig zijn als je je dit soort belachelijke nonsens op de mouw laat spelden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206498709
Och jeetje, Covid. Dat bestond inderdaad even als vehikel om te frauderen en onwettige handelingen uit te voeren tijdens de verkiezingen.

Ik ben er best dankbaar voor, het heeft vooral de ware aard van Links laten zien. De dingen die zij hun medemens hebben tegewenst en aangedaan, die worden niet snel vergeten. Het op militante wijze verdedigen van "de wetenschap" terwijl die er keer op keer observeerbaar naast zat, heeft ons allen laten zien dat Links niet meer de zijde van intelligentie is.
  zondag 30 oktober 2022 @ 15:46:14 #125
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206498920
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2022 15:17 schreef QuidProJoe het volgende:
Och jeetje, Covid. Dat bestond inderdaad even als vehikel om te frauderen en onwettige handelingen uit te voeren tijdens de verkiezingen.

Ik ben er best dankbaar voor, het heeft vooral de ware aard van Links laten zien. De dingen die zij hun medemens hebben tegewenst en aangedaan, die worden niet snel vergeten. Het op militante wijze verdedigen van "de wetenschap" terwijl die er keer op keer observeerbaar naast zat, heeft ons allen laten zien dat Links niet meer de zijde van intelligentie is.
Het is de kant van de goedgelovigheid, de kant van het niet nadenken maar napapegaaien en blind vertrouwen op de vermeende alleswetende orakels. Orakels, die ook al wordt het narratief 25 keer aangepast, echt alles weten!

Het komt enigszins beperkt, cult-achtig en orthodox over. Precies de zaken waarvan men de andere kant van het politieke spectrum aan de lopende band loopt te beschuldigen. Het blijft bijzonder om zulke projectie te mogen aanschouwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')