SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: IPAD en I-PHONE gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
http://forum.fok.nl/topicchain/53
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !
Zit mobiel (nee, niet te cactussen) dus als er nog iets moet worden aangepast, wees mijn gast-modje.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Mozartlaan 51 in Heesch, een woning die volgens Funda 'liefde en aandacht nodig heeft'. Jarenlang heeft het er van buiten bij gestaan alsof de eigenaar overleden was, en niemand het wist (en het gekke is dat er een computerbedrijf in leek te zitten). Ik kon m'n ogen er niet vanaf houden als ik daar in die buurt moest zijn. En nu is het verkocht.
https://www.funda.nl/koop(...)27358-mozartlaan-51/
Valt me nog mee van de binnenkant; ik had een woning vol kringen in het plafond en dergelijke verwacht. Wel erg jaren 70.
Uit de eigen camera ipv Funda - zonder groen ervoor:
(Of https://i.ibb.co/K7k2mR2/funda10.png - m'n telefooncamera stond iig niet lekker scherp toen ik ervoor stond.)
[ Bericht 4% gewijzigd door Eightyone op 25-10-2022 05:21:31 ]![]()
Oh wauw. Daar blijft geen enkel kozijn of houtwerk aan de buitenkant meer zitten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 05:11 schreef Eightyone het volgende:
Mozartlaan 51 in Heesch, een woning die volgens Funda 'liefde en aandacht nodig heeft'. Jarenlang heeft het er van buiten bij gestaan alsof de eigenaar overleden was, en niemand het wist (en het gekke is dat er een computerbedrijf in leek te zitten). Ik kon m'n ogen er niet vanaf houden als ik daar in die buurt moest zijn. En nu is het verkocht.
Valt me nog mee van de binnenkant; ik had een woning vol kringen in het plafond en dergelijke verwacht. Wel erg jaren 70.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(Of https://i.ibb.co/K7k2mR2/funda10.png - m'n telefooncamera stond iig niet lekker scherp toen ik ervoor stond.)
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Wat een afgetakelde bende zeg! Kan je inderdaad alle zooi eruit slopen.Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.![]()
Wat zouden de buren ervan gedacht hebben? Het zit daar toch allemaal aan elkaar ipv dat het vrijstaand is.![]()
Een goede aanleiding om nieuwe en optimaal geïsoleerde kozijnen en ramen te laten plaatsen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Oh wauw. Daar blijft geen enkel kozijn of houtwerk aan de buitenkant meer zitten.![]()
Ik moet er niet meer aan denken om in een complex te wonen, maar deze mensen hebben het zowaar voor elkaar gekregen om iets moois en huiselijks te maken van hun nieuwbouwappartement. De vloer in de hal, de maatwerkkast in de woonkamer, het blauw in de slaapkamer, de babykamer, de tuin, ik vind het - om met de gevleugelde woorden van Rutte te spreken - gaaf.
[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 26-10-2022 12:07:22 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Zoekspel: hoeveel blaasinstrumenten en giraffen kunnen jullie vinden?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Inderdaad heel goed gedaan! En eigenlijk alles wat niet-standaard of smaakgebonden is, zijn meubels of verf. Want de keuken en de badkamer zijn heel standaard. Dus dat helpt denk ik ook bij de verkoop.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet er niet meer aan denken om in een complex te wonen, maar deze mensen hebben het zowaar voor elkaar gekregen om iets moois en huiselijks te maken van hun nieuwbouwappartement. De vloer in de hal, de maatwerkkast in de woonkamer, het blauw in de slaapkamer, de babykamer, de tuin, ik vind het - om met de gevleugelde woorden van Rutte te spreken - gaaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen dat kunstgras in de tuin…![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
Zoekspel: hoeveel blaasinstrumenten en giraffen kunnen jullie vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well done is better than well said. - Benjamin Franklin![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:38 schreef Zedi het volgende:
[..]Zo, jij bent scherp! Ik tel drie giraffen op de verdiepingen met misschien één haakje. Wat zie jij nog meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de schuiftrompet zie ik ook niet. Of doel je op dit ding links?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Die dingen links lijken me ouderwetste ski's?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo, jij bent scherp! Ik tel drie giraffen op de verdiepingen met misschien één haakje. Wat zie jij nog meer?
En de schuiftrompet zie ik ook niet. Of doel je op dit ding links?
[ afbeelding ]
Schuiftrompet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giraffen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well done is better than well said. - Benjamin Franklin![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:12 schreef Zedi het volgende:
[..]
Die dingen links lijken me ouderwetste ski's?
Schuiftrompet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giraffen:Ja ski's, verdomd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Alleen nog een zitkuil en dan was het echt af.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 05:11 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(Of https://i.ibb.co/K7k2mR2/funda10.png - m'n telefooncamera stond iig niet lekker scherp toen ik ervoor stond.)Resistance is futile.![]()
Man man man, hoe kun je een pand zo laten verrotten. Het valt dan aan de binnenkant nog mee. De schuur is klaar voor de sloop denk ik. De tuinmuur is zelfs al half ingestort..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 05:11 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(Of https://i.ibb.co/K7k2mR2/funda10.png - m'n telefooncamera stond iig niet lekker scherp toen ik ervoor stond.)![]()
Alle keren dat ik die woning door de jaren heen gezien heb, zaten de gordijnen ook dicht. Altijd.
Dat laat de fantasie over wat zich daarbinnen af speelde des te erger op hol slaan.![]()
![]()
Gecensureerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik denk dat deze mensen niet zo blij zijn met de tegels in hun huis.
Dat is hun straf voor het nemen van kunstgras.![]()
Met 2 keukens lijkt dubbele bewoning me ook geen probleem, kunnen jullie er idd samen gaan wonenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:20 schreef Claudia_x het volgende:
@:yinu, ik heb weer een mooi huis voor ons gevonden. Die lichtinval.
[ afbeelding ]
Dit is dan wel even schrikken.
[ afbeelding ]
Gelukkig is dat beperkt tot de benedenverdieping. De keuken is werkelijk een plaatje:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wauw. Dat is echt prachtig. De locatie ook. Ik zou misschien wel iets doen aan al het zwart, maar het maakt de lichtinval wel extra Rembrandt-achtig. Ik heb de neiging om meteen een bezichtiging te boeken… alleen is het perceel wel heel klein!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:20 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig is dat beperkt tot de benedenverdieping. De keuken is werkelijk een plaatje:
[ afbeelding ]
Oh, en iets met de Staatsloterij die ik dan eerst moet winnen enzo![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:20 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Que?quote:Bij binnenkomst in de prachtige hoge entree voel je direct de sfeer van de oude basisschool.Welke basisschool is zo duister & zwart?
![]()
De beneden- en bovenverdieping ademen wel een andere sfeer. Boven vind ik het veel lichter en mooier (ik denk dat dat boven is tenminste).
Deze tafel:
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Ja maar, ja maar... al dat groen in de directe omgeving!! 's-Graveland is prachtig, wij gaan er graag wandelenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:35 schreef yinu het volgende:
[..]
Wauw. Dat is echt prachtig. De locatie ook. Ik zou misschien wel iets doen aan al het zwart, maar het maakt de lichtinval wel extra Rembrandt-achtig. Ik heb de neiging om meteen een bezichtiging te boeken… alleen is het perceel wel heel klein!
Oh, en iets met de Staatsloterij die ik dan eerst moet winnen enzo. In dit geval zou ik denk ik wel kunnen leven met de beperkte buitenruimte.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Originele omlijsting voor een passpiegel.
Verder best een leuk huis, authentieke elementen.
Ik vind het nog altijd een wonderlijk woningtype. Het heet een benedenwoning, maar heeft de badkamer op de eerste en nog een slaapkamer op de tweede verdieping.
Het balkon is dus van de bovenburen.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik zou dit huis graag willen hebben op een perceel als het onze, dat is mijn grote droom. Of nou ja, het liefst met een landgoed erbij en een privébos.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:35 schreef yinu het volgende:
[..]
Wauw. Dat is echt prachtig. De locatie ook. Ik zou misschien wel iets doen aan al het zwart, maar het maakt de lichtinval wel extra Rembrandt-achtig. Ik heb de neiging om meteen een bezichtiging te boeken… alleen is het perceel wel heel klein!
Oh, en iets met de Staatsloterij die ik dan eerst moet winnen enzo
En ik ben het met je eens: dat zwarte roept wel een bepaalde sfeer op. Er zijn genoeg andere lichte plekken in het huis om op te zoeken.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Tamelijk briljante upcycle van een sjoelbak! En goed gespot ook. Ik vind het een leuk huis maar inderdaad een raar type woning. Hier heet dat soms ook een ‘torenwoning’.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het nog altijd een wonderlijk woningtype. Het heet een benedenwoning, maar heeft de badkamer op de eerste en nog een slaapkamer op de tweede verdieping.
[ afbeelding ]![]()
De omgeving is inderdaad prachtig! Maar je hebt hier echt alleen maar de stoep als buitenruimte. Niet eens een balkonnetje. Dat wordt wat mij betreft niet echt in de prijs gereflecteerd. Maar wel een aanrader voor al die mensen met wél een tuin en daar dan kunstgras in.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... al dat groen in de directe omgeving!! 's-Graveland is prachtig, wij gaan er graag wandelen. In dit geval zou ik denk ik wel kunnen leven met de beperkte buitenruimte.
Edit: oh natuurlijk. Het terras aan het water. Nou vooruit. Wel de lusten (kano/bootje neerleggen), niet de lasten. Toch maar even een staatslot kopen dan.![]()
Wij hebben precies het zelfde woningtype. De helft is een benedenwoning, met daarnaast nog een 'torentje' met kelder, studeerkamer, badkamer en slaapkamer. Maar dan wel 30 jaar ouder.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij![]()
Er hangt een smurf aan de muur. Dit huis isquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:46 schreef Lienekien het volgende:
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Kunnen we weer on-topic en opmerkelijke foto´s plaatsen? Een squash/gymzaal, dat heeft iedereen tegenwoordig toch standaard in zijn achtertuin
Mooie vondst!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Maar deze heeft geen visgraatvloer!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:55 schreef flipsen het volgende:
Kunnen we weer on-topic en opmerkelijke foto´s plaatsen? Een squash/gymzaal, dat heeft iedereen tegenwoordig toch standaard in zijn achtertuin
Mooie vondst!![]()
Hier op mijn balkon inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:55 schreef flipsen het volgende:
Mooie vondst!![]()
![]()
![]()
Ik snap wel waarom het huis wordt verkocht: de bewoners konden de energierekening niet meer betalen. Fuckin hell.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Bij ons zouden aan de lopende band dingen uit die kastjes boven naar beneden vallen denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
[..]
Que?Welke basisschool is zo duister & zwart?
![]()
De beneden- en bovenverdieping ademen wel een andere sfeer. Boven vind ik het veel lichter en mooier (ik denk dat dat boven is tenminste).
Deze tafel:
[ afbeelding ]I'm right and you know it![]()
Torenbouw. Zie je veel in o.a. Groningen en Den Haag.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nadeel is wel dat je buren, inclusief jaren ‘30 gehorigheid, óveral zijn.
Oh, spuit 11.
Het is overigens, voor Groningse begrippen, wel een koopje voor jaren '30 op die plek en dusdanig gerenoveerd.Vraag me af wat daar de reden voor is. Of ze gokken op stormloop en bod-gekte.
[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 28-10-2022 12:21:49 ]Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Had hier graag foto's gepost van een net verkocht huis, maar blijkbaar heeft het niet op Funda gestaan. Vrijstaand huis uit 1924, groene luiken, fruitboompjes achter, hoge bomen voor, koperen windvaan op het dak, ruimte voor wat schaapjes. Woonden degelijke, nette mensen in die blijkbaar zijn overleden. Ik verwachtte veel authentieke details, zo'n huis waar yinu ook van houdt.
De kopers hebben vrij snel de bomen weggehaald, ik dacht om ruimte te maken voor de renovatie. Reed ik er een paar weken later weer langs, hele huis weg.
Barbaren.crap in = crap out![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:17 schreef loveli het volgende:
Had hier graag foto's gepost van een net verkocht huis, maar blijkbaar heeft het niet op Funda gestaan. Vrijstaand huis uit 1924, groene luiken, fruitboompjes achter, hoge bomen voor, koperen windvaan op het dak, ruimte voor wat schaapjes. Woonden degelijke, nette mensen in die blijkbaar zijn overleden. Ik verwachtte veel authentieke details, zo'n huis waar yinu ook van houdt.
De kopers hebben vrij snel de bomen weggehaald, ik dacht om ruimte te maken voor de renovatie. Reed ik er een paar weken later weer langs, hele huis weg.
Barbaren.![]()
![]()
Hoe wil je de grasmaaier vanuit de garage op de groene weide krijgen? Beetje domme keuze dat de garage geen achterdeur heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:12 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is hun straf voor het nemen van kunstgras.![]()
Wat zou het achterste deel van de tuin zijn? Terras?![]()
Ik kan nou niet zeggen dat ik het een koopje vind.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Torenbouw. Zie je veel in o.a. Groningen en Den Haag.
Nadeel is wel dat je buren, inclusief jaren ‘30 gehorigheid, óveral zijn.
Oh, spuit 11.
Het is overigens, voor Groningse begrippen, wel een koopje voor jaren '30 op die plek en dusdanig gerenoveerd.Vraag me af wat daar de reden voor is. Of ze gokken op stormloop en bod-gekte.
De tijd van stormloop en bod-gekte is volgens mij ook wel op zijn retour.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik weet niet wie de 'stylist van het zuiden' is maar al bij de tweede en derde foto houd ik mijn hart vast voor de rest van het huis... maar misschien komt dat omdat ik niet uit het zuiden kom.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:12 schreef amaranta het volgende:
Mag de woning van de “stylist van het zuiden” ook?
Ongeveer alles aan dit plaatje. Het rolluik. De twee lampen. Het gewei. Het afdakje. De nep-roedeverdeling.
Alles hier. De steenstrips, het tapijt, dat gouden ding. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het toilet niet per se zou hoeven te vernieuwen als ze die gouden ananassen zelf meenemen.
Maar goed. Over smaak valt niet te twisten. Toch?
Ik vraag me wel af waarom je je eettafel op wieltjes zet. En waarom je van die ringen achterop je stoelen wilt hebben. Om je paard aan vast te binden? Of je koe? Maar alle koeien die ik in dit huis zie zijn al dood...![]()
![]()
![]()
Ik zie nu pas dat doorzichtige plastic tafelkleed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:26 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de 'stylist van het zuiden' is maar al bij de tweede en derde foto houd ik mijn hart vast voor de rest van het huis... maar misschien komt dat omdat ik niet uit het zuiden kom.
Ongeveer alles aan dit plaatje. Het rolluik. De twee lampen. Het gewei. Het afdakje. De nep-roedeverdeling.
[ afbeelding ]
Alles hier. De steenstrips, het tapijt, dat gouden ding. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het toilet niet per se zou hoeven te vernieuwen als ze die gouden ananassen zelf meenemen.
[ afbeelding ]
Maar goed. Over smaak valt niet te twisten. Toch?
Ik vraag me wel af waarom je je eettafel op wieltjes zet. En waarom je van die ringen achterop je stoelen wilt hebben. Om je paard aan vast te binden? Of je koe? Maar alle koeien die ik in dit huis zie zijn al dood...
[ afbeelding ]![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door yinu op 29-10-2022 14:32:34 (Quote. Edit. Het zit zo dicht bij elkaar...) ]![]()
Roy Dondersquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:26 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de 'stylist van het zuiden’ is![]()
Oh ja... dat klinkt vaag bekend.quote:
Ik googlede op het adres en vond deze pagina uit juni 2020. Toen stond het dus ook al te koop, en zo te zien met precies dezelfde foto's...![]()
Ja alleen nu vraagt hij volgens mij een ton meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:39 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh ja... dat klinkt vaag bekend.
Ik googlede op het adres en vond deze pagina uit juni 2020. Toen stond het dus ook al te koop, en zo te zien met precies dezelfde foto's...![]()
Staat er nou gewoon een lul op die tafel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:26 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de 'stylist van het zuiden' is maar al bij de tweede en derde foto houd ik mijn hart vast voor de rest van het huis... maar misschien komt dat omdat ik niet uit het zuiden kom.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.![]()
De buitenkant van dit huis te bestaan zal toch niet bestaan uit onbehandeld hout? Ziet nu al dat alles aan het vergrijzen is(en die railing op het balkon lijkt wel van sloophout gemaakt te zijn
)
https://www.funda.nl/koop/almere/huis-42915418-breukelengracht-30
En een mooi huisje voor Jos B. en zijn bush-craft collega's. Heb je in ieder geval geen last van buren die komen storen....
https://www.funda.nl/koop(...)-doorwerthsestraat-9nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.![]()
Oh deer, meneer heeft een hobby. Het hele huis hangt vol dode beesten.
Kapstok?
Het is een historische villa in de Sneker binnenstad. Beetje jammer van die gigantische blinde muur in de achtertuin. De fotograaf heeft het nog een beetje proberen te verbloemen met een foto vanuit een raar standpunt.![]()
![]()
Bij dat huis vind ik vooral opvallend dat de binnenkant volledig het omgekeerde is van de nietszeggende buitenkant. Daar zou nog best iets van te maken zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:15 schreef eudaemonia het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)-doorwerthsestraat-9Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij![]()
Wie woont hier? Dick Maas?![]()
https://www.funda.nl/koop/heesbeen/huis-42904025-industrieweg-17/
Dacht al dat ik wat herkende:
[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 30-10-2022 01:18:51 ]![]()
Ook die opties over dat bijgebouw wat je er mee kan doenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:20 schreef Iemand91 het volgende:
Mooi huis:
[ afbeelding ]
Groot bijgebouw wel...
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/breda/huis-42989942-haagweg-416/
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Riante kinderkamers voor een stel van 71 en 64 jaar oud...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:07 schreef Iemand91 het volgende:
Wie woont hier? Dick Maas?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/heesbeen/huis-42904025-industrieweg-17/
Dacht al dat ik wat herkende:
Ik verwacht dat een van hun kinderen er woont, maar wellicht woont die in bij pa en ma.![]()
Die autopoetser woonde daar, niet Dick Maas.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Riante kinderkamers voor een stel van 71 en 64 jaar oud...
Ik verwacht dat een van hun kinderen er woont, maar wellicht woont die in bij pa en ma.![]()
Iemand een heel erg spartaans en authentieke boerderij in Enschede kopen ?
Hier heeft de tijd echt stil gestaan, en er moet nog wel een beetje aan gebeuren.
https://www.funda.nl/koop/enschede/huis-88258194-haimersweg-200/
In de plaatselijke krant staat meer informatie : https://www.tubantia.nl/e(...)-spartaans~aaca8893/![]()
Lekker stoken in deze tijdquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:18 schreef XanderH het volgende:
https://www.pararius.nl/a(...)4edd71/beeldbuisring
Altijd al willen wonen in een brug?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Denk dat het red cedar is. Mijn ouderlijk huis was daar ook mee afgetimmerd. Het wordt inderdaad zilver grijs na verloop van tijd. Huis is uit 1974 maar het (inderdaad onbehandelde) hout is nog in goede staat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:15 schreef eudaemonia het volgende:
De buitenkant van dit huis te bestaan zal toch niet bestaan uit onbehandeld hout? Ziet nu al dat alles aan het vergrijzen is![]()
![]()
Ik las het artikel net ook, bijzonder idd, alsof je in het openluchtmuseum loopt. Maar goed, dit is natuurlijk niet meer bewoonbaar zonder zeer ingrijpende modernisering.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Hier heeft de tijd echt stil gestaan, en er moet nog wel een beetje aan gebeuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de plaatselijke krant staat meer informatie : https://www.tubantia.nl/e(...)-spartaans~aaca8893/
De vraagprijs is ook wel een beetje verraderlijk. 650.000 euro, waarvan 260.000 euro voor de boerderij en het resterende bedrag voor de bruikleen van de grond voor een periode van dertig jaar.٩๏̯͡๏)۶![]()
Wat een gedrocht van een huis.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:27 schreef yinu het volgende:
Dit vond ik echt een opmerkelijke foto.
[ afbeelding ]
Aan de binnenkant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Breitling - Instruments for Professionals![]()
Het gebied is schitterend. Alleen de prijs vind ik aardig optimistichquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:00 schreef Leandra het volgende:
Erfpacht, ergens in het buitengebied tussen Hengelo en Enschede... echt
Dasr in de buurt is vorig jaar een monumentale, veel grotere, volledig gerenoveerde boerderij op ruim 17.000 m2 eigen grond verkocht. Die had een vraagprijs van 1,2 miljoen.A mind with a heart of it's own![]()
Als je thuiskomt en je ziet dat je partner de open haard roze heeft geverfd is dat reden voor echtscheiding toch?quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:27 schreef yinu het volgende:
Dit vond ik echt een opmerkelijke foto.
[ afbeelding ]
Aan de binnenkant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschrikking
A mind with a heart of it's own![]()
Wtf.
Ik snap niets van de manier waarop dit huis te koop is gezet: 1,8 miljoen als vraagprijs en er lijkt niet eens een professionele fotograaf te zijn gebruikt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Hoe verder je naar links gaat in die straat, hoe mooier de huizen worden:quote:
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
'Aangeboden worden een 2-tal prestigieuze en briljante woningen,' aldus de makelaar. Ik weet niet goed waar ik moet beginnen...
Moeders wil niet naar een bejaardenhuis dus alles moet stiekem?quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
Wtf.
[ afbeelding ]
Ik snap niets van de manier waarop dit huis te koop is gezet: 1,8 miljoen als vraagprijs en er lijkt niet eens een professionele fotograaf te zijn gebruikt.![]()
Zonde wel, want het is een prachtig pand verder. Het is alleen véél te vol en de foto's te onscherp om het recht te doen.Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Zo zit ze er wel bij, ja.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Moeders wil niet naar een bejaardenhuis dus alles moet stiekem?![]()
Zonde wel, want het is een prachtig pand verder. Het is alleen véél te vol en de foto's te onscherp om het recht te doen.
Misschien heb ik een trent gemist, maar ik vind dat wel een opmerkelijke foto:
Jammer dat het in Beerta ligt, de prijs is erg schappelijk voor wat je er (aan ruimte) voor krijgt
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dat lijkt me een zuipkeet voor jongeren.(of nadat ik op de link had geklikt een plek waar de ruiters wat samen kunnen drinken)quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:36 schreef flipsen het volgende:
Misschien heb ik een trent gemist, maar ik vind dat wel een opmerkelijke foto:
[ afbeelding ]
Jammer dat het in Beerta ligt, de prijs is erg schappelijk voor wat je er (aan ruimte) voor krijgt"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik vond het kleurgebruik ook nogal… heftig, ja. Maar met de locatie is niks mis!quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe verder je naar links gaat in die straat, hoe mooier de huizen worden:
[ afbeelding ]![]()
Wauw. Die Stube (geen gastronomie)quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
'Aangeboden worden een 2-tal prestigieuze en briljante woningen,' aldus de makelaar. Ik weet niet goed waar ik moet beginnen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar toch heb ik altijd wel respect voor mensen die buiten de gebaande treden en hun eigen wereld met fantasie en creativiteit vormgeven. Ook al betekent dat dat je je haard knalroze schildert of een 19e eeuwse Oostenrijkse kroeg in je huis neerzet… ik vind het misschien niet mooi maar wat mij betreft alles beter dan een grijs huis met Live Love Laugh stickers en andere Action meuk.![]()
Met een sloopkogel?quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat verbaast me dan weer niets, maar dit pand voor een vermogen renoveren en de kans lopen dat de erfpacht over 30 jaar niet verlengd wordt? Neuh....quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het gebied is schitterend. Alleen de prijs vind ik aardig optimistich
Dasr in de buurt is vorig jaar een monumentale, veel grotere, volledig gerenoveerde boerderij op ruim 17.000 m2 eigen grond verkocht. Die had een vraagprijs van 1,2 miljoen.![]()
Opa doet nog een een dutjequote:Op maandag 31 oktober 2022 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
Wtf.
[ afbeelding ]
Ik snap niets van de manier waarop dit huis te koop is gezet: 1,8 miljoen als vraagprijs en er lijkt niet eens een professionele fotograaf te zijn gebruikt.
Dat huis is allemaal kleine museumpjes in 1
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die telefoon aan de muur.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:29 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de plaatselijke krant staat meer informatie : https://www.tubantia.nl/e(...)-spartaans~aaca8893/En zó oud is die nu ook weer niet want het is geen zwarte.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Bij dat het mooier was geweest om met "Aangeboden wordt" te starten?quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Veertig jaar terug werd dat al druktoetsen. Die zwarte praat je over minimaal zestig jaar terug. Maar ze bleven wel werken totdat pulsbellen (kiesschijf) niet meer geaccepteerd wordt door de centrale.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die telefoon aan de muur.En zó oud is die nu ook weer niet want het is geen zwarte.
![]()
Ik had zo'n ding voor de lol aan mijn muur hangen en die deed het nadat ik wat had geprutst ook weer.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:53 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Veertig jaar terug werd dat al druktoetsen. Die zwarte praat je over minimaal zestig jaar terug. Maar ze bleven wel werken totdat pulsbellen (kiesschijf) niet meer geaccepteerd wordt door de centrale.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
De W-65 met drukknoppen heb ik nog steeds in gebruik. Ze ziet dat het aangepast is want de uitsparing voor de draaischijf zit er nog. Ja, dat ontwerp met draaischijf komt uit 1965 maar grijs was toen wel erg modern.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had zo'n ding voor de lol aan mijn muur hangen en die deed het nadat ik wat had geprutst ook weer.![]()
Vanavond eerste aflevering van een programma voor echte fundaliefhebbers
TV / [NPO 3] House for sale![]()
Ik geloof niet dat ik dit eerder heb gezien. Zou het lekker liggen?
Gezellig joh, dit huis.
De droom van elke huisman of -vrouw:
is dit een mortuarium?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:44 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig joh, dit huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Terwijl het ook zo kan.
Ik vind dit een heerlijk huis, zelfs met rode linoleumvloer. 't Is niet moeilijk te raden wat voor mensen hier wonen (bekijk de grote afbeelding even):
De jeugd van tegenwoordig.![]()
Tevens een huis voor @yinu .I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik vind alles volplempen met zooi niet noodzakelijk een verbetering persoonlijk. Dat eerste huis kun je met een paar meubels en beperkte decoratie wat opfleuren... deze laatste daar heb je meerdere containers richting de stort voor nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
Terwijl het ook zo kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit een heerlijk huis, zelfs met rode linoleumvloer. 't Is niet moeilijk te raden wat voor mensen hier wonen (bekijk de grote afbeelding even):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens een huis voor @:yinu .I'm right and you know it![]()
Verwarming met gaskachels. Energielabel G.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
Terwijl het ook zo kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens een huis voor @:yinu .
The love you take is equal to the love you make.![]()
Of vanuit de sauna!quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:13 schreef Claudia_x het volgende:
Een uitzicht van 7,25 miljoen, vooral waanzinnig vanuit bad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens mag je voor die 7,25 miljoen niet eens je eigen eettafel uitzoeken want deze krijg je er denk ik nooit meer uit:quote:The living area boasts an imposing custom-made marble dining table that was mindfully placed during construction.![]()
Is dat... een bad? Of een soort crematie-installatie?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:44 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]Je eigen wasserette!quote:Gezellig joh, dit huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Is dat een bad?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:44 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig joh, dit huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb eens een hotel had in Lissabon met zo'n bad. Absurd.-nee-![]()
Oh ja echt heerlijk. Ik voel me er helemaal thuis.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
Terwijl het ook zo kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens een huis voor @:yinu .(Dat kan ook door al die lundiakasten vol met boeken komen)
En ik kan me voorstellen dat het een heerlijk huis is om in op te groeien (als jonge muzikant).
Het is inderdaad wel tijd dat er wat vernieuwd wordt qua energiegebruik, dat zal een grootscheepse verbouwing worden. Dan wordt het wel weer een prachtig huis voor de volgende paar generaties. Hopelijk houden de nieuwe eigenaren dit soort details wel in ere... en anders hebben we de foto's nog.![]()
![]()
Voor elk wat wils, toch?quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:11 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik vind alles volplempen met zooi niet noodzakelijk een verbetering persoonlijk. Dat eerste huis kun je met een paar meubels en beperkte decoratie wat opfleuren... deze laatste daar heb je meerdere containers richting de stort voor nodig.
Overigens zullen de bewoners hun eigen 'zooi' wel afvoeren voor de oplevering. En is dit inderdaad geen huis om zonder verbouwing te betrekken.
Ik vind dat eerste huis ook best potentie hebben maar wat mij betreft mag hun decoratie eerder in de container (of beter, de open haard) dan de boeken uit het huis in Haarlem.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: