Klopt.quote:
Met deze wijziging klopt ie helemaal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:05 schreef franklop het volgende:
O nee wacht Perez ipv Webber, stop de tijd
Esteban reed GP2 in 11 en 12, dus die is fout.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:33 schreef Starflyer het volgende:
Giedo van der Garde
Charles Pic
Esteban Gutierrez
Pastor Maldonado
Klopt, die werd 3e. Maldonado won het kampioenschapquote:
Dus stiekem zoek je 3 namen, waarvan er 1 dus Gasly isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Latifi werd inderdaad in zijn debuutseizoen 32e (en dus feitelijk slechter dan die 2), maar reed toen maar 1 race mee dus die zoek ik niet. Toen hij een halfjaar meereed werd hij knap 27e! Toch maar 1 plaats hoger dan de man die ik zoek, die 4 seizoenen GP2 reed om later nog eenmalig het podium te halen in de F1. De ander werd zelfs kampioen in de GP2!
Gasly werd ook 29e zo te zien met een aantal races, dat is wel nog slechter dan onze podiumklant wat mij betreft, daar had ik overheen gekeken
Wie was er aan de beurt voor de vraag? Mexicanobakker toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nog een leuke vraag die ik laatst ergens tegen kwam:
Wat is er bijzonder aan het podium van de GP van Spanje in 1997?
De vraag van Mexicanobakker was eigenlijk ook meer een GP2 vraag dan F1quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Haha, volgens mij stond er nog een vraag open ja, maar voordat ik hem vergat wilde ik hem alvast gesteld hebben
Dat zou flauw zijn, want opgezochtquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat is je antwoord op mijn vraag @:sally?
Hintje misschien?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Latifi werd inderdaad in zijn debuutseizoen 32e (en dus feitelijk slechter dan die 2), maar reed toen maar 1 race mee dus die zoek ik niet. Toen hij een halfjaar meereed werd hij knap 27e! Toch maar 1 plaats hoger dan de man die ik zoek, die 4 seizoenen GP2 reed om later nog eenmalig het podium te halen in de F1. De ander werd zelfs kampioen in de GP2!
Gasly werd ook 29e zo te zien met een aantal races, dat is wel nog slechter dan onze podiumklant wat mij betreft, daar had ik overheen gekeken
Petrov?quote:Op maandag 6 november 2023 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet het zelf ook niet meerEven opgezocht, Palmer was goed, maar die andere reed dus podium eenmalig in de F1. Dit deed hij in een openingsrace.
Sirotkin?quote:Op maandag 6 november 2023 17:58 schreef franklop het volgende:
Petrov wist ook een keer het podium te halen bij de 24h van Le Mans. Met welke voormalig F1 coureur vormde hij, samen met Mikhail Aleshin, een team?
Nee. Geen landgenoot van hem!quote:
Zoek het Europees en iemand die een titel in de F2/GP2 heeftquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:47 schreef 4-elements het volgende:
Dit is echt gokken. Kamui Kobayashi.
Pastor Maldonado?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Zoek het Europees en iemand die een titel in de F2/GP2 heeft
Nee!quote:
Correctquote:
Nelson Piquet Jr.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:11 schreef Starflyer het volgende:
Die FE kampioen was de trigger
Noem alle andere Formule E kampioenen die Formule 1 gereden hebben.
En doorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nelson Piquet Jr.
Jean-Eric Vergne
Nyck de Vries
Sebastien Buemi
Lucas di Grassi
Timo Glock weet ik nog, de andere...?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:31 schreef 4-elements het volgende:
Lucas di Grassi reed voor Virgin in de F1. Welke 2 andere coureurs reden ook voor dat team?
Jerommeke was inderdaad de andere.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |