Ik wist dat hij zou worden genoemd. John met (o.a.) z'n mooie Villeneuve-Ferrari!quote:
Yep.quote:
Is dat de helm van Moreno?quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:01 schreef Starflyer het volgende:
Als we het dan toch hebben over nummer 33, wie in wat?
[ afbeelding ]
Supersub Roberto Moreno is goed. Nu de wagen nog.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Is dat de helm van Moreno?
Roberto?
(Ik ben de laatste weken oude carsets van GP2 aan het downloaden, editen en 'misbruiken' in het DOS-spel van Microprose. Dus dan kom je ontzettend veel Menu Helmets en Ingame Helmets tegen. Maar ik haal de helmen van Moreno en Fontana vaak door elkaar, dus ik twijfel een beetje.)
Oei.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Supersub Roberto Moreno is goed. Nu de wagen nog.
Oh barst, je was me voor.quote:Op zaterdag 22 april 2023 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht een Pacific maar daar heeft Moreno niet gereden.
Roberto Moreno in een EuroBrun is goed. Dit was in Monaco 1990, het laatste jaar dat EuroBrun mee deed.quote:Op zondag 23 april 2023 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andrea Moda was zwart… Hmm. Misschien EuroBrun, dat kan wel met deze kleurenstelling
Tussenstand:quote:
Sutil klopt, staat 2e in het lijstje. Ghinzani staat er niet in, kwam slechts tot 74 starts (in 111 races).quote:Op maandag 8 mei 2023 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sutil sowieso en ik verwacht ook Ghinzani.
Dan zullen het verder wel een aantal renners zijn met rond de 80 races en komen de volgende namen in me op:
Antonio Giovinazzi
Vitantonio Liuzzi
Ukyo Katayama
quote:
Wilde gok, 17quote:Op maandag 5 juni 2023 13:59 schreef Doevelaer het volgende:
Oke, ervan uitgaande dat momenteel 20e de laatst mogelijke startplek is.
6e!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:29 schreef Doevelaer het volgende:
Vanaf welke plaats op de startgrid is Max nog nooit gestart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |