quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
@Caland is ook terug van het wandelen en welkom in ons badquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:13 schreef DKUp het volgende:
Oh wacht dit ging over wandelen, excuses lieve mensen.
Hoe lang geleden waren de opnames?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond komt een vriendin van me in de show
Met z'n allen kijken, hapje,s drankjes en videobellen met de date.
Dat is zeker een jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:50 schreef Fosive het volgende:
[..]
Hoe lang geleden waren de opnames?
Dat vraag ik me altijd af bij de smoesjes die mensen aanvoeren waarom date 2 nog niet heeft kunnen plaatsvinden.
Leuk, raden wie het is…quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond komt een vriendin van me in de show
Met z'n allen kijken, hapje,s drankjes en videobellen met de date.
Gruner met Cheetos.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:25 schreef XSbig het volgende:
Oke freunden, een witte Gruner Veltliner, een rode Barbera of een zak Cheetos?
Bord op schootquote:
Ik voel me onwetend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:25 schreef XSbig het volgende:
Witte wijn, rode wijn of die gore slangvormige kaaschips.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel me onwetend.
En die Cheetos, zijn dat die gore slangvormige plakchips?
Zoet wit wijntje graag @DKUpquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:28 schreef XSbig het volgende:
[..]
Witte wijn, rode wijn of die gore slangvormige kaaschips.
Preciesquote:
2 flessen Barbera en 2 zakken cheetosquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:25 schreef XSbig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |