quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:32 schreef Poefbank het volgende:
Wat kan je toch snel een intense hekel aan iemand krijgen
Is op Fok! snel geluktquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:32 schreef Poefbank het volgende:
Wat kan je toch snel een intense hekel aan iemand krijgen
Moggeh Henkquote:
Deze van 45?quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Zij is wel leuk. Houdt ook van koken. Doe mij er ook maar eentje.
Ze zoekt een vierde om het kwartet vol te maken?quote:
Eens aanhoren wat ze er dadelijk over gaat vertellen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zoekt een vierde om het kwartet vol te maken?
quote:
Hij is toch veel erger?quote:
Teveel naar Samson en Gert gekeken?quote:
Ik was nog iets aan het lezen en toen zij d'r strot open trok kon ik me niet meer concentreren, had daar bij hem minder last van.quote:
Ze praat alsof ze net een dikke lijn op heeft. Straks hangt ze hem op in de kelderquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:42 schreef Poefbank het volgende:
Trudy verdwijnt ergens in een kelder in Antwerpen. Ik lig er niet wakker van
En dan meestalquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
8 kinderen bij elkaar, wat een hel.
En dan heeft zij al kinderen uit 2 huwelijken
Je zou maar zo moeten leven
Ze maakt nu een dagje vrij voor First Dates.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
Is dit de broer van Edith Schippers?
[ afbeelding ]
haha jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze praat alsof ze net een dikke lijn op heeft. Straks hangt ze hem op in de kelder
Gapend gatquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
8 kinderen bij elkaar, wat een hel.
En dan heeft zij al kinderen uit 2 huwelijken
Je zou maar zo moeten leven
Zelfde neus en ogenquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze maakt nu een dagje vrij voor First Dates.
Bij het verhaal over haren haken we afquote:
Ja helemaal als je er zelf ook al een paar hebt, alsof je zoveel ruimte hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan meestal
“Ja ik heb 4 kinderen maar snap niet waarom mensen dat met daten een dealbreaker vinden!!!!1”
![]()
![]()
Ja vind je?quote:
quote:
Potential cockblockquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
21??? DIE WOONT NOG THUIS????!!! EN NIET BIJ ZIJN VADER???!
De Belg is afgehaaktquote:
Leuk man city tripquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Een City trip, ergens in Europa.
Paar daagjes Madrid, mag ook binnen de landsgrens…
Dat is het aantal jaar dat hij met zijn studie bezig is?quote:
Zwolle en Frankrijk, dus dan eerder teveel melk?quote:
Puntige knieën ook?quote:
Moest even wat in de vriezer gooien, en toen kon mn Autisme de geopende dozen niet meer aan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
XSbig kreeg z’n boodschappen en kwam nooit meer terug
Terwijl het niet ingewikkeld was wat hij zei.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:55 schreef Poefbank het volgende:
Nee je haar zit niet leuk. Je weet meteen al welke gedachtengoed ze die kinderen zit te indoctrineren
Ze is of dom of rookt lekker de hele dagquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Terwijl het niet ingewikkeld was wat hij zei.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik versta hem niet? Waarom wordt ie niet ondertiteld?
Taalgebruikquote:
Komt niet van boven de rivierenquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik versta hem niet? Waarom wordt ie niet ondertiteld?
Ik lette niet op, wat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ben je 40+
Zit je dit op tv te verkondigen
De treurnis
Dit type mens meldt zichzelf aan voor elk mogelijk programmaquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:02 schreef Felagund het volgende:
Waar hebben ze deze kandidaten vandaan gehaald?
Dat is blijkbaar ook een warm bad.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Kampen![]()
![]()
Is daar de haai al geaccepteerd![]()
Gelukkig hebben we elkaarquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben echt minimaal 25 IQ punten dommer geworden de afgelopen 10 minuten.
Daar is echt geen flikker geaccepteerdquote:
I see what you did there.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar is echt geen flikker geaccepteerd
Zooo de teringquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat houdt ze vast niet haar hele leven zo, dus als dat alles is...quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:06 schreef XSbig het volgende:
Als ze niet haar haar zo gek geverfd had, zou ze echt leuk zijn.
Vaak wel ja. Staat beter bij Aziatische meisjes.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Roze haar, stukje borderline of Asperger
Oké, de First Dates topic meet gaan we niet in Kampen houden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, sneu dat ze in 1970 levenquote:
Moet je dadelijk naar Andy vd meyde en Wesley Sneijder kijken. Zakt het tot het nulpunt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben echt minimaal 25 IQ punten dommer geworden de afgelopen 10 minuten.
Ik wil graag morgen nog wel functioneren.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Moet je dadelijk naar Andy vd meyde en Wesley Sneijder kijken. Zakt het tot het nulpunt.
Terechtquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:09 schreef KREEFTx het volgende:
Deze bitch laat hem betalen en zegt dan nee
“Moet hij het niet aanbieden, en je doet iets uit intenties en niet voorwaarden”quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:09 schreef KREEFTx het volgende:
Dat is gewoon smartegeld, ik begrijp het wel.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:09 schreef KREEFTx het volgende:
Sneue streek. Urk 2.0quote:
Je hoort gewoon even een discussie te hebben wie betaald. Hij zei nog ik betaal deze wel, maw jij de volgendequote:Op maandag 24 oktober 2022 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Moet hij het niet aanbieden, en je doet iets uit intenties en niet voorwaarden”
Groningen stelt ons toch niet teleur?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alles buiten de Randstad accepteren het nauwelijks
De stad, maar daarbuitenquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Groningen stelt ons toch niet teleur?
Dan moet hij meteen splittenquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:11 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Je hoort gewoon even een discussie te hebben wie betaald. Hij zei nog ik betaal deze wel, maw jij de volgende
Touchéquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:13 schreef Poefbank het volgende:
Totaal ander dialect maar ze praten beiden zo debiel dat ze elkaar kunnen verstaan
Waar het hart van vol is..quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:13 schreef DKUp het volgende:
Oh wacht dit ging over wandelen, excuses lieve mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |