quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
Je weet wel wat ik gestemd heb maat
quote:
Het lijkt best veel prijs te geven. (maakt mij nieuwsgierig/enthousiast)quote:
Komt door Taika Waititi, die heeft er een veel te grote stempel op gedrukt. Zijn humor en stijl was nog wel tof in een film als Free Guy, maar het past gewoon niet echt bij Thor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:01 schreef Cockwhale het volgende:
Recent Thor: Love and Thunder gezien. Wat een oerslechte film zeg. Nou is de hele Thor reeks niet bijzonder, maar nu is het wel echt een clown geworden.
oh? ik vond die wel een heel vermakelijke filmquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:01 schreef Cockwhale het volgende:
Een van de weinig Marvel films die wel tof lijkt te gaan worden. De Ant-Man reeks is sowieso één van de betere.
Recent Thor: Love and Thunder gezien. Wat een oerslechte film zeg. Nou is de hele Thor reeks niet bijzonder, maar nu is het wel echt een clown geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Max Verstappen Superfan 4 Life
Iga Swiatek Superfan 4 Life
Thor 3 deed het nog wel oké, maar het vierde deel is too much.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:26 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Komt door Taika Waititi, die heeft er een veel te grote stempel op gedrukt. Zijn humor en stijl was nog wel tof in een film als Free Guy, maar het past gewoon niet echt bij Thor.
Ja die vond ik ook lekker wegkijken.quote:
In Loki is ie ook Immortus, niet Kang.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:44 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook lekker wegkijken.
Gisteren naar Quantumania geweest en inderdaad valt tegen. Prachtige beelden in Imax 3D maar daar bleef het wel bij. Zelfs Paul Rudd kon van dit script weinig boeiends maken. De introductie van Kang als oppermachtig wezen in de mini-serie van Loki was veelbelovend, maar daar bleef in deze film uiteindelijk weinig van over. Vind het wel jammer, had er meer van verwacht.
Maar het zijn toch multiverse variaties van elkaar? Ging er vanuit dat ze dan grotendeels dezelfde krachten hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:47 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
In Loki is ie ook Immortus, niet Kang.
In de comics is Immortus een oudere versie van Kang, die aangesteld is om de tijdlijn te bewaken. Kang zelf een is een veroveraar die verschillende dimensies en tijdlijnen verovert met zijn legers en technologie. Als Rama-Tut was ie farao in de tijd van farao's (rond de tijd van Apocalypse' jonge jaren)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:53 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Maar het zijn toch multiverse variaties van elkaar? Ging er vanuit dat ze dan grotendeels dezelfde krachten hebben.
Bedankt hans, deze post voegt exact niks toe. maar hopelijk lucht het op.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:20 schreef Ericr het volgende:
Heb de S-VHS net vooruibesteld.
Maar die Marvel zooi mag wel eens stoppen.
Jij ook bedankt voor deze bijzonder waardevolle post.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bedankt hans, deze post voegt exact niks toe. maar hopelijk lucht het op.
Maar kang is al geïntroduceerd in loki.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:46 schreef BasNijmegen het volgende:
Gisteren gezien in de bios.
Ik vond het een vermakelijk film, maar het kwam zo gehaast over. Ik kan niet de vinger leggen op hetgeen wat ik mis, maar misschien had Kang in mijn ogen een betere (minder gehaaste) intro verdiend.
je kunt ook niet kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:20 schreef Ericr het volgende:
Heb de S-VHS net vooruibesteld.
Maar die Marvel zooi mag wel eens stoppen.
Één van de varianten is in Loki geïntroduceerd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar kang is al geïntroduceerd in loki.
Ben benieuwd wat woke Disney nu gaat doen Johnny depp werd onterecht weggestuurd voor minder.quote:Op zondag 26 maart 2023 04:14 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel een recast voor Kang.
JONATHAN MAJORS
ARRESTED IN NYC FOR ASSAULTING WOMAN
Rep: He's Done Nothing Wrong
https://www.tmz.com/2023/(...)-woman-nyc-new-york/
Woke Disney heeft James Gunn gewoon weer terug aangenomen, dus allemaal even relaxen nu.quote:Op zondag 26 maart 2023 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat woke Disney nu gaat doen Johnny depp werd onterecht weggestuurd voor minder.
Die hebben ze als mol naar dc gestuurd nuquote:Op maandag 27 maart 2023 06:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Woke Disney heeft James Gunn gewoon weer terug aangenomen, dus allemaal even relaxen nu.
Ook Disney plus?quote:
Apart shazam was ook digitaal uit maar ook nog niet op hbo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |