gaan we juichen ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
Het is gedaan
Eunice heeft nadir vermoord
Eens! GJ wil weer belangrijk zijn/doen door dingen naar zich toe te trekkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gj moet eens niet overal zijn neus insteken
ja, maar ik zou dan als manager naar achter gaan en zeggen dat ik gepasseerd ben. En hoezo regelt GJ dat met achter, dat vind ik op zich al raar. Ik dacht dat alle contacten via de manager liepen. Of wordt er op de coach/psych dagen dingen met achter geregeld? Maar goed, in deze soap wordt er met regels heel veel gerommeld.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
GJ heeft het zelf al geregeld met 'achter' zei ze.
Bleghhquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens! GJ wil weer belangrijk zijn/doen door dingen naar zich toe te trekken
Ik zou wel eens yoga willen doen bij haarquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:41 schreef pingu66 het volgende:
Ik word ook een beetje moe van Eunice. Misschien moet ik minder kijken naar de streams🤪 Ik begin me te ergeren aan zo'n beetje iedereen
Wat let je ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou wel eens yoga willen doen bij haar
Zo’n hekquote:
Greys weet dat wij alleen naar haar kijken en dat vindt ze denk ik wel okéquote:
Ja hoorquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Greys weet dat wij alleen naar haar kijken en dat vindt ze denk ik wel oké
Lig in een deuk als ze te laat isquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:51 schreef juul. het volgende:
Esther heeft nog 10 min om zich aan te melden voor het managerschap
Heeft ze al gedaan toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:51 schreef juul. het volgende:
Esther heeft nog 10 min om zich aan te melden voor het managerschap
Ze zal de eindtijd wel weer niet hebben meegekregen, luisteren is daar ook een vakquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lig in een deuk als ze te laat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |