gaan we juichen ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
Het is gedaan
Eunice heeft nadir vermoord
Eens! GJ wil weer belangrijk zijn/doen door dingen naar zich toe te trekkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gj moet eens niet overal zijn neus insteken
ja, maar ik zou dan als manager naar achter gaan en zeggen dat ik gepasseerd ben. En hoezo regelt GJ dat met achter, dat vind ik op zich al raar. Ik dacht dat alle contacten via de manager liepen. Of wordt er op de coach/psych dagen dingen met achter geregeld? Maar goed, in deze soap wordt er met regels heel veel gerommeld.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
GJ heeft het zelf al geregeld met 'achter' zei ze.
Bleghhquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens! GJ wil weer belangrijk zijn/doen door dingen naar zich toe te trekken
Ik zou wel eens yoga willen doen bij haarquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:41 schreef pingu66 het volgende:
Ik word ook een beetje moe van Eunice. Misschien moet ik minder kijken naar de streams🤪 Ik begin me te ergeren aan zo'n beetje iedereen
Wat let je ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou wel eens yoga willen doen bij haar
Zo’n hekquote:
Greys weet dat wij alleen naar haar kijken en dat vindt ze denk ik wel okéquote:
Ja hoorquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Greys weet dat wij alleen naar haar kijken en dat vindt ze denk ik wel oké
Lig in een deuk als ze te laat isquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:51 schreef juul. het volgende:
Esther heeft nog 10 min om zich aan te melden voor het managerschap
Heeft ze al gedaan toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:51 schreef juul. het volgende:
Ze zal de eindtijd wel weer niet hebben meegekregen, luisteren is daar ook een vakquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lig in een deuk als ze te laat is
Vis burgersquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:51 schreef greysbones het volgende:
Wat in hemelsnaam is wendy aan het koken?
Gehaktballen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:51 schreef greysbones het volgende:
Wat in hemelsnaam is wendy aan het koken?
Ze heeft zich allang aangemeldquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:53 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze zal de eindtijd wel weer niet hebben meegekregen, luisteren is daar ook een vak
Vanmiddag heeft Esther zich al aangemeldquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Bij mijn weten enkel Janet, Ima en Jef
Nee Esther , volgens mij Janet nu nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het kreng heel de dag aanstaanquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft Esther zich al aangemeld
Ja echt , zij was de eerstequote:Op maandag 24 oktober 2022 16:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het kreng heel de dag aanstaan
Wat een kutdag heb jij danquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het kreng heel de dag aanstaan
Wie had Esther dan als steun?quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee Esther , volgens mij Janet nu niet
Ah Jeff toch wel dus. Ik snap er weinig meer van.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:54 schreef juul. het volgende:
[..]
Doet alsof dit een soort super move is.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:00 schreef puzziepie het volgende:
Gefluister van Isaac ben ik ook klaar mee
Ja . vermoeiende actquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:01 schreef engine het volgende:
[..]
Doet alsof dit een soort super move is.
Je mag achter iemand staan , maar alsnog op een ander stemmenquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:02 schreef pingu66 het volgende:
Dus babette en wendy kiezen niet voor Jeff. ( kan ök zijn omdat ze het niet weten) of mag je iemand steunen en toch kiezen voor een ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |