Stabiele basis inmiddels.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:29 schreef freaky40 het volgende:
'Bouwen en groeien naar een betere toekomst'....te lang....mand!
Dat jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hypocriet ... je bent op alle RLS ter wereld op zoek naar elk stukje bloot .. hou op joh.
Ze hadden het gewoon moeten laten zienquote:
Dit inderdaad.. maar waren er wel duimpjes?quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden het gewoon moeten laten zien
Ze kiezen hier zelf voor
nee ik niet, en je snapt het nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hypocriet ... je bent op alle RLS ter wereld op zoek naar elk stukje bloot .. hou op joh.
Ja.. echt iedereen weet het al.. maar ja...quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:31 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij heeft Maddy allang tegen GJ gezegd dat Jeff ook manager wil worden. En weet de hele loods het al danwel via Zoe,Isaac of Maddy.
En is het geen plottwist. Wel als de meerderheid voor Ima gaat stemmen of dat dit alles een groot toneelspel van Jeff is.
Dat was BBquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit inderdaad.. maar waren er wel duimpjes?
Ze wil niet 3 uur per dag bezig zijn met haar haar ...quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:32 schreef Ebinas het volgende:
Moest ff 2x kijken.
Mens laat die pruik af
[ afbeelding ]
ze is echt heel veel leuker zonder die pruikquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:32 schreef Ebinas het volgende:
Moest ff 2x kijken.
Mens laat die pruik af
[ afbeelding ]
Nou als dit niets is, vind ik het nog beterquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze wil niet 3 uur per dag bezig zijn met haar haar ...
Denk dat ze een dealtje hebben voor wat quality time.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden het gewoon moeten laten zien
Ze kiezen hier zelf voor
En Rupert als first ladyquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:33 schreef Ebinas het volgende:
Maddy moest wel lachen, ima denkt dat hij het echt wordt.
Maddy, maddy, maddy
Maar even ....het is dat Wanda en KimD het gekonkel echt stiekem en slinks uiten.quote:
het zall zich ook niemand wonderen als uit 32 bw ongewollt straksquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze een dealtje hebben voor wat quality time.
GJ heeft het zelf al geregeld met 'achter' zei ze.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:36 schreef Charmian het volgende:
djiezus wat een gedoe met die posters. Madeleine moet gewoon zeggen dat het uitreiken van die posters een taak van de manager is en niet van een wanna-be gespreksleider
quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan nog net een kindje geboren worden. Aaah!
ik hoorde wel GJ iets zeggen over dat hij een debat wil. Maar dat is volgens mij handiger als je weet wie er voor de running voor manager zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben het nu steeds over morgenavond, maar de talkshow is toch altijd op woensdag?
Gj moet eens niet overal zijn neus instekenquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
GJ heeft het zelf al geregeld met 'achter' zei ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |