Die zag ik rond 18:00 door Breda komen richting Tilburg. Als ik het goed zag is één van die rijtuigen een I11-stuurrijtuig.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:50 schreef Salatrel het volgende:
In het kader van je kan nooit genoeg power hebben… dubbelTRAXXie met 3 (Belgische) rijtuigen ertussen. Proefritje voor iets?
Wanneer gaat dit eigenlijk in? Duurt nog wel even toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:06 schreef wbrm het volgende:
Vermoedelijk voor de 2e (trage) benelux wanneer de huidige in versnelde vorm met ICNG gaat rijden. In een latere fase met 200km/u Traxx 3 (HLE 17) maar tot die tijd met de huidige benelux traxx'en (HLE 28).
Kan wel kloppen ik vertrok 18:09 uit Tilburgquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die zag ik rond 18:00 door Breda komen richting Tilburg. Als ik het goed zag is één van die rijtuigen een I11-stuurrijtuig.
Van links ….. naar rechts…. Ohnee de coupe is vol. Anyway, driewerf hoera!quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
*bier in topic zet*
*slingers ophangt*
183 jaar spoorwegen in Nederland jongens. Wat een feest.
Wat is deze? Nieuw? Of heette het eerst anders?quote:
Voormalig Liège-Palais.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is deze? Nieuw? Of heette het eerst anders?
Dankuquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:DerLudolf
cool, wizziknie. Ben al heel lang niet meer in Belgistan geweest.quote:
0, Renfe en de SNCF werken tot eind dit jaar samen en ze laten alleen maar dubbeldeks TGVs rijden. Overigens rijdt er naast de trein Barcelona - Parijs ook nog een bijkomende TGV tussen Madrid en Marseille; ook die stopt in Barcelona. Of de frequentie daarvan ook omhoog gaat weet ik niet, noch weet ik wat de plannen van Renfe vanaf 2023 zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hoeveel AVEs rijden er eigenlijk op een dag?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:26 schreef dennistd het volgende:
Daarom ben ik vanavond met +4,5 vertrokken omdat de trein +6 had. Ga de reizigers toch geen uur laten wachten op de volgende bus...
Geen idee wat ze er op kantoor van vinden (als ze er al iets van vinden), en eerlijk gezegd boeit me dat ook niet zo heel veel
Lief! Prachtige klantenservice dit! Met + hoeveel kwam je aan op je eindhalte?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:26 schreef dennistd het volgende:
Daarom ben ik vanavond met +4,5 vertrokken omdat de trein +6 had. Ga de reizigers toch geen uur laten wachten op de volgende bus...
Geen idee wat ze er op kantoor van vinden (als ze er al iets van vinden), en eerlijk gezegd boeit me dat ook niet zo heel veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |