abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206454977
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 23:16 schreef _Lily_ het volgende:
En toch ben ik jaloers op komkommer als ik haar Posts lees. Ik kan niet helemaal omschrijven wat ik bedoel, maar ze is er zo ontzettend helemaal voor haar dreumes.

Ikzelf ben er natuurlijk ook voor mijn dreumes maar hier gaat het wel 180 graden anders. En de laatste tijd is m’n balans weer even helemaal zoek met werk en moeder zijn. Ik doe t zelf maar ik ben er niet helemaal gelukkig mee. Ik ben even m’n modus kwijt.

Ik weet btw niet of J nou een supermakkelijk kind is of dat ik hem gewoon veel te strak heb afgericht. (Tjee wat klinkt dat fout).
Maar ik kom om 19u thuis en leg hem rond 19:30 op bed in zijn eigen kamer. Ik ga ernaast liggen op kussens op de vloer want hij wil absoluut niet alleen in slaap vallen. Maar meestal valt hij uiterlijk een kwartiertje later in slaap en meestal ben ik voor 20u weer in de woonkamer en beginnen man en ik aan onze avond. J slaapt tot de volgende ochtend, ik hoef er meestal niet uit. Soms een keer als hij z’n speen kwijt is.

Maar ik speel niet zo veel met m op deze doordeweekse avonden dat ik t zo druk heb met werk. En ik heb nooit meer borstvoeding gegeven s nachts als hij geen honger had. Ik vind dat bij vlagen toch jammer. En er is stiekem geen bal aan om je kind maar 1 uur per dag te zien. Dus nee, hij zoekt mij niet s nachts.

Nee, m’n balans is weer ff weg. Misschien toch maar weer ouderschapsverlof opnemen.
Lily ik zelf geloof niet zo in africhten, maar meer in gewoon verschillende kinderen. Purk kwam voor voeding, maar puur vanwege honger. Nu ik gestopt ben met de fles slaapt ze 9/10 keer door. Dus ook weinig nachtelijke mamahonger hier. Ze slaapt op haar eigen kamer in haar eigen bed. En ik lig er niet naast met in slaap vallen. Daar is 0 training aan vooraf gegaan, het is hoe ze is. Het is mazzel hebben. Een collega met dezelfde baan heeft een kindje die soms ieder uur wakker is. Ik zie aan haar hoe pittig het is. Zeker icm een veeleisende baan.
Diep respect voor de dames hier die meegaan in de behoefte van hun kind of pas bij 1,5 jaar actief proberen wat te veranderen.
Lily wat vervelend dat je balans zo zoek is. Als je behoefte hebt aan een kopje thee, geef gerust een gil.
pi_206457256
Sowieso leuk om weer eens te kijken of we iets laagdrempeligs af kunnen spreken met de mama's en dreumesen. Volgens mij zitten we best wel in regio Rotterdam/niet ver daar vandaan? Kopje koffie met wat lekkers ergens en waar de dreumesen rond kunnen scharrelen/kruipen?
  woensdag 26 oktober 2022 @ 20:20:56 #28
319308 Tink89
To live is to dance
pi_206458499
Ik zit zo'n 2 uur van rdam, maar SQ is volgens mij de enige hier die ik de buurt zit. En Nolita. Maar die heeft geen dreumes meer.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_206458521
Lily en ik komen in ieder geval wel uit die regio ja Komkommer :Y

SQ haar dreumes is ook alweer een peuter Tink :P
pi_206458562
Wij kwamen weleens bij koffiebar CROOS in Crooswijk (ik met mijn oudste dus). Daar hadden ze een heel leuk gedeelte voor (kleine) kinderen. Ze zullen het wellicht nog steeds hebben, misschien even na vragen.
pi_206469536
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 20:23 schreef Aure het volgende:

Laurilynne ook, die zie ik zelfs op het werk hihi
@LauriLynne yes yes ik heb wel zin in thee drinken. Ik weet alleen je achternaam niet meer, dan kan ik je vinden in de telefoonlijst ;)
  Moderator donderdag 27 oktober 2022 @ 19:52:56 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206469597
Ik wil ook best richting Rotterdam komen met mijn net niet meer dreumes :Y
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_206470404
Gezellig danes, ik ben voor!

@lily ik dm je
pi_206475037
Het is nu iets meer dan een maand geleden dat ik de borstvoeding snachts ben gaan afbouwen. En ik heb nu al een week nachten waarbij hij één keer wakker wordt, huilt, bij ons komt, nog even huilt en verder slaapt. Tot de wekker gaat. Echt, mindblown. Hij is nu ruim anderhalf jaar dus het mag ook wel een keer. Ik geniet ervan zo lang het duurt, hoewel ik hoop dat het niet meer zo erg wordt als dat het was :')
pi_206482152
Fijn, Aure!

Hier heb ik vijf nachten bij F. op haar kamer gelegen, dat ging best goed. Iedere nacht maar 1 of 2x wakker, inderdaad beter dan 4 of 5x. Ook niet voor 6:00 uur wakker geworden.

Vannacht ga ik in ieder geval het eerste deel van de nacht in mijn eigen bed slapen en gaat ze dus voor het eerst de nacht in zonder iemand naast haar. Best een dingetje, haha.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 23:51:49 #36
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_206484304
Ik werd afgelopen nacht ook maar 1x gewekt ipv 10x! Ik voel eindelijk hoe moe ik ben :O .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_206484787
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:01 schreef Aure het volgende:
Het is nu iets meer dan een maand geleden dat ik de borstvoeding snachts ben gaan afbouwen. En ik heb nu al een week nachten waarbij hij één keer wakker wordt, huilt, bij ons komt, nog even huilt en verder slaapt. Tot de wekker gaat. Echt, mindblown. Hij is nu ruim anderhalf jaar dus het mag ook wel een keer. Ik geniet ervan zo lang het duurt, hoewel ik hoop dat het niet meer zo erg wordt als dat het was :')
Wat fijn aure!
pi_206485787
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 19:06 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Sowieso leuk om weer eens te kijken of we iets laagdrempeligs af kunnen spreken met de mama's en dreumesen. Volgens mij zitten we best wel in regio Rotterdam/niet ver daar vandaan? Kopje koffie met wat lekkers ergens en waar de dreumesen rond kunnen scharrelen/kruipen?
Leuk!!! Ik kom ook uit Rotterdam.
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 10:12:53 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_206486010
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 20:23 schreef Aure het volgende:

Jup, mijn baby zegt tegenwoordig ook de hele dag NEEEE :')
disclaimer
pi_206486305
Z. lag vorige week languit op de vloer van de supermarkt te huilen. :') :'( :')
Protège moi de mes désirs.
pi_206487275
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 09:32 schreef Mahra het volgende:

[..]
Leuk!!! Ik kom ook uit Rotterdam.
Oh echt! Dan zijn we niet ver van elkaar haha.
Ik vind een fok meet ook wel leuk. Dat wordt dan de 2e van J haha. De vorige ging hij lekker liggen naast F van komkommer en die van TGND
pi_206489867
Ja, dat was in april! Dat was leuk. Nu liggen ze alleen niet meer stil. :D
pi_206489954
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 21:37 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Fijn, Aure!

Hier heb ik vijf nachten bij F. op haar kamer gelegen, dat ging best goed. Iedere nacht maar 1 of 2x wakker, inderdaad beter dan 4 of 5x. Ook niet voor 6:00 uur wakker geworden.

Vannacht ga ik in ieder geval het eerste deel van de nacht in mijn eigen bed slapen en gaat ze dus voor het eerst de nacht in zonder iemand naast haar. Best een dingetje, haha.
Afgelopen nacht heb ik van 23:00 tot 3:00 in mijn eigen bed gelegen, F. alleen op haar kamer. Ze wilde drinken toen ze wakker werd, afgesproken dat ze 1x mag drinken 's nachts. Dat ook gedaan. Helaas bleef ze even wakker, dus ik kon niet terug naar mijn eigen bed en ben weer op de stretcher gaan liggen. Toen sliepen we weer tot 5:45. Daarna heeft ze gelukkig nog ruim drie kwartier rustig in haar eigen bed gelegen (zonder te slapen) en kon ik nog wat doezelen. Om 6:40 was ze er klaar mee. :D
pi_206490070
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 19:10 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ja, dat was in april! Dat was leuk. Nu liggen ze alleen niet meer stil. :D
Ja dat was heel gezellig!
Stil liggen deed de mijne toen al niet meer, maar al kruipend is ze nog weer sneller dan toen ze rugschoof.
pi_206490217
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 19:27 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
Ja dat was heel gezellig!
Stil liggen deed de mijne toen al niet meer, maar al kruipend is ze nog weer sneller dan toen ze rugschoof.
Nee, jouw dame was zo grappig met dat schuiven op haar rug. :D Ze was uiteindelijk een heel aantal meter verder beland, haha. Bizar hoe ze in een half jaar zo hard gaan qua ontwikkeling.
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:50:23 #46
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_206493112
J slaapt nu pas eindelijk, dus hopelijk wordt dat extra uurtje geen probleem! _O- :D
  zondag 30 oktober 2022 @ 09:38:35 #47
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_206495984
Ik vond mijn dreumes vannacht helemaal niet leuk. Ik ben ernaast gaan liggen op een peutermatras (want net de kleuter verhuisd naar het eenpersoonsbed holladijee) en heb alleen af en toe gemompeld ‘ik ben bij je je bent niet verlaten Ga Slapen’. Top joh, iedereen voor 5 uur wakker ook nog eens. Kan ik hem nog ruilen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemijn op 30-10-2022 16:48:00 ]
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_206498781
Hier was het 5:20 uur nieuwe tijd. :D
pi_206498821
Oh dat klinkt niet fijn Lemijn :N
Kom je de dag nog een beetje door vandaag?

De dreumes hier was vannacht wel wat lastiger weer in slaap te krijgen, maar sliep uiteindelijk wel weer goed verder, dus het is hem vergeven.
  zondag 30 oktober 2022 @ 19:55:02 #50
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_206502058
De dag viel wel mee, we hadden een verjaardag buiten dus dat was fijne afleiding. Nu zit ik wederom naast een wakker stil kind dat krijst als ik meer dan 3 meter van hem vandaan ga. Ik verdenk hem van een sensor en overweeg om straks maar gelijk op zolder te gaan liggen }:| .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')