Jep, alleen overdag. Is ook echt veel makkelijker met het potje oefenen. En er staat 'mouse' op, aldus mijn zoon. En die is heel cool blijkbaar. Scheelt een hoop weerstand.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:27 schreef Morgane89 het volgende:
Zijn hier al mensen begonnen met luierbroekjes? Ik twijfel wanneer het een handig moment is om mee te beginnen voor overdag. J. stribbelt de laatste tijd nogal tegen met verschonen, dus daarom dacht ik eraan. Hij is net 19 maanden.
Hadden wij ook.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:04 schreef _Lily_ het volgende:
Mijn dreumes is van de 1 op de andere dag overgegaan op 1 slaapje per dag.
Eerst sliep hij ongeveer van 10u tot 11:30h en van 15u tot 16:30u en dan 19:30u naar bed.
We kregen drama met slapen, dat hij om 15u nog niet moe was, met stimulatie van mij om 17u een keer sliep tot 18u en dan tot 22u aan het keten was.
Ik dacht: nou dan leg ik je niet meer te slapen en kijk ik wat er gebeurt.
Hij sliep sindsdien van 11:30-13:30u en daarna de hele dag niet meer. En valt dan om 19-19:30h rustig in slaap
Bij ons was het echt een fase, weliswaar een aantal maanden, maar toch. Eerst werd J. standaard tussen 5.00 en 6.00 wakker. Maar sinds hij ongeveer 19 maanden is ineens rond 7.00/7.30.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 06:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi wordt steeds vroeger wakker. Wat een drama dit, kan hier zo slecht tegen. Ben echt zo moe5:30 is nu de standaard geworden ofzo. Maar één slaapje overdag proberen is ook nog drama. Dit gaat ook weer voorbij toch? Toch?
Nog even een paar maanden volhouden dusquote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:41 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Bij ons was het echt een fase, weliswaar een aantal maanden, maar toch. Eerst werd J. standaard tussen 5.00 en 6.00 wakker. Maar sinds hij ongeveer 19 maanden is ineens rond 7.00/7.30.
Er is nog hoop!
15 maanden slaapregressie? Hier ook een tijd tussen 4:30 en 5:00 klaarwakker en niet meer willen slapen / pas na anderhalf uur mopperen (en steeds aanleggen). Hier gaat ze nu vlot weer slapen als ze wakker is geworden. Nu is het steevast half 7 of 7 uur, tenzij ik moet werken, dan wordt ze wakker als ik er ook uit ga.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 06:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi wordt steeds vroeger wakker. Wat een drama dit, kan hier zo slecht tegen. Ben echt zo moe5:30 is nu de standaard geworden ofzo. Maar één slaapje overdag proberen is ook nog drama. Dit gaat ook weer voorbij toch? Toch?
Dat zou heel goed kunnen, ze is bijna 15 maanden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:22 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
15 maanden slaapregressie? Hier ook een tijd tussen 4:30 en 5:00 klaarwakker en niet meer willen slapen / pas na anderhalf uur mopperen (en steeds aanleggen). Hier gaat ze nu vlot weer slapen als ze wakker is geworden. Nu is het steevast half 7 of 7 uur, tenzij ik moet werken, dan wordt ze wakker als ik er ook uit ga.
Ze volgen elkaar ook vrij vlug op. ;'( Met 18 maanden schijnt er weer een regressie te kunnen komen, dus ik geniet nog even van twee weken 'goed' slapen. Maar ik zit nu ook al twintig minuten naast het bed en mevrouw is alleen maar aan het keten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, ze is bijna 15 maanden.
Ik hou al een tijd niet meer bij wanneer er sprongetjes, slaapregressies e.d. zijn
Ik ook niet want ik herken ze nooit. J volgt zijn eigen plan. We zijn 3 weken op vakantie geweest en daar heeft hij wel een enorme upgrade gekregen. Is zelfstandig gaan lopen op vakantie (!!), weer warm gaan eten (weigerde hij al een maand), en is veel meer verschillende dingen gaan eten en drinkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, ze is bijna 15 maanden.
Ik hou al een tijd niet meer bij wanneer er sprongetjes, slaapregressies e.d. zijn
Gefeliciteerd met je nieuwe dreumes!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:12 schreef KaBuf het volgende:
Per vandaag loopt er een dreumes hier in huis rond, dus ik meld me gezellig in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |