Alles is een fase. En tiktak (nee, geen TikTok) van ketnet/te vinden op YouTube Kids is een aanrader 👍🏻. Zowel de oude afleveringen uit de jaren 80 als de nieuwe animaties.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:58 schreef dezomervoorbij het volgende:
Dochter hier nu 17 maanden. Wat een verschrikkelijke periode.
Al bijna 3 weken slecht (bijna niet) slapen, om alles schreeuwen, de hele dag aan mijn vrouw hangen, kan zichzelf niet meer vermaken. Enige wat het goed doet is Cocomelon, maar dat willen wij liever niet constant.
Please zeg me dat ook dit een fase is
Hier een dochter van bijna 17 maanden, dus ze zijn zowaar even oud. Maar heel herkenbaar hoor, is hier de afgelopen weken ook geweest. Vooral het vele jengelen en aan ons hangen. Niets was goed. Ook na 4 uur niet meer willen slapen en met veel moeite pas anderhalf/twee uur later in slaap kunnen brengen. Daar lijken we sinds een dag of 5 weer uit te zijn. Talig ineens weer een sprong vooruit (gisteren de eerste drie woord-zin: papa is ew (papa is er, die kwam net thuis van hardlopen)) en kan zichzelf weer een uur vermaken met haar kookspulletjes, waarbij ze echt 'kookt' (met lepeltje in pannetje roeren, laten proeven). Ik had gevraagd wat ze had gemaakt, zei ze 'bjood' met een big smile.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:58 schreef dezomervoorbij het volgende:
Al bijna 3 weken slecht (bijna niet) slapen, om alles schreeuwen, de hele dag aan mijn vrouw hangen, kan zichzelf niet meer vermaken. Enige wat het goed doet is Cocomelon, maar dat willen wij liever niet constant.
Sterkte. Ik vind het ook pittiger dan het babyjaar. Mijn baby sliep voor zijn eerste verjaardag alleen maar.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:58 schreef dezomervoorbij het volgende:
Hahaha, mijn dochter vindt TikTok leuk en kan zelfs scrollen. #loedermoederquote:Op maandag 9 januari 2023 17:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alles is een fase. En tiktak (nee, geen TikTok) van ketnet/te vinden op YouTube Kids is een aanrader 👍🏻. Zowel de oude afleveringen uit de jaren 80 als de nieuwe animaties.
Tiktak, Juf Roos, Brandweerman Sam. Hebben ze allemaal al gezienquote:Op maandag 9 januari 2023 17:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alles is een fase. En tiktak (nee, geen TikTok) van ketnet/te vinden op YouTube Kids is een aanrader 👍🏻. Zowel de oude afleveringen uit de jaren 80 als de nieuwe animaties.
Nee, ze is nu voor altijd stuk, sorryquote:Op maandag 9 januari 2023 11:58 schreef dezomervoorbij het volgende:
Nijntjequote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:17 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Tiktak, Juf Roos, Brandweerman Sam. Hebben ze allemaal al gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij moeten wel bij 18 maanden terug om oogjes te checken. Verder gaat ie goed. 75cm en 9,4 kgquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
14 maanden check en prikjes bij CB weer gehad. Ze groeit mooi volgens het lijntje (76,4cm en 9,7kg) en ontwikkelt zich zoals het hoort (en sneller). Hoeven dus niet met 18 maanden weer te komen, maar bij 2 jaar pas weer. Ze was ook vet stoer bij de vaccinaties. Alleen even gehuild tijdens de prikjes maar daarna vet snel getroost en weer vrolijk rondlopenZo trots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |