Hij stopt er nu wel meequote:Op zondag 21 oktober 2018 17:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Was die sambalman niet dood of terug naar Suriname?
En? wel gelukt?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:51 schreef Candaasje het volgende:
Gvd. Buren hebben hun auto op verzoek weggezet, en de hele ochtend is er daardoor ruimte voor de vrachtwagen van het isolatiebedrijf.
Nu zijn ze er nog niet, en heeft er net in de 5 minuten die ik niet keek, iemand zijn of haar auto geparkeerd precies waar dat dus NIET de bedoeling was .
(Ik twijfelde nog of ik er wat kliko's neer zou slepen, maar het was al bijna 11:30 uur...)
Welke heb je gehad? Ik had vorige donderdag Pfizer en heb alleen pijn in prikarm, last van m'n darmen en klein beetje spierpijn gehad, viel me alles mee!quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier is mijn 5G ontvang ondertussen excellent, de vierde prik zit erin. Ben benieuwd of ik er last van ga krijgen...
Nou, de auto is weg (dus ik heb er snel kliko's neergezet) maar de isolatiemannen zijn er nog niet...quote:
Oh wat irritant! Dan zit je ook zo voor niks te wachten. Je gaat ook niet iets anders doen want misschien komen ze zo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nou, de auto is weg (dus ik heb er snel kliko's neergezet) maar de isolatiemannen zijn er nog niet...
Geprobeerd te bellen, maar ik krijg enkel een bandje van de vestiging dat ze me nu niet te woord kunnen staan en dat ik een voicemail kan achterlaten, en dat ze binnen een dag próbérén om contact op te nemen.![]()
Zo nog eens proberen, misschien hebben ze pauze
\quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh wat irritant! Dan zit je ook zo voor niks te wachten. Je gaat ook niet iets anders doen want misschien komen ze zo.
Ach ja, gaat ie daar maar lekker uit de ruif vreten waar er amper gezondheidszorg is. Kan er niet zo enorm mee zitten eigenlijk. Lekker levensverhaal ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij stopt er nu wel mee
https://www.ad.nl/binnenl(...)l-verkopen~a4330e63/
Ze gingen toch alleen de spouw isoleren? Dat is toch zo gedaan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:12 schreef Candaasje het volgende:
Ze zijn er en gaan zo beginnen. Het komt vandaag alleen waarschijnlijk niet helemaal af, maar ik vind het wel best. We horen het wel
WD40 smeert die schroeven toch ook prima?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net voor het eerst in 10 jaar onderhoud gepleegd aan mijn fiets. Protip: als je WD40 op dingen spuit en het zit aan je handen, was dan eerst je handen voor je probeert ergens schroeven in te draaien.
Je kan WD40 aan alles smeren, imho.quote:
quote:Het smeert, maakt vastzittende onderdelen los, verdrijft water, verwijdert vuil en beschermt tegen roest en corrosie.
Niet voor de naaimachine gebruiken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kan WD40 aan alles smeren, imho.
[..]
https://wd40.nl/how-to/onderhoud-van-nieuwe-machines/quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet voor de naaimachine gebruiken.
Dit stond op de bus en al deze dingen waren afzonderlijk nodig.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kan WD40 aan alles smeren, imho.
[..]
Ja, ze kunnen het zelf wel aanbevelen. Maar uiteindelijk heb je er alleen maar ellende van. Ik vertrouw mijn naaimachinetechneut hierin blind.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://wd40.nl/how-to/onderhoud-van-nieuwe-machines/
Spouw isoleren en een scheur optisch herstellen en de gaten afwerken (met knipvoegen).quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze gingen toch alleen de spouw isoleren? Dat is toch zo gedaan?
Nja hopelijk loopt het voorspoedig
Ik heb een obscuur labelloos flesje naaimachineolie bij mn machine..quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen het zelf wel aanbevelen. Maar uiteindelijk heb je er alleen maar ellende van. Ik vertrouw mijn naaimachinetechneut hierin blind.
Naaimachineolie is prima.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een obscuur labelloos flesje naaimachineolie bij mn machine..
Naai je ook met je fiets?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:00 schreef Lonaa het volgende:
Nou ja, het scheelt dat mijn fiets niet echt nog heel veel slechter kan dan dat ie was voor ik WD40 op onderdelen spoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |