Viel tegen dat hij staand wat flinke klappen kreeg. Nu kreeg hij die andere partijen ook wel en bleek dat zijn kin erg goed is, misschien neemt hij daardoor wat te roekeloos risico.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Teleurstellend optreden van Oliveira
Voor mij kon ronde 1 beide kanten op, maar ronde 2 en 3 scoor ik ook voor Pjotr.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:14 schreef jigggy het volgende:
Ik snap niet dat de Judges kozen voor sean O mally,ik kom uit op 3 rondes voor yan
Okay.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik heb niet gekeken, alleen naar de results.
Belal Muhammad heeft van Sean Brady gewonnen.
De worstelaar wint niet automatisch.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik heb niet gekeken, alleen naar de results.
Belal Muhammad heeft van Sean Brady gewonnen.
Zet 'm maar in de cel bij Cain.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gelijk een spuitje, valt nooit te genezen.
Nee, er stond ook geen datum voor de volgende zitting op zijn wikipedia.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
OK, bedoelde meer voor hoe lang hij moet zitten of is er nog geen uitspraak in z'n zaak?
poging tot moord is daar in de states toch al gauw 20 jaar zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, er stond ook geen datum voor de volgende zitting op zijn wikipedia.
Ik heb het nog maar eens gekeken net en ronde 1 kan prima naar O'Malley. Hij geeft Yan meer klappen op z'n bek. De kicks over en weer zijn ongeveer gelijk qua aantal, niet echt damage. Die takedown die Yan bewerkstelligt komt zo goed als 0 damage uit voort.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:53 schreef SOG het volgende:
Yan zeker robbed.
http://www.mmadecisions.c(...)-OMalley-vs-Petr-Yan
Moet je ronde 1 eens bekijken. No way dat die ooit voor o'malley kan zijn![]()
Uncle dana wat geld toegeschoven zeker. Gotta keep de hype real
Btw als je in de derde ronde flinke wond krijgt wil dat niet zeggen dat bv ronde 1 score aangepast kan worden nav die damage...
Ik zou zeggen bekijk ronde 1 eens terug. Yan raakt hem meer dan andersom én heeft 1 takedown vs 0 takedowns.
Op de dekking bedoel je? Qua strikimg is het redelijk gelijk, dus dan komt het neer op grappling (de slam) en als dat niet significant is komt het neer op aggression volgens de officiële regels. Die zijn ook allebei in het voordeel van Yan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het nog maar eens gekeken net en ronde 1 kan prima naar O'Malley. Hij geeft Yan meer klappen op z'n bek. De kicks over en weer zijn ongeveer gelijk qua aantal, niet echt damage. Die takedown die Yan bewerkstelligt komt zo goed als 0 damage uit voort.
Nee, niet op de dekking. Misschien leek het zo want Yan heeft z'n handen altijd wel redelijk hoog en ook als hij hem op z'n gezicht krijgt doet hij alsof hij het dekte. Punches was voordeel O'Malley, kicks redelijk gelijk en 1 takedown met 0 damage voor Yan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Op de dekking bedoel je? Qua strikimg is het redelijk gelijk, dus dan komt het neer op grappling (de slam) en als dat niet significant is komt het neer op aggression volgens de officiële regels. Die zijn ook allebei in het voordeel van Yan.
Ik verwijs je graag naar deze video, hij legt de judging criteria ook nog even helder uit:quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, niet op de dekking. Misschien leek het zo want Yan heeft z'n handen altijd wel redelijk hoog en ook als hij hem op z'n gezicht krijgt doet hij alsof hij het dekte. Punches was voordeel O'Malley, kicks redelijk gelijk en 1 takedown met 0 damage voor Yan.
Het is zo'n ronde die je beide kanten op kunt geven, afhankelijk van of je takedown veel waarde geeft. En de laatste jaren is het al lang zo dat een takedown waar niks uit voortkomt anders dan erop gaan liggen of de ander staat vrijwel meteen weer op, niet meer telt dan rake klappen. Alleen als er werkelijk helemaal niks zou gebeuren standup, en er komt zo'n takedown, dan maakt het het verschil.
Yan had meer agression als in druk zetten, maar als je meer klappen krijgt is dat niet meer van echte waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |