Ja, track limits tellen wel in de Q voor zover ik begrepen heb.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:57 schreef Perox het volgende:
Bij F1TV hebben ze het over Track Limits waar tot nu toe niemand voor is gewaarschuwd. Krijgen we zo bij de Q1 daar wel mee te maken? Dan zit er er weer een verwarrende kwali aan te komen misschien....
En dan ondertussen op de drivercam van HAM zien hoe hij minuten lang stilletjes blijft zitten omdat hij beseft dat z'n wereld aan het instorten is, genot.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze herkende Max Verstappen niet. Ze dachten dat Lewis de pole zou pakken en dan leuk onderonsje tussen die 2. Alleen pakte Max die pole en toen werd het wel heel akward.
ik vrees van niet, ik vrees dat ze dit juist weer gebruiken om verder te mopperen van de bcquote:
Scherp van zequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:00 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen is wel zo'n beetje klaar nu.. aldus het commentaar van Viaplay met nog 12 seconden op de klok
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vrees van niet, ik vrees dat ze dit juist weer gebruiken om verder te mopperen van de bc
Boeiend..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vrees van niet, ik vrees dat ze dit juist weer gebruiken om verder te mopperen van de bc
De Indy-car manier is natuurlijk veel leukerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, track limits tellen wel in de Q voor zover ik begrepen heb.
Ja gelul.quote:
Die willen dat je nog een uur herhalingen bij ze kijktquote:
Ze bekijken het maar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die willen dat je nog een uur herhalingen bij ze kijkt
Zal wel een uur voorbeschouwing zijnquote:
Ja dat. Uur naar Ember kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal wel een uur voorbeschouwing zijn
Wintertijd die ingaat op zaterdagavond zou ook wat vreemd zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:04 schreef Tijn het volgende:
Bij Viaplay denken ze dat de wintertijd al ingaat ofzo?
Nou de voorbeschouwing is nog daarvoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nope, ze zeggen net voorbeschouwing 22:30 en Q om 23:00.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Echtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is ook nog maar negen uur mensen.
Misschien zitten ze per ongeluk naar de Britse tijden te kijken? Zit Viaplay inmiddels ook niet in de UK?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Nope, ze zeggen net voorbeschouwing 22:30 en Q om 23:00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |