Ja, track limits tellen wel in de Q voor zover ik begrepen heb.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:57 schreef Perox het volgende:
Bij F1TV hebben ze het over Track Limits waar tot nu toe niemand voor is gewaarschuwd. Krijgen we zo bij de Q1 daar wel mee te maken? Dan zit er er weer een verwarrende kwali aan te komen misschien....
En dan ondertussen op de drivercam van HAM zien hoe hij minuten lang stilletjes blijft zitten omdat hij beseft dat z'n wereld aan het instorten is, genot.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze herkende Max Verstappen niet. Ze dachten dat Lewis de pole zou pakken en dan leuk onderonsje tussen die 2. Alleen pakte Max die pole en toen werd het wel heel akward.
ik vrees van niet, ik vrees dat ze dit juist weer gebruiken om verder te mopperen van de bcquote:
Scherp van zequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:00 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen is wel zo'n beetje klaar nu.. aldus het commentaar van Viaplay met nog 12 seconden op de klok
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vrees van niet, ik vrees dat ze dit juist weer gebruiken om verder te mopperen van de bc
Boeiend..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vrees van niet, ik vrees dat ze dit juist weer gebruiken om verder te mopperen van de bc
De Indy-car manier is natuurlijk veel leukerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, track limits tellen wel in de Q voor zover ik begrepen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |