Snap ik. Meer wat achtergrond...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Paar uur per dag. Het staat op...hoeft er niet constant mee bezig te zijn
Ja dat inderdaad...het staat nu ook op ergens.quote:
Leuke wedstrijd wel.quote:
We gaan F1 kijken of Realquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:23 schreef mario390 het volgende:
vanavond live bij florian
helene en melissa naschenweng
lolquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:25 schreef Paul het volgende:
gelukkig reageerde plompzakker in een gesloten topic
Bah, rooie wijn..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:27 schreef Paul het volgende:
Ben nog steeds verward over Kim, ik dacht echt dat ze chique was
[ afbeelding ]
Goede tweede helft dusquote:
Daar is de zak rijst weerquote:
Meer lukt niet, zo snel is sparta nietquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer lukt niet, zo snel is sparta niet
Je ziet een beetje rood, gaat het wel goed met je?quote:
Utrecht verliest niet, ik hoop een 0-0tjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je ziet een beetje rood, gaat het wel goed met je?
Van mij mag utreg direct door naar de kelder van de amateurs. Clubs met zulke 'supporters' verdienen niet beter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Utrecht verliest niet, ik hoop een 0-0tje
99% zijn normale mensen, alleen een handjevol raddraaiers, net zoals bij ajax enzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van mij mag utreg direct door naar de kelder van de amateurs. Clubs met zulke 'supporters' verdienen niet beter.
Waarom dan altijd die haat naar Ajax?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:33 schreef Paul het volgende:
[..]
99% zijn normale mensen, alleen een handjevol raddraaiers, net zoals bij ajax enzo
Geloof er niets vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:33 schreef Paul het volgende:
[..]
99% zijn normale mensen, alleen een handjevol raddraaiers, net zoals bij ajax enzo
Pure jaloezie, ze zien iets wat ze nooit gaan krijgen. Daar is die hele club te rot voor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom dan altijd die haat naar Ajax?
bij ajax zijn ze arrogant en de supporters zij nep. Woon je in Heerenveen en ben je voor ajax haha, of woon je in Driebergen en ben je voor ajax haha, allemaal van die gloryhunt-supporters weetjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom dan altijd die haat naar Ajax?
Wel Utrecht supporters meegemaakt bij Cambuurquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof er niets van
Ben 1 keer in dat stadion geweest. Toen zat er wel alleen maar normaal volk. En lag er kunstgras
Jup.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pure jaloezie, ze zien iets wat ze nooit gaan krijgen. Daar is die hele club te rot voor.
Alle Feyenoord fans wonen in Rotterdamquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
bij ajax zijn ze arrogant en de supporters zij nep. Woon je in Heerenveen en ben je voor ajax haha, of woon je in Driebergen en ben je voor ajax haha, allemaal van die gloryhunt-supporters weetje
Dus je kan alleen supporter zijn van de club in de plaats waar je woont?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
bij ajax zijn ze arrogant en de supporters zij nep. Woon je in Heerenveen en ben je voor ajax haha, of woon je in Driebergen en ben je voor ajax haha, allemaal van die gloryhunt-supporters weetje
Dat kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Alle Feyenoord fans wonen in Rotterdam
Ja je moet je provincie supporten weetje. Ik woon in Den Dolder en ben daarom voor FC utrecht weetjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je kan alleen supporter zijn van de club in de plaats waar je woont?
Nee, ik weet niet en ik vind het pure onzinquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja je moet je provincie supporten weetje. Ik woon in Den Dolder en ben daarom voor FC utrecht weetje
Is gewoon zo, je gaat toch niet in groningen wonen en dan voor ajax zijn, dan ben je gewoon successupporter weetjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet en ik vind het pure onzin
Het overgrote deel van Ajax en Feyenoord supporters woont zelfs niet in de stad zelfquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Is gewoon zo, je gaat toch niet in groningen wonen en dan voor ajax zijn, dan ben je gewoon successupporter weetje
Is pure onzin, jij bent duidelijk een utreg 'supporter'quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Is gewoon zo, je gaat toch niet in groningen wonen en dan voor ajax zijn, dan ben je gewoon successupporter weetje
Wat een onzin..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Afgelopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, een goede tweede helft een keer![]()
Nee ben geen fc Groningen supporter,want anders keek ik wel elke wedstrijdquote:
Ik mag de meeste clubs wel, zijn er aantal die per direct mogen verdwijnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:43 schreef engine het volgende:
Ik heb wel een zwak voor fc den bosch en N.E.C. (Gelderland, ja weet ik) maar psv mogen ze vandaag nog opheffen wat mij betreft.
Veel clubs hebben wel wat..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag de meeste clubs wel, zijn er aantal die per direct mogen verdwijnen
VVV Venlo vind ik ook leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag de meeste clubs wel, zijn er aantal die per direct mogen verdwijnen
Lasane is toch een compleet ander woord?quote:
DS79.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
VVV Venlo vind ik ook leuk
Noem er eens eentje?
De uitspraak is hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Lasane is toch een compleet ander woord?
lampjes (kut club), kakkerlakken (te lang daar gewoond, stel debielen), az (corrupt), utreg (supporters), twente (corrupt), ado (supporters)quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
VVV Venlo vind ik ook leuk
Noem er eens eentje?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:46 schreef aloa het volgende:
Ik kan zelfs wel waardering opbrengen voor Utrecht
Dan spreek ik lasagne verkeerd uit.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
lampjes (kut club), kakkerlakken (te lang daar gewoond, stel debielen), az (corrupt), utreg (supporters), twente (corrupt), ado (supporters)
De rest prima, in ere- en eerste divisie
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:49 schreef BasEnAad het volgende:
Voetbal vind ik in het algeheel niet een erg sympathieke sport.
Tenzij we winnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:49 schreef BasEnAad het volgende:
Aloa is voor Utrechtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet te enthousiast worden nu![]()
Maar goed, laat iedereen in zijn waarde..
De sport an sich wel,de supporters vaak iets minder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:49 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom niet dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:49 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De sport an sich wel,de supporters vaak iets minder.
Dat is het probleem idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De sport an sich wel,de supporters vaak iets minder.
Alles wat oranje draagtquote:
quote:
Soms is het eng hoe serieus mensen die sport nemen. De ironie ontbreekt. En de voetballers zelf zijn, uitzonderingen daar gelaten, best wel verwende diva's.quote:
Zo is dat!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Select groepje is dat wel. Die verwende diva's.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Soms is het eng hoe serieus mensen die sport nemen. De ironie ontbreekt. En de voetballers zelf zijn, uitzonderingen daar gelaten, best wel verwende diva's.
Maandje nog.quote:
Het zijn geen slechte mensen, maar dat voetballers helden worden genoemd vind ik al wel een brug te ver. En dan die opruiende promotiefilmpjes altijd omdat er weer gevoetbald wordt. Ik vind het gewoon niet zo sympathiek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Select groepje is dat wel. Die verwende diva's.
Weet jij wat het verschil is tussen voetbal en rugby?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:49 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb er verder ook weinig mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het zijn geen slechte mensen, maar dat voetballers helden worden genoemd vind ik al wel een brug te ver. En dan die opruiende promotiefilmpjes altijd omdat er weer gevoetbald wordt. Ik vind het gewoon niet zo sympathiek.
Ik weet niks van rugby.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet jij wat het verschil is tussen voetbal en rugby?
Voetbal is een spel voor heren gespeeld door beestenquote:
Die zo beledigd was dat hij de laatste paar minuten het veld niet wilde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook weinig mee.
En dan bedoel ik meer voetballers als Ronaldo etc...
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voetbal is een spel voor heren gespeeld door beesten
Rugby is een spel voor beesten gespeeld door heren
Ja echt. Jankbalquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zo beledigd was dat hij de laatste paar minuten het veld niet wilde.
Huilbaby is het!
Thanks,even checken.quote:
Ik denk dan echt: waarom is dit nieuws in Nederland?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
Echt, wat denk je dan ?
https://www.ad.nl/video/p(...)kken-kinderen-335571
Ik moest lachen maar het is niet echt zoals het hoortquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik denk dan echt: waarom is dit nieuws in Nederland?
U las het 11 oktober al op FOK! NWS / Kinderen op kinderdagverblijf getraumatiseerd door mederwerkstersquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik denk dan echt: waarom is dit nieuws in Nederland?
Nou en?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
U las het 11 oktober al op FOK! NWS / Kinderen op kinderdagverblijf getraumatiseerd door mederwerksters
Ik wacht nog evenquote:
Ja.quote:
Nee, het schandalig, maar door daarover rechtszaken te voeren maak je het pas echt traumatisch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest lachen maar het is niet echt zoals het hoort
Ik reageerde met "Nou en" dat het 11 oktober al in nws stond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kinderen zijn getekend voor het leven
Die zelfde kinderen gaan snoep snaaien met Haloweenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, het schandalig, maar door daarover rechtszaken te voeren maak je het pas echt traumatisch.
Ja dat begreep ik al, maar ik vroeg me af of je het filmpje gezien had. Jij hebt toch een hekel aan clowns en maskers enzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik reageerde met "Nou en" dat het 11 oktober al in nws stond.
Nou wat overdreven maar die onzin mag wel weg blijven. Ik heb er verder geen last vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik al, maar ik vroeg me af of je het filmpje gezien had. Jij hebt toch een hekel aan clowns en maskers enzo?
Ik zag vanavond een filmpje van Sinterklaas, ik ga ff kijken of ik het op youtube kan vindenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:43 schreef Soury het volgende:
Ik ging in de zak van Sinterklaas als ik stout was
Toch iedere keer weer terug gekomen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:43 schreef Soury het volgende:
Ik ging in de zak van Sinterklaas als ik stout was
Ja dat is ook wel sneu, maar dat meisje had geen benul.quote:
Ik ben Aloa nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Toch iedere keer weer terug gekomen?
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel sneu, maar dat meisje had geen benul.
Het was wel wat te hard ja dat filmpje. Het halloween gedoe is daar wat anders dan hier. Ik heb er verder geen context bij.quote:
quote:
Verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zelfde kinderen gaan snoep snaaien met Haloween
Met zo'n masker op .....quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zelfde kinderen gaan snoep snaaien met Haloween
Moet je ook niet zeuren als Mike Myers voor je neus staatquote:
Ja precies, ze zijn in de VS nog steeds aan het zwalken over wat hun identiteit nu eigenlijk is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je ook niet zeuren als Mike Myers voor je neus staat
Wat is dat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:10 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat kinderen een keer langs komen, ik moet hier vanaf.[ link | afbeelding ]
drugsquote:
Snoep. Zuur/zoet. Ik snoep niet zo (was een grapje voor mijn verjaardag). Ik heb er wel ééntje gebrobeerdquote:
Ja dat hou ik natuurlijk lekker zelfquote:
Was dat vooor gore zooi?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:10 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat kinderen een keer langs komen, ik moet hier vanaf.[ link | afbeelding ]
En aan kinderen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik al, maar ik vroeg me af of je het filmpje gezien had. Jij hebt toch een hekel aan clowns en maskers enzo?
OMGquote:
Ook datquote:
quote:
Atemlos.quote:
Wat kijk je aloa?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:18 schreef aloa het volgende:
Ik zit net horror te kijkenen dat dit....
Ik heb ze ook niet. Dan mag hetquote:
Devil in Ohio..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat kijk je aloa?
Ik kijk Evil.
Ze gaan er heus niet dood aan, zullen er hooguit een nachtje diep van slapenquote:
Even op lijstje gezet.quote:
Van die snoep gaan ze juist stuiteren denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze gaan er heus niet dood aan, zullen er hooguit een nachtje diep van slapen
Lol gelukkig nietquote:
Engine zei dat het drugs wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Van die snoep gaan ze juist stuiteren denk ik
Ik wist dat al vrij jong. Niet elke vrouw heeft een kinderwens.quote:
Suiker is ook een soort van drugs.quote:
Ja maar dat is als zeggen dat ik nooit zal weten hoe het is om een duikboot te hebben omdat ik geen duikboot heb.quote:
Oordeel dan ook verder niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist dat al vrij jong. Niet elke vrouw heeft een kinderwens.
Ik heb er verstand van...heel duidelijk drugsquote:
En toch lijkt me een duikboot ook niks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat is als zeggen dat ik nooit zal weten hoe het is om een duikboot te hebben omdat ik geen duikboot heb.
Mij wel...maar wel gewoon mijn eigen duikboot dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch lijkt me een duikboot ook niks.
Ik geloofde jou meteenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er verstand van...heel duidelijk drugs
Nou suiker kan ook drugs zijn. Maar als er maar één kind langs komt met halloween of st. maarten kieper is die hele bak in één keer leeg en dan ga ik in het donker zittenquote:
Maar zou je el een duikboot willen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat is als zeggen dat ik nooit zal weten hoe het is om een duikboot te hebben omdat ik geen duikboot heb.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou suiker kan ook drugs zijn. Maar als er maar één kind langs komt met halloween of st. maarten kieper is die hele bak in één keer leeg en dan ga ik in het donker zitten
Je kan er maar beter vanaf zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou suiker kan ook drugs zijn. Maar als er maar één kind langs komt met halloween of st. maarten kieper is die hele bak in één keer leeg en dan ga ik in het donker zitten
Ik vind het zo moeilijk om iets weg te gooienquote:
Dat ik ze niet wil ?quote:
Hoelang ligt dat snoep er al dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het zo moeilijk om iets weg te gooien
Komt vast goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het zo moeilijk om iets weg te gooien
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zou je el een duikboot willen?
Augustus dus daar is niks mis meequote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nou en, dat moet zij toch weten
quote:
he wat flauwquote:
Dat is dan weer een dingetje he? Wil je een snoepje ........quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt vast goed.
Je kan ook bij een school gaan staan.
Gelukkig, dan kan je de kinderen er geen pijn mee doenquote:
Die zijn nou eenmaal beterquote:
Niet echt handig bedenk ik me nu.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dan weer een dingetje he? Wil je een snoepje ........
Sta ik op fok ergens in NWSquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet echt handig bedenk ik me nu.
Scheelt ook branstofkosten.quote:
Ja johquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
lang want met Sint Maarten doen we ook niet open
Om een paar snoepjes,en op de Frontpage.quote:
Ik duik ook meestal onder omdat ik dat gewoon vergeet. Maar in Amsterdam leeft het niet zoquote:
Pics?quote:
Hier ook niet, Halloween ook niet zo, er wordt wel van alles georganiseerd, maar geen kinderen langs de deuren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik duik ook meestal onder omdat ik dat gewoon vergeet. Maar in Amsterdam leeft het niet zo
Haat jij ze ook?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook niet, Halloween ook niet zo, er wordt wel van alles georganiseerd, maar geen kinderen langs de deuren.
Dan moet soury eerst op dat schoolplein gaan staanquote:
Dan heb je het toch in huisquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
Maar het is wel altijd een excuus om toch ff wat extra snoep in te slaan, want je weet maar nooit .. Ook al doe je niet open
Nou hoe vaak zijn ze bij jou langs geweest? Ik denk in 35 jaar 2 keerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
Maar het is wel altijd een excuus om toch ff wat extra snoep in te slaan, want je weet maar nooit .. Ook al doe je niet open
Ja dat heb ik ook wel een beetjequote:
Jij bent 35?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hoe vaak zijn ze bij jou langs geweest? Ik denk in 35 jaar 2 keer
Hier een lampionnenoptocht met de fanfare.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook niet, Halloween ook niet zo, er wordt wel van alles georganiseerd, maar geen kinderen langs de deuren.
Soms/vaak zijn het vooral herrie schoppende irritante dingenquote:
quote:
Hier ook zoiets volgende week, dat is wel leuk hoor, mensen in de binnenstad versieren hun tuinen en gevels.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier een lampionnenoptocht met de fanfare.
5 of zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hoe vaak zijn ze bij jou langs geweest? Ik denk in 35 jaar 2 keer
De tweeling van mijn zus maken van Halloween een hele hapening van. Dat is in een dorpquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook zoiets volgende week, dat is wel leuk hoor, mensen in de binnenstad versieren hun tuinen en gevels.
Nou heftig wel weerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
gevaarlijk gebied daar wel ... zeker op het water
Ja dat is in sommige gebieden helemaal hip en happeningquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
De tweeling van mijn zus maken van Halloween een hele hapening van. Dat is in een dorp
Niet? Ik vond juist van welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden Deisyy...
Het wordt er niet leuker op
Dat ken ik ook nog wel van lang geleden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:43 schreef BasEnAad het volgende:
Drie Koningen werd hier altijd georganiseerd. Maar nu ook niet meer.
Geen haar op mijn hoofd die meedoet met halloween...
Die zijn echt zo creatief. Dat is echt een happening.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is in sommige gebieden helemaal hip en happening
En Hongarije?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
de top 5 videos van 1000 polen
5 nothing else matters
4 Pink Floyd Another brick
3 Led Zeppelin Stairway..
2 Queen Bohemian Rhapsody
en straks de nr.1
3 koningen heeft dan nog iets maar Halloween echt niets ... OK een amerikaans aftreksel van All Saintsquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:43 schreef BasEnAad het volgende:
Wie staat op 1?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
5 nothing else matters
en straks de nr.1
klinkt bekantquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
5 nothing else matters
en straks de nr.1
Ik vind dat wel knap, zelf ben ik helemaal niet creatief wat dat betreftquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn echt zo creatief. Dat is echt een happening.
In heel Spanje B&A das een soort Sinterklaas voor Spanjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:46 schreef BasEnAad het volgende:
In Málaga is nog wel altijd een grote optocht met Drie Koningen
Ze hebben het iig niet van hun tantequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel knap, zelf ben ik helemaal niet creatief wat dat betreft
nee starstv polenquote:
Gewoon vaak zelfs live op de Int. TVE zender te volgenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
In heel Spanje B&A das een soort Sinterklaas voor Spanje
Nee denk het niet.quote:
Wie gaat winnen ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee starstv polen
spelte nu over en week de 1000 besten videos
uit over 60 jaren
om dat de zender 10te verjaardag hadde
Jij bent kaal toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:43 schreef BasEnAad het volgende:
Dylan .. Blown in the windquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar kom je moelijk op
het is wat van 70s
Dat was wel te merken ja, hele stad vol met kinderen 's avonds, meer dan normaal, overal feest en muziek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
In heel Spanje B&A das een soort Sinterklaas voor Spanje
Oh ik dacht in films?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:56 schreef mario390 het volgende:
het is en lied waar de
zanger somige keer schreeuwd
Kinderen zijn sws altijd laat wakkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat was wel te merken ja, hele stad vol met kinderen 's avonds, meer dan normaal, overal feest en muziek.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Kinderen zijn sws altijd laat wakker
Tommy ... The Whoquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:56 schreef mario390 het volgende:
het is en lied waar de
Mitch baywatch - i am looking for freedomquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:56 schreef mario390 het volgende:
het is en lied waar de
Ik dacht dat je TV ging kijkenquote:
Een jaar later was ik met carnaval in Málaga. Dat was daar ook echt een kinderfeest. Grote optochten in de stad, de hele middag. Podia overal, waar kinderen uit de buurt liedjes zongen, geen ingehuurde artiesten. Was totaal geen zuipfeest. Het was wel heel gezellig in de stad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Kinderen zijn sws altijd laat wakker
Ja daar slapen ze uren in de middag.quote:
Meer dan 100 feestjes aan de gang nu.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:06 schreef Soury het volgende:
Even mijn slaapkamerraam dichtgedaan voordat ik het vergeet. Dat ADE is nog twee dagen
Niks mis mee.quote:
Ja zo tof toch. Niks geen ellende en gezeik. En een kermis in Osdorp nou nog net de ME niet opgetrommeldquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meer dan 100 feestjes aan de gang nu.
Woon je in Osdorp? Ook ooit gewoond.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo tof toch. Niks geen ellende en gezeik. En een kermis in Osdorp nou nog net de ME niet opgetrommeld
Nee maar ik lees het nieuws wel van Amsterdam.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Woon je in Osdorp? Ook ooit gewoond.
En nu?quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik lees het nieuws wel van Amsterdam.
is wel in de buurtquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Woon je in Osdorp? Ook ooit gewoond.
Dat was een tijdje geleden wel anders.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo tof toch. Niks geen ellende en gezeik. En een kermis in Osdorp nou nog net de ME niet opgetrommeld
Is dat zo?quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was een tijdje geleden wel anders.
Het komt meestal niet zo positief meer in het nieuws helaas en hoorde er wel iets over op de radio afgelopen week, maar ik mijd het nieuws de laatste tijd een beetje dus ik weet niet precies wat er gebeurd was.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik lees het nieuws wel van Amsterdam.
Héé skeet je kan het blijven proberen. Het gaat je niet lukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |