Snap ik. Meer wat achtergrond...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Paar uur per dag. Het staat op...hoeft er niet constant mee bezig te zijn
Ja dat inderdaad...het staat nu ook op ergens.quote:
Leuke wedstrijd wel.quote:
We gaan F1 kijken of Realquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:23 schreef mario390 het volgende:
vanavond live bij florian
helene en melissa naschenweng
lolquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:25 schreef Paul het volgende:
gelukkig reageerde plompzakker in een gesloten topic
Bah, rooie wijn..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:27 schreef Paul het volgende:
Ben nog steeds verward over Kim, ik dacht echt dat ze chique was
[ afbeelding ]
Goede tweede helft dusquote:
Daar is de zak rijst weerquote:
Meer lukt niet, zo snel is sparta nietquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer lukt niet, zo snel is sparta niet
Je ziet een beetje rood, gaat het wel goed met je?quote:
Utrecht verliest niet, ik hoop een 0-0tjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je ziet een beetje rood, gaat het wel goed met je?
Van mij mag utreg direct door naar de kelder van de amateurs. Clubs met zulke 'supporters' verdienen niet beter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Utrecht verliest niet, ik hoop een 0-0tje
99% zijn normale mensen, alleen een handjevol raddraaiers, net zoals bij ajax enzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van mij mag utreg direct door naar de kelder van de amateurs. Clubs met zulke 'supporters' verdienen niet beter.
Waarom dan altijd die haat naar Ajax?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:33 schreef Paul het volgende:
[..]
99% zijn normale mensen, alleen een handjevol raddraaiers, net zoals bij ajax enzo
Geloof er niets vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:33 schreef Paul het volgende:
[..]
99% zijn normale mensen, alleen een handjevol raddraaiers, net zoals bij ajax enzo
Pure jaloezie, ze zien iets wat ze nooit gaan krijgen. Daar is die hele club te rot voor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom dan altijd die haat naar Ajax?
bij ajax zijn ze arrogant en de supporters zij nep. Woon je in Heerenveen en ben je voor ajax haha, of woon je in Driebergen en ben je voor ajax haha, allemaal van die gloryhunt-supporters weetjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom dan altijd die haat naar Ajax?
Wel Utrecht supporters meegemaakt bij Cambuurquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof er niets van
Ben 1 keer in dat stadion geweest. Toen zat er wel alleen maar normaal volk. En lag er kunstgras
Jup.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pure jaloezie, ze zien iets wat ze nooit gaan krijgen. Daar is die hele club te rot voor.
Alle Feyenoord fans wonen in Rotterdamquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
bij ajax zijn ze arrogant en de supporters zij nep. Woon je in Heerenveen en ben je voor ajax haha, of woon je in Driebergen en ben je voor ajax haha, allemaal van die gloryhunt-supporters weetje
Dus je kan alleen supporter zijn van de club in de plaats waar je woont?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
bij ajax zijn ze arrogant en de supporters zij nep. Woon je in Heerenveen en ben je voor ajax haha, of woon je in Driebergen en ben je voor ajax haha, allemaal van die gloryhunt-supporters weetje
Dat kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Alle Feyenoord fans wonen in Rotterdam
Ja je moet je provincie supporten weetje. Ik woon in Den Dolder en ben daarom voor FC utrecht weetjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je kan alleen supporter zijn van de club in de plaats waar je woont?
Nee, ik weet niet en ik vind het pure onzinquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja je moet je provincie supporten weetje. Ik woon in Den Dolder en ben daarom voor FC utrecht weetje
Is gewoon zo, je gaat toch niet in groningen wonen en dan voor ajax zijn, dan ben je gewoon successupporter weetjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet en ik vind het pure onzin
Het overgrote deel van Ajax en Feyenoord supporters woont zelfs niet in de stad zelfquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Is gewoon zo, je gaat toch niet in groningen wonen en dan voor ajax zijn, dan ben je gewoon successupporter weetje
Is pure onzin, jij bent duidelijk een utreg 'supporter'quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Is gewoon zo, je gaat toch niet in groningen wonen en dan voor ajax zijn, dan ben je gewoon successupporter weetje
Wat een onzin..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Afgelopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, een goede tweede helft een keer![]()
Nee ben geen fc Groningen supporter,want anders keek ik wel elke wedstrijdquote:
Ik mag de meeste clubs wel, zijn er aantal die per direct mogen verdwijnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:43 schreef engine het volgende:
Ik heb wel een zwak voor fc den bosch en N.E.C. (Gelderland, ja weet ik) maar psv mogen ze vandaag nog opheffen wat mij betreft.
Veel clubs hebben wel wat..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag de meeste clubs wel, zijn er aantal die per direct mogen verdwijnen
VVV Venlo vind ik ook leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag de meeste clubs wel, zijn er aantal die per direct mogen verdwijnen
Lasane is toch een compleet ander woord?quote:
DS79.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
VVV Venlo vind ik ook leuk
Noem er eens eentje?
De uitspraak is hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Lasane is toch een compleet ander woord?
lampjes (kut club), kakkerlakken (te lang daar gewoond, stel debielen), az (corrupt), utreg (supporters), twente (corrupt), ado (supporters)quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
VVV Venlo vind ik ook leuk
Noem er eens eentje?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:46 schreef aloa het volgende:
Ik kan zelfs wel waardering opbrengen voor Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |