Present!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:18 schreef StephanL het volgende:
Fok recherche team komt weer bij elkaar.
Weer een treurig amber alert. Hopen een goede afloop dit keer.
aparte rubriek voor fok recherche team op fok?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:18 schreef StephanL het volgende:
24 uur is het protocol volgens mij, de meeste komen na een bepaald aantal uur weer boven drijven. Als je elke keer na 2 uur een Amber Alert eruit gooit dan heb je er 15 per week waarschijnlijk. Al is het wel cru dat vaak de eerste paar uur essentieel zijn in bepaalde gevallen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:21 schreef roos94 het volgende:
27 uur geleden voor het laatst gezien en nu een amber alert ja?
omg, wat erg en dan pas na 30 uur een alert, de eerste 24 uur zijn zo belangrijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:14 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
De politie heeft een Amber Alert uitgegeven vanwege de zoektocht naar een 11-jarig jongetje. Hij verdween vrijdag na school en werd voor het laatst gezien in de Fluitenbergstraat in Den Haag, rond 15.00 uur.
De 11-jarige is blank, heeft een slank postuur en donker blond haar. Hij droeg een zwarte jas met bontkraag en Nike-schoenen. Hij beschikte over een grijze damesfiets.
Via Burgernet is een foto van de jongen verspreid.
Denk dat een uur of 12 wel logischer zou zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:24 schreef Mansjester het volgende:
Als je na 3 uur al een amber alert afgeeft heb je er 438 per dag joh
FRT?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
aparte rubriek voor fok recherche team op fok?
‘Nacht niet thuis’ lijkt mij zeker voor basisschoolkinderen een prima criterium eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Denk dat een uur of 12 wel logischer zou zijn.
24 uur is niet standaard, er zijn verschillende criteria voor wanneer er een Amber Alert de deur uit gaat, maar een basisschool kind wat een nacht niet thuis komt en dan pas 12 uren na die nacht een alert is wel heel laat imo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:22 schreef Momo het volgende:
[..]
24 uur is het protocol volgens mij, de meeste komen na een bepaald aantal uur weer boven drijven. Als je elke keer na 2 uur een Amber Alert eruit gooit dan heb je er 15 per week waarschijnlijk. Al is het wel cru dat vaak de eerste paar uur essentieel zijn in bepaalde gevallen.
Wellicht ook veel camera’s daar. Ook naast Zuiderpark zie ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:25 schreef Haags het volgende:
Als ik mij niet vergis ligt die straat aan de drukke Leyweg en is het sowieso een hele drukke omgeving daar aan alle kanten.
Dus hopelijk genoeg getuigen en zodoende snel gevonden.
Ja, als in de ochtend duidelijk is dat hij niet bij een vriendje of oom heeft geslapen dan lijkt mij ook wel tijd om echt alarm te slaan. Al is de melding pas om 12 uur gedaan door de ouders als ik zo lees.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:28 schreef Donna het volgende:
[..]
24 uur is niet standaard, er zijn verschillende criteria voor wanneer er een Amber Alert de deur uit gaat, maar een basisschool kind wat een nacht niet thuis komt en dan pas 12 uren na die nacht een alert is wel heel laat imo?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, als in de ochtend duidelijk is dat hij niet bij een vriendje of oom heeft geslapen dan lijkt mij ook wel tijd om echt alarm te slaan. Al is de melding pas om 12 uur gedaan door de ouders als ik zo lees.
ja tuurlijk, voor basisschool zou ik 6-8 uur hanterenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:28 schreef Donna het volgende:
[..]
24 uur is niet standaard, er zijn verschillende criteria voor wanneer er een Amber Alert de deur uit gaat, maar een basisschool kind wat een nacht niet thuis komt en dan pas 12 uren na die nacht een alert is wel heel laat imo?
Wellicht dachten ze eerst nog aan ontvoering door een ouder en blijkt dat nu niet zo te zijn, o.i.d.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omg, wat erg en dan pas na 30 uur een alert, de eerste 24 uur zijn zo belangrijk
Ouders zijn pas om 12 uur vandaag naar de politie gestapt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wellicht dachten ze eerst nog aan ontvoering door een ouder en blijkt dat nu niet zo te zijn, o.i.d.
Misschien is dat als iemand hem ziet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:41 schreef KoningJesper het volgende:
Bij heterdaad 112? Vermoeden ze dan een misdrijf of hoe bedoelen ze dat?
quote:De 11-jarige -naam-, roepnaam -naam-
Als mijn kind van 12 niet thuis was voor het avondeten had ik al alarm geslagen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, als in de ochtend duidelijk is dat hij niet bij een vriendje of oom heeft geslapen dan lijkt mij ook wel tijd om echt alarm te slaan. Al is de melding pas om 12 uur gedaan door de ouders als ik zo lees.
Misschien is dat protocol bij Amber Alert of misschien weet de politie meer dan ze nu zeggen, maar willen dat nog niet uiten naar het publiek toe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:41 schreef KoningJesper het volgende:
Bij heterdaad 112? Vermoeden ze dan een misdrijf of hoe bedoelen ze dat?
Present, even @ootjekatootje intaggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:18 schreef StephanL het volgende:
Maar helaas komen de Limburgers wel eens naar Den Haag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:25 schreef Tengano het volgende:
Wel fijn dat het een keer niet in Limburg is![]()
Ja heterdaad gaat altijd over een strafbaar feit. Nahja kan ook protocol zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien is dat protocol bij Amber Alert of misschien weet de politie meer dan ze nu zeggen, maar willen dat nog niet uiten naar het publiek toe.
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:44 schreef MoreDakka het volgende:
Snap niet zo goed waarom er twee voornamen genoemd moeten worden, de roepnaam is toch alleen relevant?
Wtf, rare mensen. Ik laat na een uur vermist al het landelijke luchtalarm afgaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ouders zijn pas om 12 uur vandaag naar de politie gestapt.
Denk het niet. Vandaar dat Amber alert waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:24 schreef Momo het volgende:
Fluitenbergstraat is wel midden in Den Haag, je zou denken dat ze wel iets een idee hebben van waar hij heen is gegaan.
Is -naam- niet gewoon zijn achternaam?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:44 schreef MoreDakka het volgende:
Snap niet zo goed waarom er twee voornamen genoemd moeten worden, de roepnaam is toch alleen relevant?
Niets moet. Mensen menen dit soort ongepaste grappen te moeten maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:16 schreef myShizzle het volgende:
-knip-
(iemand moet hem maken, sorry)
Snap het ook niet helemaal. Misschien bleef hij normaal gezien vrijdagnacht bij een vriendje oid slapen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Wtf, rare mensen. Ik laat na een uur vermist al het landelijke luchtalarm afgaan.
Nee is zijn voornaam, denk dat hij is vernoemd naar -naam- in tv serie. Maar roepnaam -naam- is wel weer een hele stap vanaf -naam-...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:47 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Is -naam- niet gewoon zijn achternaam?
Ik denk het niet, voor zover ik weet wordt die niet uitgegeven bij zo'n Amber Alert. Of heb ik dat mis?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:47 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Is -naam- niet gewoon zijn achternaam?
Misschien staat zijn school daar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:24 schreef Momo het volgende:
Fluitenbergstraat is wel midden in Den Haag, je zou denken dat ze wel iets een idee hebben van waar hij heen is gegaan.
Geen idee, zou kunnen hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik denk het niet, voor zover ik weet wordt die niet uitgegeven bij zo'n Amber Alert. Of heb ik dat mis?
Dat is toch een hele religieuze school?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:54 schreef Woonbootjes het volgende:
Fluitenbergstraat zit de Tamarschool
Ja klopt Evangelisch Onderwijsquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is toch een hele religieuze school?
Evangelisch onderwijs lees ik net.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is toch een hele religieuze school?
Gescheiden ouders? Anders had er wel vader en moeder gestaan denk ik?quote:-naam- is gisteren na schooltijd niet thuisgekomen bij zijn vader of zijn moeder en er is al ruim 24 uur niets meer van hem vernomen, zegt de politie.
Dat zou kunnen ja. -naam- is ook wel een kutnaam, maar of -naam- dan zoveel beter is...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:51 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen hoor.
Maar wellicht dat ze dan zijn officiële voornaam nog noemen om bijvoorbeeld officiële documenten in de gaten te houden?
Worden kinderen van 11 jaar door hun ouders opgehaald dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Gescheiden ouders? Anders had er wel vader en moeder gestaan denk ik?
vroeger wel, nu moeten ze werken en zijn nog arm.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Worden kinderen van 11 jaar door hun ouders opgehaald dan?
Huh ? Ik neem aan dat de meeste 11-jarigen zelf fietsen. Er staat thuisgekomen bij zijn vader of zijn moeder, dus zijn er dan twee huizen die thuis zijn voor hem?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Worden kinderen van 11 jaar door hun ouders opgehaald dan?
maar na hoeveel uur bel je die andere ouder op?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Huh ? Ik neem aan dat de meeste 11-jarigen zelf fietsen. Er staat thuisgekomen bij zijn vader of zijn moeder, dus zijn er dan twee huizen die thuis zijn voor hem?
Omdat je zei: Anders zou er wel een vader of een moeder staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Huh ? Ik neem aan dat de meeste 11-jarigen zelf fietsen. Er staat thuisgekomen bij zijn vader of zijn moeder, dus zijn er dan twee huizen die thuis zijn voor hem?
Kinderen van 11 hoeven niet te werkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger wel, nu moeten ze werken en zijn nog arm.
Nee vader EN moeder, dan is het 1 huishouden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat je zei: Anders zou er wel een vader of een moeder staan.
die ouders, anders konden ze wel hun kind ophalen, snap je?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:03 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Kinderen van 11 hoeven niet te werken
Ik ben nog nooit van school opgehaald. Volgens mij is dat meer een nieuw iets.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die ouders, anders konden ze wel hun kind ophalen, snap je?
Dat doe je bij een gemiddeld 11 jarig kind niet meer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die ouders, anders konden ze wel hun kind ophalen, snap je?
Normaal na een uur wel zou je denken, maar misschien was er een misverstand? Dat beide ouders denken dat hij bij de andere ouder was?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar na hoeveel uur bel je die andere ouder op?
quote:Beste mensen opgelet! Bericht afkomstig van buren.
—————————
Beste buren,
Mijn zoon van 9 komt tussen de middag thuis van school.
Loopt meestal via de Los Angelesstraat en dan via de hof naar de Orlandostraat waar wij wonen.
Nu werd hij het in de LA straat door 2 donkere mannen 1 vrij jong ander wat ouder zegt hij aangesproken of hij een snoepje wilde en mee wilde gaan naar hun busje.
Hij belde mij meteen op en ben vanuit me werk meteen de auto in gestapt werk gelukkig niet ver van huis dus was er snel heb rond gereden in de wijk maar zie ze niet meer.
Voor iedere ouder meld dit aan je kinderen laat ze hiervan op de hoogte zijn en meteen bellen of in elk geval hard weglopen.
Sorry, maar dit geloof ik niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Op de facebook pagina van Wateringse Veld Den Haag Nieuws (gisteren):
[..]
twee mannen?, meestal zijn het toch de vrouwen die meelokken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is niet als grap geplaatst lijkt me (was eerder dan het amber alert iig).quote:
Hopelijk dat er in de buurt dan wat camera's hangenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is niet als grap geplaatst lijkt me (was eerder dan het amber alert iig).
Als hij zelf bepaalde waar hij naar toe zou gaan kan ik me nog zoiets voorstellen, maar dan nog zou je toch verwachten dat er wel enig contact zou zijn tussen de ouders. Iets in de richting van, hij is hier vanavond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Normaal na een uur wel zou je denken, maar misschien was er een misverstand? Dat beide ouders denken dat hij bij de andere ouder was?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja alleen vind je dit soort berichten honderden keren per jaar terug op facebook, ook in dit geval weer een verhaal: Dit hoorde ik van een andere ouder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is niet echt in de buurt van waar hij het laatst gezien is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bericht staat ook onder Politie DenHaagquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De poster van dit bericht lijkt me niet bepaald een fake account of een Ingrid-hep op facebook gestaan-quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja alleen vind je dit soort berichten honderden keren per jaar terug op facebook, ook in dit geval weer een verhaal: Dit hoorde ik van een andere ouder.
Een grap is het sowieso niet. Maar het klinkt iets te veel als een klassieke film.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wil niet heel veel zeggen toch? Die mannen kunnen het later op de middag dus ook elders hebben geprobeerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet echt in de buurt van waar hij het laatst gezien is.
Tsja, er kan zoveel...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wil niet heel veel zeggen toch? Die mannen kunnen het later op de middag dus ook elders hebben geprobeerd
Wel goed van haar dat ze in ieder geval nog gewaarschuwd heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
De poster van dit bericht lijkt me niet bepaald een fake account of een Ingrid-hep op facebook gestaan-
Het is een fractievertegenwoordiger van PVDA genaamd Mairan Sewthahal
https://www.denhaag.nl/nl(...)an-raadslid-pvda.htm
Het is een man (degene die gelinkt wordt iig).quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wel goed van haar dat ze in ieder geval nog gewaarschuwd heeft.
In plaats van het op Feesboek te zetten kan ze beter vragen die ouder naar de politie te gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
De poster van dit bericht lijkt me niet bepaald een fake account of een Ingrid-hep op facebook gestaan-
Het is een fractievertegenwoordiger van PVDA genaamd Mairan Sewthahal
https://www.denhaag.nl/nl(...)an-raadslid-pvda.htm
Mairan Sewtahal is een man.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
In plaats van het op Feesboek te zetten kan ze beter vragen die ouder naar de politie te gaan.
Dan zou er gewoon "thuisgekomen" hebben gestaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee vader EN moeder, dan is het 1 huishouden.
Dan is het heel goed van hem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is een man (degene die gelinkt wordt iig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |