Alfred was een big mistake.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:30 schreef GGMM het volgende:
Ach, Schreuder.
Als je niet tegen onzin in de media kan moet je lekker Club Brugge of RKC gaan trainen.
Ik heb gister een potje tennis gespeeld. @lenny_leonard @Wereldgozerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:35 schreef Zipportal het volgende:
Stukje teambuilding.
Ajax gaat padellen.
Ik denk dat ik nog nooit een mckroket gegeten heb, ik schaam me diep daaroor!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind de mckroket trouwens beter dan de normale broodje kroket uit de snackbar
al is het wel jaren geleden dat ik een mckroket had. toen ze nog 1 euro waren
Sla jij ook je racket kapot als het niet helemaal lekker gaat @:lenny_leonard ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister een potje tennis gespeeld. @:lenny_leonard @:wereldgozer
Nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja, buitenspel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:
Druk zijn met Ajaxquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:
Frank de Boer heeft Veltman op zijn positie kennelijk beter dan De Ligt genoemd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:59 schreef GGMM het volgende:
RKC de betere partij
Frank de Boer voetbal herleeft
Ik vind dit ook echt niet om aan te zien. Ik heb nog liever dat ze verliezen met leuk voetbal dan dit, hier kijkt toch niemand voor zijn plezier naar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:59 schreef GGMM het volgende:
RKC de betere partij
Ja leuk, automatische spellingscontrole!quote:
11 jaar in totaal en de gehele jeugdopleiding. Dat niet juichen is inderdaad kansloosquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:28 schreef Parafernalia het volgende:
Pelle Clement juicht niet vanwege z'n jarenlange dienstverband in Amsterdam? Kan iemand zich dat herinneren? 🤣
Als je nou in de Arena speelt en je hebt daar 3 jaar in de basis gestaan, oké. Maar dit.. 🤣
Ik vond het wel diepgaand eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja leuk, automatische spellingscontrole!
Op dit soort momenten voel ik toch d as 't ik de eerste twee jaar van m'n leven in Waalwijk gewoond hebquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:59 schreef GGMM het volgende:
RKC de betere partij
Padel is voor gehandicaptenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:35 schreef Zipportal het volgende:
Stukje teambuilding.
Ajax gaat padellen.
Ach oké.. Verzachtende omstandigheid. Heeft ie ooit in het eerste gespeeld?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
11 jaar in totaal en de gehele jeugdopleiding. Dat niet juichen is inderdaad kansloos
Ik begrijp hem nu zelf niet meer, maar om jou te plezieren heb ik hem terugveranderd!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het wel diepgaand eigenlijk.
Ach oké.. Verzachtende omstandigheid. Heeft ie ooit in het eerste gespeeld?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
11 jaar in totaal en de gehele jeugdopleiding. Dat niet juichen is inderdaad kansloos
🤣quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja leuk, automatische spellingscontrole!
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ach oké.. Verzachtende omstandigheid. Heeft ie ooit in het eerste gespeeld?
Dienads zorgen ervoor dat ik geen abo neemquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:28 schreef GGMM het volgende:
M'n abonnement is afgelopen ik zie weer ads
@:scrummie regel jij het even?
Verdenk je @Scrummie er ook van dat hij verliefd is op een goedkope gouden microfoon uit Turkije?quote:
Viel me ook op ja. Wat ben je dan voor sneuneus.. juich gewoon man, je bent toch blij met je goal?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:28 schreef Parafernalia het volgende:
Pelle Clement juicht niet vanwege z'n jarenlange dienstverband in Amsterdam? Kan iemand zich dat herinneren? 🤣
Als je nou in de Arena speelt en je hebt daar 3 jaar in de basis gestaan, oké. Maar dit.. 🤣
Moet hij toch zelf weten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Viel me ook op ja. Wat ben je dan voor sneuneus.. juich gewoon man, je bent toch blij met je goal?
Nou ja, het ging om de dikverdiende gelijkmaker tegen Ajax, het is niet zo dat @RKC hier de Europacup wint.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Viel me ook op ja. Wat ben je dan voor sneuneus.. juich gewoon man, je bent toch blij met je goal?
Mensen mogen van alles zelf weten, en mensen mogen daar iets van vinden, en mensen mogen daar ook weer iets van vindenquote:
Jij krijgt korting.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:28 schreef GGMM het volgende:
M'n abonnement is afgelopen ik zie weer ads
@:scrummie regel jij het even?
Ik heb de goedkopere zwarte variant sinds gisteren in huis dus ik zal verder zwijgenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verdenk je @:Scrummie er ook van dat hij verliefd is op een goedkope gouden microfoon uit Turkije?
Iets opmerkelijk vinden en zelf anders doen is wat anders dan iemand gelijk een sneuneus noemen. Wat een vergaande teksten zeg!!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mensen mogen van alles zelf weten, en mensen mogen daar iets van vinden, en mensen mogen daar ook weer iets van vinden
Relatief gezien hetzelfdequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja, het ging om de dikverdiende gelijkmaker tegen Ajax, het is niet zo dat @:RKC hier de Europacup wint.
Dit heb ik nog nooit gezien, misschien ga ik het ook eens kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig gaat Andre van Duijn over een uur weer met treintjes spelen om deze 2 wedstrijden weg te spoelen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
PleunGodin
[ afbeelding ]
@:wereldgozer
@:de_boswachter
Die vind ik dan wel weer een lichtpuntje bij Ajax.quote:
En Bergwijn? (lol)quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer een lichtpuntje bij Ajax.
Je kunt duidelijk zien dat die het niveau van de eredivisie is ontgroeid.quote:
Ben je misschien op zoek naar een nieuwe uitdaging?quote:
Durf ik niet en denk sowieso dat ik het niveau louter omlaag zou brengen gezien de perfectie wat er nu al staat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je misschien op zoek naar een nieuwe uitdaging?
[ twitter ]
Gewoon voor het kamerlidmaatschap gaan, dit zit er ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Durf ik niet en denk sowieso dat ik het niveau louter omlaag zou brengen gezien de perfectie wat er nu al staat.
Ik was oprecht half inslaap gevallen.
Waarom zou hij die knopen bij de mouw los hebben?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon voor het kamerlidmaatschap gaan, dit zit er ook.
[ afbeelding ]
Dit lijkt me niet het allergekste aan Dion Graus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom zou hij die knopen bij de mouw los hebben?
Nee, dat is je vrouw laten neuken door twee anderen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet het allergekste aan Dion Graus.
Niks mis mee lijkt mij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, dat is je vrouw laten neuken door twee anderen.
Dat waren toch beveilgers, als betaling voor werkzaamheden of zoiets?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, dat is je vrouw laten neuken door twee anderen.
Wat is daar mis mee. Monogamie bestaat niet, lekker manquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat waren toch beveilgers, als betaling voor werkzaamheden of zoiets?
Hey dartsvriend!quote:
Uiersquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je misschien op zoek naar een nieuwe uitdaging?
[ twitter ]
Nou nee maar het was ook niet mijn eigen racket.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sla jij ook je racket kapot als het niet helemaal lekker gaat @:lenny_leonard ?
Zijn linkerhand is anders al gepositioneerd. Bizar dat ESPN dit uitvergroot en online zet eigenlijkquote:
Die zijn toch met een aardig serie bezig na een matige start. Bovendien spelen ze best aardig toch.quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
2 puntenverlies, dat kunnen dure 2 punten zijn misschien op het eind![]()
snap niet dat die NOS zo positief is voor Fortuna, 6 wedstrijden ongeslagen, umm je moet winnen, gelijkspel is ook niks
Volgens wie?quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:
AZ zou wel even kampioen worden toch?
Az is al met al wel beter dan mvv als je het zo bekijkt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax won met 7-1 van dit Excelsior!
PSV won met 3-5 van Ajax!quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax won met 7-1 van dit Excelsior!
Ik dacht dat er overal echt gras kwam in de eredivisie.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heerlijk dat we over 2 jaar dit walgelijke veld niet meer hoeven te zien.
Edit: in de eredivisie tenminste.
Dit lijkt me grote onzin.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik ken wat az boys en die roken hun kans al.
En dat dankzij de club met dit walgelijke veld.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heerlijk dat we over 2 jaar dit walgelijke veld niet meer hoeven te zien.
Edit: in de eredivisie tenminste.
Mij ook Nielsquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me grote onzin.
@:Lavenderr
Zelfde soort fans wat dacht dat Ajax was aangesloten bij de Europese subtop?quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik ken wat az boys en die roken hun kans al.
Wat jij wiltquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me grote onzin.
@:Lavenderr
geen idee. Ik neem az supporters sowieso niet serieus.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfde soort fans wat dacht dat Ajax was aangesloten bij de Europese subtop?
Ik zie het alleen niet gebeuren. Je bent toch wel in de kerk geweest vandaag Roland?quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:33 schreef KingRoland het volgende:
Psv even verliezen en we kunnen dit een mooi weekend noemen
Mag ik misschien ook een keertje interessant proberen te doen!quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkeerde account Niels al verrast het mij weinig dat jij al die tijd Pietje was.
Ging ie niet via de knie?quote:
Post ingetrokkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:11 schreef Tagliano het volgende:
Zelden zo'n onterechte tussenstand gezien en er toch van genoten
Die had Groningen ook!quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk dit. Psv natuurlijk moe van de midweekse wedstrijd.
Nee want daar werd niet gescoordquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Cambuur all over again. Wat een ontzettend labiele ploeg is dit psv. Bizar.
Jij schat Sparta duidelijk niet op het juiste niveau in.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:22 schreef Tagliano het volgende:
Wat is het 16:45/20:00 programma afschuwelijk trouwens
Cambuur vond ik wel anders dan dit. Ook een frustrerende ervaring overigensquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Cambuur all over again. Wat een ontzettend labiele ploeg is dit psv. Bizar.
Groningen gaat flink choken ja, 3-2 voor de ‘55quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:24 schreef Scorpie het volgende:
Dit gaat PSV gewoon nog winnen, 3-4, 94e minuut. Let maar op.
Gratis geld, 5.30 odds op Unibet voor PSVquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:27 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Groningen gaat flink choken ja, 3-2 voor de ‘55
Had je anders verwacht?quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kijk duidelijk de verkeerde wedstrijd, eerste helft Cambuur - Twente was geen fuck aan.
Onderbroekdoucher El Ghazi blijft achter in de kleedkamer.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Madueke kijk eens dom. Ja ho maar.
Je moet je bek houden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onderbroekdoucher El Ghazi blijft achter in de kleedkamer.
Stukje kleine besneden maroclulquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onderbroekdoucher El Ghazi blijft achter in de kleedkamer.
Betten is voor paupersquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gratis geld, 5.30 odds op Unibet voor PSV
Prachtige schiettent. Ik kijk nu al uit naar jouw statistiekenquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
Dit kan toch nooit lang goed gaan voor Groningen.
Is die ook keeper dan?quote:
Keurig @Scrummie in Eindhoven houden ze van je.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk nu ook.
Lol PSV.
(dit staat nu zo 3-3)
Daar is vast op getraind. Met voorzetten van Max.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Luuk de Jong kopte ook bewust onder de bal door.
Tsja PSV te vaak op belangrijke momenten niet thuis, en de rest kan er geen reet van.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:15 schreef RamboDirk het volgende:
Jammer dat Ajax het kampioenschap weer in de schoot geworpen krijgt.
En claimt dat Van Nistelrooij aan het genieten is omdat hij verliest.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:19 schreef GGMM het volgende:
De commentator vindt het allemaal erg spectaculair.
Echt niemand doet datquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:21 schreef TLC het volgende:
Mensen die Gakpo durven te vergelijken met Haaland (!)
4-2 had veel meer opgeleverd!quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:10 schreef Scorpie het volgende:
3-4
Laatste kans op gratis geld bij Unibet
Zon figuur zou geband moeten worden een beetje mensen emotioneel chanteren om het spaargeld weg te gooien.quote:
Creatiefquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik versta de hele tijd ‘ Kankerlui’
Denken ze nog dat 100 miljoen weggooien goed beleid wasquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja PSV te vaak op belangrijke momenten niet thuis, en de rest kan er geen reet van.
Volgend jaar 200quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Denken ze nog dat 100 miljoen weggooien goed beleid was
Sorry, daar ben ik mee gestopt na de vernietigende kritiek daarop.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels heb je de xG al paraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |