abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206404674
Ja het gaat me niet goed af bij de vrouwtjes, maar ik blijf het proberen. Het is niet dat ik het niet probeer zo spreek ik dagelijks vrouwen aan en 9 van de 10x krijg ik ook haar nummer. Ik heb dus enig succes maar het pakt niet door om een of anderen reden.

Als ik haar dan een bericht stuur om een vervolg afspraak te plannen komt die er niet. Wanneer ik een bericht stuurt variëert tussen de 1&3 dagen. Soms stuur ik als opener iets relevants over het gesprek dat we hadden of een simpele "hola guapa" waar ook op geantwoord op. Vervolgens vraag ik wanneer ze weer uit wilt waar dan omheen gedraaid word soms simpelweg genegeerd, vaak vragen ze ook wat ik wil doen waarop ik antwoord gewoon wat gaan drinken de rest zien we dan wel. Waarna ik daarna ook word genegeerd.

Enkele keren werd er wel een tijd&plek afgesproken maar puntje bij paaltje gewoon Sjaak afhaak..

Ik heb nu nog een afspraak staan voor morgen ik hou mijn vingers gekruist dat die wel doorgaat, dat zou dan de eerste zijn in 3 weken.

Enig advies? Ik zelf snap niet wat ik fout doe, zo had ik ook een compagnon van mij op bezoek van de week en hij snapte ook niet wat ik verkeerd doe op app.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:32:08 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206404733
Waar spreek je die vrouwen aan?
pi_206404790
Hoe gaat een app wisseling dan?

Ik krijg echt kriebels als een man mij al schatje, guapa, dushi in de eerste 5 appjes noemt.

Dat is alleen leuk als je daadwerkelijk iets intiems deelt met een man. Vind ik dan…
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:38:47 #4
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_206404809
Voortaan je begeleiders geen suggestieve appjes meer sturen graag, bedankt.
pi_206404882
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:32 schreef Hexagon het volgende:
Opstap, op het strand, de boulevard, parkjes, soms bestel ik een koffie aan de bar en oog ik op het terras naar een lekker mokkel en dan vraag ik of ik mijn koffie met haar kan drinken.

Gewoon natuurlijk bij dingen die op mijn pad komen in het dagelijks leven.

Het enigste moment dat ik er echt speciaal voor naar buiten ga is als ik naar de lokalen universiteit campus ga. Dit doe ik 1/2 per week en levert me 5-10 nummers op per keer.
pi_206404914
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:37 schreef Avianflu het volgende:

Ik krijg echt kriebels als een man mij al schatje, guapa, dushi in de eerste 5 appjes noemt.

Dat is alleen leuk als je daadwerkelijk iets intiems deelt met een man. Vind ik dan…
Ook als ik haar al hetzelfde in persoon heb genoemd en er wat geflirt is?
  Spellchecker vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:48:56 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206404923
Geen dates voor jou maar wel veel telefoonnummers ..... :o
pi_206405024
“vrouwtje”
“mokkel”

Hier haakte ik af.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:07:00 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_206405040
Dus wat precies...je doet een soort van PUA techniek om nummers te scoren en daarna kom je er achter dat de interesse van een vrouw niet te vangen valt door vooraf ingestudeerde vragen/acties af te trappen?
Breitling - Instruments for Professionals
  Spellchecker vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:08:10 #10
197773 crew  maily
pi_206405048
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:04 schreef DoubleDip het volgende:
“vrouwtje”
“mokkel”

Hier haakte ik af.
Hopelijk niet je telefoonnummer gegeven?
pi_206405109
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:08 schreef maily het volgende:

[..]
Hopelijk niet je telefoonnummer gegeven?
Het enige nummer wat je deze TS kan geven is een 0906 nr.
pi_206405117
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:04 schreef DoubleDip het volgende:
“vrouwtje”
“mokkel”

Hier haakte ik af.
Nee deze parel

quote:
hola guapa
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_206405126
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:45 schreef Stillemeneer het volgende:
Dit doe ik 1/2 per week en levert me 5-10 nummers op per keer.
nou dat is toch in de beste gevallen één heel telefoonnummer!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_206405174
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:07 schreef CoolGuy het volgende:
Dus wat precies...je doet een soort van PUA techniek om nummers te scoren en daarna kom je er achter dat de interesse van een vrouw niet te vangen valt door vooraf ingestudeerde vragen/acties af te trappen?
Nee? Ik pas mij aan de situatie aan ik ben scherp van geest met mijn opmerkingen/flirts. Ik vraag gewoon naar haar intresses en vertel over die van mij als basis van gesprek. Ik probeer ook geen one night stands te scoren oid ik heb oprecht interesse in haar als persoon.
pi_206405177
Ik dacht dat je gay was overigens

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 19:36 schreef Stillemeneer het volgende:
Dus. Ik had via via Skype aantal maanden geleden een gozer ontmoet. Chille gozer. Iedere dag skypen met hem. was gewoon gezellig. Af en toe samen gamen. je kent het wel.

Gister avond nog gewoon geskyped met hem. Gewoon gezellig. Niks vreemds of geks.

Vandaag Skype ik hem weer... Gaat die dom doen. '' wat moet je, wat ga je praten ''.

dus ik hang op. en toen kwam het volgende uit het gesprek.

[21:53:10] Ik: en maar gek vinden dat je geen vrienden meer hebt irl. ._.
[21:55:16] Dante Herp: LOL
[21:55:28] Dante Herp: Die heb ik wel, Ik houd alleen skype en IRL apart
[21:55:42] IK: je hebt vaak zat gezegt dat je niemand irl hebt dude
[21:56:02] Dante Herp: Eigenlijk zei ik dat, Om heeel eerlijk te zijn omdat jij niks van mij hoeft te weten :P
[21:56:17] Dante Herp: Ik twijfelde namelijk echt HEEEL hard om jou hier binnen te laten o_o
[21:56:32] IK: en ik twijfelde héél hard om te komen (:
[21:56:45] Dante Herp: Deed je niet, Je zegt dat aleen omdat ik dit zeg
[21:56:51] IK: oh echt wel
[21:56:54] Dante Herp: Nee
[21:57:07] IK: we hadden afgesproken voor deze vakantie. en wie heeft afgezegt?
[21:57:08] Ik: ik
[21:57:09] IK: dus
[21:57:11] Ik: niet gaan praten
[21:57:15] Dante Herp: No
[21:57:17] Dante Herp: Just, No
[21:57:24] Ik: oh jawel
[21:57:34] Ik: dude ik heb het gesprek in me telefoon staan?
[21:59:08] Ik: ik vond het al vreemd van je dat je jezelf klaasje of jan klaas noemt op fb. bij dat moment vertrouwde ik het niet. en kan je alles wel gaan projecteren op mij
[21:59:23] iK: dat je uit het niets random gaat haten kan ik niks aan doen xD

Nu heeft die me dus daarna geblokkeerd van alles. Whatsapp, facebook. Skype. :')

Klacht: zie titel.

Klacht 2:
Het ís een FOK!ker. Dat was de hoofd reden dat we direct een klik hadden. Dus gozer. Ik weet dat je een paar accounts hebt, dus ik denk dat je nog een kloon account maakt die op dit topic reageert. Je bent geen haar beter dan mij. :)
pi_206405202
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:21 schreef bijdehand het volgende:
Ik dacht dat je gay was overigens
[..]

Dat is een re-post van Vlaggenroof zijn oude toppa's vorig jaar heel die gast zijn PoHi doorgespit, aanrader tranen rolden langs mijn wangen.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:31:40 #17
16180 crew  CoolGuy
pi_206405293
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:20 schreef Stillemeneer het volgende:

[..]
Nee? Ik pas mij aan de situatie aan ik ben scherp van geest met mijn opmerkingen/flirts. Ik vraag gewoon naar haar intresses en vertel over die van mij als basis van gesprek. Ik probeer ook geen one night stands te scoren oid ik heb oprecht interesse in haar als persoon.
Ja sure, en dan 10 nummers per avond. Oprecht. Sure.
pi_206405407
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja sure, en dan 10 nummers per avond. Oprecht. Sure.
Nee overdag, en enkel alleen op de campus. Daar zijn zoveel knappe meiden van mijn leeftijd. Mooie omgeving met veel bankjes, vragen of je er langs mag zitten kort gesprek en door. Is makkelijk te doen dan valt 10 nog mee.
  Moderator zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:00:52 #19
441859 crew  Lenny77
pi_206405492
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:48 schreef Stillemeneer het volgende:

[..]
Nee overdag, en enkel alleen op de campus. Daar zijn zoveel knappe meiden van mijn leeftijd. Mooie omgeving met veel bankjes, vragen of je er langs mag zitten kort gesprek en door. Is makkelijk te doen dan valt 10 nog mee.
Hoe oprecht is die interesse als je daarna nog 9 nummers wil scoren?
Als ik oprechte interesse heb dan wil ik niet eens met een ander praten, dan wil ik alleen diegene leren kennen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Spellchecker zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:03:09 #20
197773 crew  maily
pi_206405503
Mooi handeltje wel, met die telefoonnummers 🤔
pi_206405552
Je klinkt echt alsof je net 18 bent, zit ik in de buurt? :`)
  Moderator zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:11:24 #22
16180 crew  CoolGuy
pi_206405568
quote:

[..]
Ja superstoer en alles. Maar ja, dan scoor je nummer na nummer en vervolgens hebben ze allemaal 0,0 interesse. Nou nou, score!
pi_206405579
Dit klinkt als een filmscript. Social Engineer looking for love in several wrong places.
-nee-
pi_206405732
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 00:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hoe oprecht is die interesse als je daarna nog 9 nummers wil scoren?
Als ik oprechte interesse heb dan wil ik niet eens met een ander praten, dan wil ik alleen diegene leren kennen.
Iedereen begint als vreemde van elkaar. Als ik nog steeds aan het jagen ben als ik al met iemand uit ben geweest, en er is romantiek dan is dit verwerpelijk gedrag ja. Maar zolang dit niet het geval is vind ik daar niets mis mee, zij heeft waarschijnlijk ook meerdere mannen die intresse tonen per dag en op zijn minst per week.
pi_206405743
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 00:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja superstoer en alles. Maar ja, dan scoor je nummer na nummer en vervolgens hebben ze allemaal 0,0 interesse. Nou nou, score!
Daarom ook deze post ik vraag om hulp en waar heb je me het scoren horen noemen?
pi_206405762
Hola guapa _O-

Zou wel een neukje kunnen zijn, voor de grap.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206405775
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
Hola guapa _O-

Zou wel een neukje kunnen zijn, voor de grap.
Ik ben in Spanje makker wat moet ik dan zeggen?
pi_206405783
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 00:56 schreef Stillemeneer het volgende:

[..]
Staan genoeg tips hier, maat.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206405785
quote:

[..]
Espacito komma bona espacito
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 01:05:31 #30
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206405806
Gewoon een stuk meervrouwen appen dus
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206406070
quote:

[..]
Opstap, op het strand, de boulevard, parkjes, soms bestel ik een koffie aan de bar en oog ik op het terras naar een lekker mokkel en dan vraag ik of ik mijn koffie met haar kan drinken.

Het enigste moment dat ik er echt speciaal voor naar buiten ga is als ik naar de lokalen universiteit campus ga. Dit doe ik 1/2 per week en levert me 5-10 nummers op per keer.
Lekker mokkel? Respectloos dit!
pi_206406178
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:25 schreef Stillemeneer het volgende:
Ja het gaat me niet goed af bij de vrouwtjes, maar ik blijf het proberen. Het is niet dat ik het niet probeer zo spreek ik dagelijks vrouwen aan en 9 van de 10x krijg ik ook haar nummer. Ik heb dus enig succes maar het pakt niet door om een of anderen reden.

Als ik haar dan een bericht stuur om een vervolg afspraak te plannen komt die er niet. Wanneer ik een bericht stuurt variëert tussen de 1&3 dagen. Soms stuur ik als opener iets relevants over het gesprek dat we hadden of een simpele "hola guapa" waar ook op geantwoord op.Vervolgens vraag ik wanneer ze weer uit wilt waar dan omheen gedraaid word soms simpelweg genegeerd, vaak vragen ze ook wat ik wil doen waarop ik antwoord gewoon wat gaan drinken de rest zien we dan wel.Waarna ik daarna ook word genegeerd.
Ik heb het even dik gedrukt. Waar het aan kan liggen. Het kan zijn dat je ze niet genoeg aandacht heb gegeven of dat je ze genegeerd hebt. Dus ik zou in het vervolg gewoon genoeg aandacht geven en niet hen het gevoel geven dat je ze negeert of zogenaamd geen interesse hebt.

Ben je stil? Of ben je bang dat je niks te zeggen of vertellen hebt?
Aan de andere kant termen als mokkel, schatje etc. Zou ik nalaten, die vallen meestal niet in goede aarde. :)

Verder Succes! ^O^
pi_206406330
Als je volgende keer gewoon jezelf bent en normaal gedraagt heb je een grotere kans op succes dan hoe je je nu gedraagt.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 09:06:17 #34
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206406340
Ben je kanolelijk?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 09:09:45 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206406356
quote:

[..]

Ik heb bewondering voor je moed om zomaar wildvreemde vrouwen aan te spreken.

Maar wellicht komt je aanpak wat fabrieksmatig over en hebben die vrouwen al snel de indruk dat ze een soort nummertje zijn in je drang om te scoren. Dat vinden ze niet leuk.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 09:12:12 #36
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206406366
Ik denk dat dagelijks nummers regelen te veel van het goede is. Op zich zijn mensen tegenwoordig best makkelijk met hun nummer geven en het is een goeie stap in het proces, maar de meeste dames zijn bij het geven van hun nummer nog niet volledig bereid tot een afspraak. Je moet ook nog even leuk tegen ze doen via de app. Die hoeveelheid nummers gaat ten koste van de kwaliteit van je appgesprekken en dan haken de meesten af.

Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van lang leuk praten via berichtjes, dus ik drukte dames vaak bij het uitwisselen van nummers op het hart dat ik daar niet zo van ben en ze liever snel nog een keertje zie. Dat had voor mij wisselend succes. Ik denk dat focussen op de kwaliteit van de gesprekken meer effect heeft en het is natuurlijk tegen je intuïtie om minder nummers te regelen als je meer dates wil, maar dat lijkt me voor jou de beste volgende stap. Blijf de gesprekken voeren die je voert, maar wees kritischer op wie je het nummer vraagt. Beperk je tot degene waarbij het echt al goed klikt in het eerste gesprek en probeer dat gevoel weer terug te brengen via de app.

Probeer ook te zorgen dat je in het eerste gesprek meer aantrekkingskracht opbouwt. Zoals ik zei zijn mensen tegenwoordig best makkelijk met hun nummer geven. Dus dat je die hebt bevestigt nog niet dat er genoeg aantrekkingskracht is. Misschien voor het moment even, maar uit het oog is uit het hart, dus het kan snel afzakken. Zorg dat haar herinnering aan jou niet enkel een gezellig gesprekje is, maar haar hart ook echt een beetje sneller van je gaat kloppen. Probeer naast je gesprekstof ook echt vooral op je lichaamstaal te letten. Kijk haar af en toe wat langer in de ogen, raak haar elleboog even aan in het gesprek en let op hoe ze daarop reageert. En blijf proberen, maar wees dus kritisch op wie je het nummer vraagt. Succes.
pi_206406405
quote:

[..]
Psssssssst
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_206406452
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:48 schreef Stillemeneer het volgende:

[..]
Ook als ik haar al hetzelfde in persoon heb genoemd en er wat geflirt is?
Dat is oprecht pas leuk als ik al vlinders heb voor een man en ik het gevoel heb dat hij niet elke vrouw met een hartslag schatje noemt. Tenenkrommende bijnamen zijn pas leuk als er enigszins gevoel bij komt kijken.
pi_206406588
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 00:46 schreef Stillemeneer het volgende:

[..]
Iedereen begint als vreemde van elkaarls. A ik nog steeds aan het jagen ben als ik al met iemand uit ben geweest, en er is romantiek dan is dit verwerpelijk gedrag ja. Maar zolang dit niet het geval is vind ik daar niets mis mee, zij heeft waarschijnlijk ook meerdere mannen die intresse tonen per dag en op zijn minst per week.
Triest wel, het is ook exact waarom het mis gaat. En ook triest dat je niet op de relevante reacties reageert.
pi_206406591
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 09:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik heb bewondering voor je moed om zomaar wildvreemde vrouwen aan te spreken.

Maar wellicht komt je aanpak wat fabrieksmatig over en hebben die vrouwen al snel de indruk dat ze een soort nummertje zijn in je drang om te scoren. Dat vinden ze niet leuk.
Bewondering nog wel :') Ik vind het creepy.
  Moderator zaterdag 22 oktober 2022 @ 10:03:03 #41
441859 crew  Lenny77
pi_206406734
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 00:46 schreef Stillemeneer het volgende:

[..]
Iedereen begint als vreemde van elkaar. Als ik nog steeds aan het jagen ben als ik al met iemand uit ben geweest, en er is romantiek dan is dit verwerpelijk gedrag ja. Maar zolang dit niet het geval is vind ik daar niets mis mee, zij heeft waarschijnlijk ook meerdere mannen die intresse tonen per dag en op zijn minst per week.
Ja maar dan jaag ik toch liever heel gericht ipv dat ik een sleepnet uitgooi.. je kan onmogelijk al die meisjes de juiste aandacht geven als je niet meer 100% zeker weet wat je tegen hun gezegd hebt of wat hun antwoorden waren. Wat ook nog kan spelen: dat ze zien dat je daarna weer naast een ander gaat zitten en daar probeert te scoren. Ook een no no.
Ofwel... zeg je tegen iedereen hetzelfde en begin je ook met een standaard bericht en 'standaard' interesse en geloof mij: dat voelen ze.
Niemand wil een vis uit een sleepnet zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206406828
Hij heeft drie weken geleden nog een date gehad, dus zo slecht gaat het toch niet?

Ik heb het vermoeden dat TS vrouwen benadert die er niet eens voor openstaan. Als je op een wildvreemde vrouw afstapt moet je wel een verdomd goede reden hebben. Maak eerst oogcontact en kijk of de interesse wederzijds is.

En nog iets, kom eens met een beter voorstel dan een drankje doen. :{
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_206406859
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:32 schreef Hexagon het volgende:
Ts kennende onder viaducten gekleed in badjas.
  Spellchecker zaterdag 22 oktober 2022 @ 11:00:10 #44
197773 crew  maily
pi_206407258
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 10:15 schreef KillemWieft het volgende:
Hij heeft drie weken geleden nog een date gehad, dus zo slecht gaat het toch niet?

Ik heb het vermoeden dat TS vrouwen benadert die er niet eens voor openstaan. Als je op een wildvreemde vrouw afstapt moet je wel een verdomd goede reden hebben. Maak eerst oogcontact en kijk of de interesse wederzijds is.

Maar dan toch hun nummer geven?
pi_206408005
quote:

mijn theorie. Als TS echt zo makkelijk nummers krijgt is hij waarschijnlijk relatief aantrekkelijk.
Vrouwen geven hem het voordeel van de twijfel, geven hun nummer (want aantrekkelijk). Vervolgens komt het op de app over of het doel enkel seks is en verliezen ze interesse of het gesprek is mokersaai en daarom verliezen ze interesse.
pi_206408049
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 08:24 schreef Twintig het volgende:

[..]
Ik heb het even dik gedrukt. Waar het aan kan liggen. Het kan zijn dat je ze niet genoeg aandacht heb gegeven of dat je ze genegeerd hebt. Dus ik zou in het vervolg gewoon genoeg aandacht geven en niet hen het gevoel geven dat je ze negeert of zogenaamd geen interesse hebt.

Ben je stil? Of ben je bang dat je niks te zeggen of vertellen hebt?
Aan de andere kant termen als mokkel, schatje etc. Zou ik nalaten, die vallen meestal niet in goede aarde. :)

Verder Succes! ^O^
In persoon is het niet stil, ik hou het gesprek wel interessant. Alleen op app, ik kan dat niet. Ik heb relaties gehad en die meiden klaagde ook over mijn "koude" app gedrag. Ik spreek mensen liever in persoon app is puur om daarvoor een afspraak te maken.
pi_206408063
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 09:03 schreef HSG het volgende:
Als je volgende keer gewoon jezelf bent en normaal gedraagt heb je een grotere kans op succes dan hoe je je nu gedraagt.
Ik doe mij niet voor als iemand anders?
pi_206408084
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 09:12 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik denk dat dagelijks nummers regelen te veel van het goede is. Op zich zijn mensen tegenwoordig best makkelijk met hun nummer geven en het is een goeie stap in het proces, maar de meeste dames zijn bij het geven van hun nummer nog niet volledig bereid tot een afspraak. Je moet ook nog even leuk tegen ze doen via de app. Die hoeveelheid nummers gaat ten koste van de kwaliteit van je appgesprekken en dan haken de meesten af.

Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van lang leuk praten via berichtjes, dus ik drukte dames vaak bij het uitwisselen van nummers op het hart dat ik daar niet zo van ben en ze liever snel nog een keertje zie. Dat had voor mij wisselend succes. Ik denk dat focussen op de kwaliteit van de gesprekken meer effect heeft en het is natuurlijk tegen je intuïtie om minder nummers te regelen als je meer dates wil, maar dat lijkt me voor jou de beste volgende stap. Blijf de gesprekken voeren die je voert, maar wees kritischer op wie je het nummer vraagt. Beperk je tot degene waarbij het echt al goed klikt in het eerste gesprek en probeer dat gevoel weer terug te brengen via de app.

Probeer ook te zorgen dat je in het eerste gesprek meer aantrekkingskracht opbouwt. Zoals ik zei zijn mensen tegenwoordig best makkelijk met hun nummer geven. Dus dat je die hebt bevestigt nog niet dat er genoeg aantrekkingskracht is. Misschien voor het moment even, maar uit het oog is uit het hart, dus het kan snel afzakken. Zorg dat haar herinnering aan jou niet enkel een gezellig gesprekje is, maar haar hart ook echt een beetje sneller van je gaat kloppen. Probeer naast je gesprekstof ook echt vooral op je lichaamstaal te letten. Kijk haar af en toe wat langer in de ogen, raak haar elleboog even aan in het gesprek en let op hoe ze daarop reageert. En blijf proberen, maar wees dus kritisch op wie je het nummer vraagt. Succes.
Dankjewel, hoe hou ik dat appgesprek dan leuk?
pi_206408107
quote:

Wat is een beter voorstel dan? Ik dacht dat het daarmee laagdrempelig blijft. Als we beiden na het drankje het nog leuk samen vinden kan de dag nog alleen kanten op dat hoeft toch niet gepland te zijn?
pi_206408126
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 12:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]
mijn theorie. Als TS echt zo makkelijk nummers krijgt is hij waarschijnlijk relatief aantrekkelijk.
Vrouwen geven hem het voordeel van de twijfel, geven hun nummer (want aantrekkelijk). Vervolgens komt het op de app over of het doel enkel seks is en verliezen ze interesse of het gesprek is mokersaai en daarom verliezen ze interesse.
Weet wel zeker dat het op app misgaat, maar hoe hou ik een app gesprek dat doelt op nog een x afspreken na een 1ste korte ontmoeting interresant?
Ik doel niet op seks zo stel ik voor om overdag af te spreken.
pi_206408455
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 12:50 schreef Stillemeneer het volgende:

[..]
Weet wel zeker dat het op app misgaat, maar hoe hou ik een app gesprek dat doelt op nog een x afspreken na een 1ste korte ontmoeting interresant?
Ik doel niet op seks zo stel ik voor om overdag af te spreken.
Geen idee hoe je dat doet. Er is niet echt een truc. Soms loopt het vanzelf en soms loopt het voor geen meter.
Misschien ben je gewoon slecht in appen? Probeer gwn zsm te daten als dat zo is.
pi_206421850
quote:

[..]
Jaartje geleden postte je een link naar een oud nieuwsartikel wat volgens jouw zeggen over jou ging.
Even doortellen leert mij dat je nu zo ongeveer… 50 bent?
Ben benieuwd naar welke campus je gaat dan.

TLDR: stop met liegen.
Je kunt hier wel piepen dat zaken niet zo lopen als je wil, en hopen op hulp. Zou je netjes staan om dan ook zelf eerlijk te zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 23 oktober 2022 @ 18:12:36 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206421901
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2022 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jaartje geleden postte je een link naar een oud nieuwsartikel wat volgens jouw zeggen over jou ging.
Even doortellen leert mij dat je nu zo ongeveer… 50 bent?
Ben benieuwd naar welke campus je gaat dan.

TLDR: stop met liegen.
Je kunt hier wel piepen dat zaken niet zo lopen als je wil, en hopen op hulp. Zou je netjes staan om dan ook zelf eerlijk te zijn.
Hij heeft gezegd dat dat een trolactie was.

Uitgaande van andere posts is hij 22/23 jaar. Waar je dan al een paar jaar van op reis bent, waaronder nu in een penthouse in Spanje, is me een raadsel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206421996
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2022 18:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hij heeft gezegd dat dat een trolactie was.

Uitgaande van andere posts is hij 22/23 jaar. Waar je dan al een paar jaar van op reis bent, waaronder nu in een penthouse in Spanje, is me een raadsel.
Dat hij in diverse posts getrolld heeft, dat is duidelijk. En dat maakt een verhaal wat misschien wel echt waar is, ongeloofwaardig. Wat je zaait, is wat je oogst en zo.

Misschien moet hij eens googlen op ‘The boy who cried wolf’.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 23 oktober 2022 @ 22:14:16 #55
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206425803
Ja, zijn leeftijd is best van belang, maar hoewel daar al naar gevraagd is in dit topic, heeft hij daar (nog) niet op geantwoord.

Die leeftijd is van belang om een goed advies te kunnen geven. De vrouwen die hij benadert zouden universiteits studentes zijn. Dan weten we van de vrouwen al meer dan van hem. Bv. vrouw uiteraard, leeftijd tussen 20 en 30, enige (voor-)opleiding enz.

En wie ben jij, leeftijd, zit je echt in Spanje? Guapa? Tja, mijn vrouw die ook Spaans kent zegt, probeer het eens met Bonita. Maar Guappa. het woord an sich, is niets mis mee. Is niet ordinair. Misschien wel wat misplaatst zo even in een heel korte eerste ontmoeting.

Misschien nodig je haar eens uit voor een paella (via de app)?
Let op, vrouwen zijn vaak erg voorzichtig (naar mijn mening, zelf zeg ik op ieder voorstel van het andere geslacht waarin voedsel wordt genoemd .. Si, naturallemente )
Je appt misschien beter. Hoi, je gaf mij je nummer laatste XX. Ik ga YY paella maken en vind het leuk om met jou te eten. Wil je komen eten om ## uur, en neem gerust 1 of 2 vriendinnen mee.
Is een veel natuurlijkere manier plus je leert wat mensen kennen en zo ook geïntegreerd in andere groepjes. En het is natuurlijk "safe" als je met wat vriendinnen gaat.

Heeft ze een vriend, geen terugtrekker maken. Zeg dat die vriend gerust mee mag komen en of ze 1 - 2 leuke (gezellige?) vriendin(nen) heeft om mee te nemen.

Hierna kun je iedere van deze vrouwen uitnodigen een keer alleen naar jou te komen. Of haar te vragen haar thuis eens op te zoeken of ergens te treffen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_206428077
quote:

Ik heb nu nog een afspraak staan voor morgen ik hou mijn vingers gekruist dat die wel doorgaat, dat zou dan de eerste zijn in 3 weken.

En hoe is dit afgelopen? :7
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206428201
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 23:45 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
En hoe is dit afgelopen? :7
Zie zijn andere topic hier over de mislukte date. De dame rook onraad toen hij haar mee naar bed huis nam en ze nergens heen zou kunnen zodra meneer zijn zakken ging legen. Dus is ze snel weer vertrokken.
pi_206428279
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 23:53 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Zie zijn andere topic hier over de mislukte date. De dame rook onraad toen hij haar mee naar bed huis nam en ze nergens heen zou kunnen zodra meneer zijn zakken ging legen. Dus is ze snel weer vertrokken.
De bevroren frietes-zakken? :7
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206429000
*ziet de PH van de TS*
Ach man, donder op :{w
pi_206430446
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 23:20 schreef Stillemeneer het volgende:

[..]
ik ben scherp van geest met mijn opmerkingen/flirts
Obviously not, anders was dit topic niet nodig geweest.

Dit zie ik zo vaak terugkomen in topics hier, die zelfverzekerdheid over het eigen handelen, het liefst in combinatie met vermeende extreem goede mensenkennis cq inlevingsvermogen in de ander etc. om vervolgens te laten blijken dat het nou net juist daaraan schort. Laat dit idee los dat je zo gevat bent, want het zorgt er alleen maar voor dat je het in externe factoren gaat zoeken in plaats van bij jezelf.
pi_206430508
quote:
Enig advies? Ik zelf snap niet wat ik fout doe
als het kennelijk dagelijkse kost is, komt het een beetje over alsof je aan de loopband staat...
lijkt me dat je eens moet kijken naar de afweging tussen kwantiteit en kwaliteit.

Ik vermoed dat die vrouwen die je in dozijnen aanspreekt erg snel merken als je gewoon gokt op de grote aantallen en dat er 'eentje ooit hapt'.
Vergelijk het met een recruiter die in grote aantallen standaard template-mailtjes uitstuurt, maar war je snel genoeg merkt dat hij inhoudelijk geen tijd of moeite in een individuele kandidaat wil stoppen.

imho kun je twee dingen doen:
- ga eens kritisch schrappen en kies bewust of je iemand wél of niet wil contacteren... Neem enkel contact op als iemand je werkelijk intrigeert of aanspreekt.
of;
- blijf bij de grote aantallen, maar kies bewust de lelijkste kandidaten waarvan je vermoed dat die minder keuze hebben.. die zijn wat minder kritisch en dat vergroot de kans dat je 'kwantitaieve strategie'eerder zal lukken
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_206433362
quote:

[..]

Weet je zeker dat ze je niet gewoon hun nummer geven om van je af te komen? Wellicht dat ze soms zelfs een nep nummer geven :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Spellchecker maandag 24 oktober 2022 @ 15:15:49 #63
197773 crew  maily
pi_206433726
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 14:37 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Weet je zeker dat ze je niet gewoon hun nummer geven om van je af te komen? Wellicht dat ze soms zelfs een nep nummer geven :')
Van hun slechthorende oma :D
Of van die ene zeikcollega op kantoor _O-
pi_206440610
Ok, je scoort 10 nummers op een dag. Stel ik ben dame 1 of 2, en zie jou vervolgens de hele dag of de dagen erna continu met andere vrouwen kletsen en misschien nummers uitwisselen, dan zou ik je direct verwijderen uit mijn telefoon. Kan goed zijn dat je een naam hebt opgebouwd en vrouwen je daarom niet serieus nemen. Of, ik zie in whatsapp dat je continu online bent. Ook een red flag.

Het is heel simpel. Als je een bijzonder iemand wilt vinden, moet je een persoon behandelen alsof ze bijzonder is. Dat doe je niet. Je komt waarschijnlijk over als een glad persoon die je vooral niet serieus moet nemen.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:18:54 #65
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206442822
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 22:37 schreef Avianflu het volgende:

Guapa? :D Wat is dat nou weer?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_206442860
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Guapa? :D Wat is dat nou weer?
spaans woord voor schoonheid.... als je lekker glad flirterig wil doen tegen een spaanstalige dame.
Ook handig als je een tiental dames per dag aanspreekt en mogelijk zo nu en dan een naam vergeet
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:26:24 #67
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206442876
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 13:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]
spaans woord voor schoonheid.... als je lekker glad flirterig wil doen tegen een spaanstalige dame.
Ook handig als je een tiental dames per dag aanspreekt en mogelijk zo nu en dan een naam vergeet
Aha. Het woord deed mij denken aan guano. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_206443320
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 13:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Haha, ik vind het niet zo erg als iemand waar ik al een band mee heb dat doet. Wel leuk fliterig.
Maar als het te vroeg gebeurd is het yuk.

Of de beste “mamacita” en dan met de juiste intonatie zodat je je echt totaal geobjectiveerd voelt. Brrrrr.
Terwijl het van een Spaanstalige partner best wel leuk kan zijn. Alles valt en staat met timing en intonatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')