Sommige mensen kunnen gewoon niet tegen veranderingquote:
dan is het goedquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Als dat de bedoeling was geweest had ik wel een 'mensen die...' sneer opgenomen. En jou in de disclaimer opgenomen want jou ga ik niet aanvallen natuurlijk.
Zit er ook stroop in?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:02 schreef rival het volgende:
Maar Air, haal de stroopwafel kruidnoten en dan hebben we het er nog eens over
Met vreemden praten. Nog zo'n fenomeen waar ik geen behoefte aan heb.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:02 schreef rival het volgende:
Maar Air, haal de stroopwafel kruidnoten en dan hebben we het er nog eens over
Heb ze gezien bij Deka en Jumbo en Deka is een AH ding volgens mij dus daar dan ook lijkt mij.quote:
Die hele horde sletjes die je zondagochtend wegstuurt waren ook ooit vreemdenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met vreemden praten. Nog zo'n fenomeen waar ik geen behoefte aan heb.
Die komen niet langs om te praten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:09 schreef rival het volgende:
Die hele horde sletjes die je zondagochtend wegstuurt waren ook ooit vreemden
Gewoon twee mooie dingen combineren.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dit niet. Als ik stroopwafels wil, eet ik stroopwafels. Als ik brownies wil, eet ik brownies. Als ik kruidnoten wil,eet ik kruidnoten. Dan hoef ik geen brownie, stroopwafel of wat-dan-ook-smaak.
Eerst al met thee en al die rare smaken. Toen met bier. (op alle bier met kersensmaak) En nu kruidnoten. Is dan niks meer heilig?
Wil je een trio samen met Miss en mij? Combineer ik twee mooie dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon twee mooie dingen combineren.
Noem je ons nu een browniekruidnoot?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je een trio samen met Miss en mij? Combineer ik twee mooie dingen.
Deka is geen AH ding.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ze gezien bij Deka en Jumbo en Deka is een AH ding volgens mij dus daar dan ook lijkt mij.
Nee, ik noem jullie mooie dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Noem je ons nu een browniekruidnoot?
Echte connaisseurs hieroquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Noemt iedereen hier nou kruidnoten, kruidnoten? Ik hou van jullie allemaal
.
Nee, wat Air zegtquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Noemt iedereen hier nou kruidnoten, kruidnoten? Ik hou van jullie allemaal
.
Dat was wel duidelijker geweestquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ook bij de AH te koop zie ik net
Tis ook gewoon van Bolletje.
Browniekruidnoten. Die wil je.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:02 schreef Debsterr het volgende:
Nu heb ik wel zin in chocolade kruidnoten trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |