Untill it sleeps? nee?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:10 schreef cafca het volgende:
Deze van Metallica komt me niet bekend voor
Toch wel gewoon een “hit”quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:10 schreef cafca het volgende:
Deze van Metallica komt me niet bekend voor
Altijd fijn als iemand zegt wat je net zelf denkt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:23 schreef noodgang het volgende:
Meer Arcade Fire in de lijst is natuurlijk altijd goed, al had deze ook wel op plaats 1499 gekund
Als Chef's Special mag, mag Bløf ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:51 schreef maily het volgende:
Ik schrok even, het ging over Geike Arnaert en haar samenwerking met een band.
Ik dacht niet Blof bij KINK
Ik sla overquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Als Chef's Special mag, mag Bløf ook!
Nirvana Bluequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:51 schreef maily het volgende:
Ik schrok even, het ging over Geike Arnaert en haar samenwerking met een band.
Ik dacht niet Blof bij KINK
Laat die lekker in de top 2000quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:21 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik van die plotselinge intrede van Queen moet vinden...
Kink heeft de 3 beste Queen nummers te pakken, dus primaquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:21 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik van die plotselinge intrede van Queen moet vinden...
Dit inderdaad. Krampachtig nummers als Innuendo eruit houden hoeft wat mij betreft echt niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kink heeft de 3 beste Queen nummers te pakken, dus prima
Met een gitaar? nee te kort helaasquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heb je je haar gedaan? Dat is belangrijk he.
Mark Lanegan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:18 schreef Tussle266 het volgende:
Wel opvallend dat deze achteruit is gegaan, in plaats van vooruit.
Yes. In een Kink 1500 context vind ik een dag eerder gedraaid worden dan vorig jaar best opvallend, eigenlijk. Juist ook omdat er dit jaar wel allerlei bonussen blijken te zijn uitgedeeld.quote:
Dopesmoker!quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:17 schreef Pharkus het volgende:
Dream Theater - Count of Tuscany mag wmb wel de langste plaat worden ipv shine on you crazy diamond. Maar daar zal ik wel alleen in staan
Haha, die Go... Het verbaast me wel hoeveel buzz die jongen (of dat meisje) voor elkaar krijgt. Stenders had het er al over, nu Veenstra weer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou poe poe, 300 plaatsen stijging.
Dan zal ie vast op 20 binnenkomen in de Top 2000!
Johan; vaak omschreven als "de beste band van Nederland".quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:21 schreef PippenScottie het volgende:
Kom op jongens. Ik probeer een beetje kwaliteit in dit topic te brengen.
Wordt het hier meteen een stuk levendiger nu WA eruit ligtquote:
Stuk levendiger is ook maar relatief.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wordt het hier meteen een stuk levendiger nu WA eruit ligt
In het café op Riders on the Storm?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:15 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zie wel een polonaise voor me, eigenlijk, straks in december.
Ik was nog bij Billie. Volgens mij loopt mijn stream hier net even achter. Wel in het café, ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het café op Riders on the Storm?
Ach anders heb je ieder jaar hetzelfde lijstje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Er staan toch best wat recente nummers vrij hoog, hoor. Bijzonder dat er zoveel extreem goede muziek is gemaakt de laatste maanden!
Wel veel top 2000 platen vanmiddag met Child in Time, Baba O’Riley en dan hadden we vanmorgen Like A Hurricane nog.quote:
En zeer weinig mensen wisten dat hij zo ziek was ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:19 schreef Berkery het volgende:
Toch wel opmerkelijk, twee platen na elkaar, ingezongen door iemand die wist dat ie niet lang meer had.
Het is niet alleen Bowie als het gaat om het meer algemene aller tijden werk wat de komende dagen nog moet komen. Gisteren voelde het wel wat geconcentreerder, maar ik vond het niet heel vervelend of zo. Ik vermaak me sowieso wel in deze volgorde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel veel top 2000 platen vanmiddag met Child in Time, Baba O’Riley en dan hadden we vanmorgen Like A Hurricane nog.
En dan skip ik nog over enkele Bowies maar die staan toch wat lager, Heroes en Space Oddity verwacht ik minimaal donderdag pas
Maar dat zijn over het algemeen geen artiesten die al jaren hoog staan in de Top 2000. Nouja, of inmiddels misschien wel. En er komen er nog wel een paar. Pink Floyd denk ik, en Guns N'Roses...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is niet alleen Bowie als het gaat om het meer algemene aller tijden werk wat de komende dagen nog moet komen. Gisteren voelde het wel wat geconcentreerder, maar ik vond het niet heel vervelend of zo. Ik vermaak me sowieso wel in deze volgorde.
Die inderdaad, maar ook Zeppelin, Bruce, Beatles, Beach Boys, Doors. Toch wel echt top 100 werk (of geweest) in december.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat zijn over het algemeen geen artiesten die al jaren hoog staan in de Top 2000. Nouja, of inmiddels misschien wel. En er komen er nog wel een paar. Pink Floyd denk ik, en Guns N'Roses...
Precies 2x het jaar is mooiquote:
Stempoliepzanger erbij die onzin uitkraamt en klaar. Succes verzekerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die liedjes van dat vreselijke Volbeat klinken hetzelfde he?
Had van mij ook niet gehoeven neequote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:31 schreef DrMarten het volgende:
Coldplay, ook een mooie gelegenheid om ff te pissen en koffie te pakken
Tsja dan kun je dat over zoveel acts roepen, wat is er alternatief aan AC/DC of de Red Hot Chili Peppers?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:33 schreef Gunner het volgende:
Ik heb hetzelfde met U2, wat is daar alternatief aan?
Die wordt hier standaard uitgezet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, ik vind 1 nummer van hen leuk (maakt niet uit welke). Want daarmee heb je alles gehoordquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Sound of Silence versie van hunquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook wel eens slechtere muziek van Disturbed gehoord.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die Sound of Silence versie van hun
Het is net Coldplayquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik vind 1 nummer van hen leuk (maakt niet uit welke). Want daarmee heb je alles gehoord
Het kan geen feest blijven he? Ik zou je vuurwerk vast gaan opzoeken want het is al 23:30.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zijn nu al vijf geweldige nummers achtereen.
Ja dit is wel vrij saai, helaas.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het kan geen feest blijven he? Ik zou je vuurwerk vast gaan opzoeken want het is al 23:30.
De Tiktokkende jeugd niet, die kennen enkel de Tiktok hitzzzzquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:24 schreef Tussle266 het volgende:
The Beatles, U2, Coldplay, niemand die er ooit van gehoord had zonder Kink.
Ja bij dat marshmellows bakken was dat wel zo, maar zoals Koren het bracht was het net alsof ze iets heel bijzonders voor de mensheid deden, maar dat valt ook wel weer mee toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Tiktokkende jeugd niet, die kennen enkel de Tiktok hitzzzz
Ze lezen mee he? #doesliefquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja bij dat marshmellows bakken was dat wel zo, maar zoals Koren het bracht was het net alsof ze iets heel bijzonders voor de mensheid deden, maar dat valt ook wel weer mee toch?
Tim gaat straks Volbeat draaien. #Zininquote:
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb één vraag bij dit verhaal: Weet dat meisje niet dat deze man DJ is bij Kink?
Nederland is een smakeloos landquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Tribute dus hoger dan het beste liedje in de wereld.
Vind ik nou net een van de mindere van dEUS. Maar alles beter dan het volgende nummer dat gaat komenquote:
Fok!you heet dit liedje toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:20 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nu de ultieme Fok!-favourite.
Daar is die hele Fixed that for you-hype door begonnenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:20 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nu de ultieme Fok!-favourite.
Luister een dagje een ander radiostation en dan merk je hoe fijn Kink is. Er is genoeg op aan te merken, maar echt veel fijner dan de andere stations.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja bij dat marshmellows bakken was dat wel zo, maar zoals Koren het bracht was het net alsof ze iets heel bijzonders voor de mensheid deden, maar dat valt ook wel weer mee toch?
Ik heb ook niks aan te merken op Kink. Ik had wat aan te merken op het Dominee Visser gehalte van de epiloog van Koren. Ik vind Kink een prima zender verder en ik vermaak me ook prima met deze lijst.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:26 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Luister een dagje een ander radiostation en dan merk je hoe fijn Kink is. Er is genoeg op aan te merken, maar echt veel fijner dan de andere stations.
Door Kink luister ik weer radio en ontdek op.die manier nieuwe muziek.
Dit stond ook altijd bij de beste 60 zo te zien. (Ook in de 'oude' lijst)quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:38 schreef noodgang het volgende:
Deze had ik (een stuk) hoger verwacht
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Grensoverschreidend gedrag helpt nooit in populariteitslijsten, vraag maar aan Marco
Ja het is wel erg schreinend.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Grensoverschreidend gedrag helpt nooit in populariteitslijsten, vraag maar aan Marco
Sinds de herstart van KINK vind ik dat er telkens best wel flink wat beweging zit in de 1500, deels ook wel veroorzaakt doordat er nog wat is getweakt aan het stemmen door de jaren heen. Niet altijd ten goede wat mij betreft, voor m'n gevoel had de lijst de eerste twee jaar wat meer 'verrassingen' in de lijst zitten met nummers die je niet zo vaak op de zender hoorde, maar prima in het plaatje passen. Maar goed, je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:49 schreef Tussle266 het volgende:
Het aantal stemlijstjes was ook wel wat groter (volgens mij rond 4.000 nu tegenover 3.000 in eerdere jaren). Daarom is de boel ook wel wat opgeschud.
Ja de middag dj's zijn ook niet mijn favo'squote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks aan te merken op Kink. Ik had wat aan te merken op het Dominee Visser gehalte van de epiloog van Koren. Ik vind Kink een prima zender verder en ik vermaak me ook prima met deze lijst.
Dit had ook uit 1992 kunnen komen natuurlijk. Oke misschien die synths niet, maar de Silversun Pickups hadden dit ook kunnen maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:39 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind dit best te verteren. Zo leer je nog eens wat op je oude dag.
Ik vind het in ieder geval prima te luisteren. Zal de komende weken eens wat meer ervan luisteren, tussen de lijstjes door.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had ook uit 1992 kunnen komen natuurlijk. Oke misschien die synths niet, maar de Silversun Pickups hadden dit ook kunnen maken.
Het eindigt met een gitarist die op een stuk lego gaat staanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:48 schreef Berkery het volgende:
Het intro van Angel of death begint met de zanger die op een stuk lego gaat staan
Dit heb je vorig jaar december ook al eens gevraagd en toen wist ook niemand het antwoordquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:25 schreef Berkery het volgende:
Is het nu een oorlog tegen drugs, of oorlog onder invloed van drugs?
Volgens Wikipedia maakt het niet uit, want het klonk gewoon leuk:quote:Op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:25 schreef Berkery het volgende:
Is het nu een oorlog tegen drugs, of oorlog onder invloed van drugs?
quote:My friend Julian and I came up with it a few years ago over a couple bottles of red wine and a few typewriters when we were living in Oakland. We were writing a lot back then, working on a dictionary, and it just came out and we were like "hey, good band name" so eventually when I moved to Philadelphia and got a band together I used it. It was either that or The Rigatoni Danzas. I think we made the right choice. I always felt though that it was the kind of name I could record all sorts of different music under without any sort of predictability inherent in the name.
Ik zou mailen naar dierenpark Amersfoort.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:55 schreef PippenScottie het volgende:
Hey Kink.
Morgen ben ik in dierentuin Amersfoort en kan ik niet naar de slotdag luisteren. Het is niet zo gepast om met een koptelefoon rond te lopen, hoe begrijpelijk het ook zou zijn.
Maar zouden jullie misschien aan de dierentuin kunnen vragen of ze Kink op de luidsprekers aan willen zetten?
Bedankt!
Keuzelijstdingetje denk ik. Heel veel van die oude 25-minuten-bands zijn buiten de deur gehouden. Succes verzekerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch ook wel bijzonder dat er weinig prog rock te vinden is in de lijst, maar de prog metal van Tool er dan toch wel zo vaak in staat
TOOL werd ook geboekt voor de festivals, daar zag je de progrockbands ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch ook wel bijzonder dat er weinig prog rock te vinden is in de lijst, maar de prog metal van Tool er dan toch wel zo vaak in staat
Maar dit is de échte, staat dan ook hoger!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat November Rain is best een lekker nummer, maar moet het er nu écht 2x in?
Rose tattoo? Top 10 materiaalquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat dit in de top 100?![]()
Leuk voor plaats 500 ofzo, voor die paar liefhebbers van Iers gejengel.quote:
Nee man, DKM zijn geweldigquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk voor plaats 500 ofzo, voor die paar liefhebbers van Iers gejengel.
Maar zo hoog, pfoe. De beste man kan totaal niet zingen, zeker live niet
Bleek juist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:35 schreef Tussle266 het volgende:
van inkopperdag verwacht ik wel iets meer
Ik hoop nu eigenlijk een beetje dat hij zo zegt dat dit de laatste System was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paranoid Android komt nog (en dat zei je zelf eerst ook, Eric!)
Achja uit alle jaren naar Corton luisteren weet ik dat lijstjes presenteren chaos in het hoofd is bij die arme man
Het is hoe dan ook 100x beter te luisteren dan Tessa Mol.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paranoid Android komt nog (en dat zei je zelf eerst ook, Eric!)
Achja uit alle jaren naar Corton luisteren weet ik dat lijstjes presenteren chaos in het hoofd is bij die arme man
Inderdaad genieten vandaagquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:51 schreef Breuls het volgende:
Het lijstje wordt wel steeds lekkerder hoor.
Ehquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook 100x beter te luisteren dan Tessa Mol.
Straks weet 2 uur haar zien te doorstaan
Precies dat.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik klok zo uit, dus toch even een kleine conclusie na 2 weken luisteren:
Wel plezier gehad met deze lijst. Het onderste deel blijft het leukst, zeg maar de Maps- en Fade into you-regionen. Maar dat is vooral mijn eigen schuld omdat ik van lijstje naar lijstje ga. Een voordeel van een kleine stempopulatie (volgens mij waren het er rond de 4000) is dat er ieder jaar wel wat opschudding in zit. Bovendien ook wat nieuwe dingen leren kennen die ik wel wat meer ga uitdiepen de komende tijd. Ook leuk.
Die intrede van wat meer erkende allertijden-acts als Queen en CCR zit me uiteindelijk toch niet helemaal lekker. Al heb ik niets tegen die bands, CCR is de favoriet van mijn oude heer. Zoals Mex ook al zei hadden woensdag en donderdag wel een behoorlijke Top 2000-feel. Ik kan me ook niet geheel losmaken van het idee dat dat ook iets te maken heeft met die frequentie-oorlog waar ze in verwikkeld zijn. Maar dat is slechts een vermoeden van machfixing, ik heb er geen bewijzen voor.
Persoonlijk zie ik liever Everlong als nieuwe nummer 1, maar als het Pastor of Muppets is weet ik dat veel van jullie ook gaan juichen, dus het is jullie gegund. Tot het volgend lijstje!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks mis mee. Doet het wmb prima
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Precies dat.
Het zal ongetwijfeld een aardig meisje zijn, maar 10x eh in iedere zin trek ik echt heel slecht.
Te laat bedoel je....quote:
Tot nu toe gewoon the usual suspects... had ook Top2000 kunnen zijnquote:
Om 5 uur ff champagne knallen met Bohemian Rhapsody?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tot nu toe gewoon the usual suspects... had ook Top2000 kunnen zijn
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Om 5 uur ff champagne knallen met Bohemian Rhapsody?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gelukkig nieuwjaar alvast iedereen
Als ik het goed heb, krijgen we dit nog:quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tot nu toe gewoon the usual suspects... had ook Top2000 kunnen zijn
1 vd 2quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:37 schreef Gunner het volgende:
ok dat was toch de gedoodverfde nieuwe nr 1?
Nee. Nummer 2 als het om gedoodverfde nieuwe nummers 1 gaatquote:
KINK heeft buzz gecreëerd dat het close was tussen Master of Puppets, Black en Everlong. Daarna bekendgemaakt dat er een nieuwe nummer 1 was en Black dus in ieder geval niet eerste was. Dat hield het spannend tussen Master of Puppets en Everlong, maar Black kon natuurlijk nog altijd prima tweede worden (wat ook is gebeurd)quote:
Das toevallig, ik dacht vanochtend precies hetzelfde. En dan ook over de muziek. Steeds bravere nummers.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
Pff, ik vind Michiel steeds meer naar een mainstream ochtend dj gaan. Nu zelfs al een kwartier bezig over google statistieken.
En dan ben ik al geen fan van hem. Het was juist fijn dat hij niet heel veel praat.
Dat vind ik al het probleem sinds het begin van Kink. Michiel is gewoon wat te braafquote:Op woensdag 7 december 2022 10:37 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Das toevallig, ik dacht vanochtend precies hetzelfde. En dan ook over de muziek. Steeds bravere nummers.
Zeker op dat tijdslot inderdaad. Voor mijn gevoel komen sommige 90s of 00s rockplaten echt veel te vaak voorbij. Mag van mij wel iets breder. Bullet with Butterfly Wings is echt een prima nummer, maar hoef t nu ook weer niet dagelijks te horenquote:Op woensdag 7 december 2022 10:37 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Das toevallig, ik dacht vanochtend precies hetzelfde. En dan ook over de muziek. Steeds bravere nummers.
Zodra pinguïn op DAB te luisteren is zal KINK dat wel gaan voelen ja. Pinguïn trouwens ook, want ik denk dat je wel enigzins commercieel moet worden wil je echt wat willen bereiken.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:11 schreef ruud.nl het volgende:
Precies de reden dat ik tegenwoordig meer naar pinguin radio luister dan naar kink. Nauwelijks reclame is een prettige bijkomstigheid.
Geen idee wat een DAB frequentie kost, maar ik kan me zo voorstellen dat Pinguin in de huidige opzet zonder reclame (behalve voor af en toe een poppodium) dat niet kan gaan betalenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:18 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zodra pinguïn op DAB te luisteren is zal KINK dat wel gaan voelen ja. Pinguïn trouwens ook, want ik denk dat je wel enigzins commercieel moet worden wil je echt wat willen bereiken.
Jij ongelukkige!quote:Op woensdag 7 december 2022 10:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
. Bullet with Butterfly Wings is echt een prima nummer, maar hoef t nu ook weer niet dagelijks te horen
Vooral dat laatste. Ik kan zo rap even niet iets verzinnen dat ook maar in de buurt van een alternatief voor Kink komt (en op een autoradio te ontvangen is).quote:Op woensdag 7 december 2022 10:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat vind ik al het probleem sinds het begin van Kink. Michiel is gewoon wat te braaf
Maar het blijft leukere radio dan elke andere zender.
Dat vind ik juist wel leuk, beetje familiegevoelquote:Op woensdag 7 december 2022 10:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker op dat tijdslot inderdaad. Voor mijn gevoel komen sommige 90s of 00s rockplaten echt veel te vaak voorbij. Mag van mij wel iets breder. Bullet with Butterfly Wings is echt een prima nummer, maar hoef t nu ook weer niet dagelijks te horen
En kap aub met die irritante audioappjes van luisteraars constant. Dat appje van dat kind wat elke ochtend kinkstart-kopjekoffie-krantje-mooi zingt vind ik echt mega-irritant
Dat vind ik juist wel leuk, beetje familiegevoelquote:Op woensdag 7 december 2022 10:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker op dat tijdslot inderdaad. Voor mijn gevoel komen sommige 90s of 00s rockplaten echt veel te vaak voorbij. Mag van mij wel iets breder. Bullet with Butterfly Wings is echt een prima nummer, maar hoef t nu ook weer niet dagelijks te horen
En kap aub met die irritante audioappjes van luisteraars constant. Dat appje van dat kind wat elke ochtend kinkstart-kopjekoffie-krantje-mooi zingt vind ik echt mega-irritant
Exact. Geen alternatiefquote:Op woensdag 7 december 2022 10:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat vind ik al het probleem sinds het begin van Kink. Michiel is gewoon wat te braaf
Ja zi'n Sam Fender vind ik echt op.de grens bv.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
Die herhaling is wel irritant inderdaad. Vaak zijn het periodes waarin een nummer in de playlist staat en dus dagelijks langskomt, andere nummers van dezelfde band hoor je dan bijna niet.
Ook mis je de echt alternatieve nummers terwijl andere nummers gewoon te mainstream zijn.
Natuurlijk moeten ze enigszins populair zijn willen ze zich staande houden en qua zenders steken ze er ook echt wel bovenuit, maar ze lijken nu meer op 3fm uit de 00’s dan op een alternatief station.
Eigenlijk precies wat jullie hierboven ook al getikt hebben.
Hij lacht ook te hard om zijn eigen grappenquote:Op woensdag 7 december 2022 10:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tja voor de metal hebben ze natuurlijk een apart kanaal. En ja er mag meer mequote:Op zaterdag 10 december 2022 12:36 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja zi'n Sam Fender vind ik echt op.de grens bv.
En ik.mis wat meer metal, maar daar ben ik dan zo'n fan van
Ik zit veel vaker op distortion. Af en toe switch ik als er een nummer is wat ff niet trek.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:36 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja zi'n Sam Fender vind ik echt op.de grens bv.
En ik.mis wat meer metal, maar daar ben ik dan zo'n fan van
Ik doe t andersom, als het te saai/braaf/irritant is ga ik naar Distortionquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zit veel vaker op distortion. Af en toe switch ik als er een nummer is wat ff niet trek.
Eens. Mijn vrouw heeft wel is een berichtje gestuurd dat Eddie Vedder altijd in de dag top 3 staat. Was ze hoogstverbaasd over.quote:Op zaterdag 10 december 2022 20:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tja voor de metal hebben ze natuurlijk een apart kanaal. En ja er mag meer me
Wat voor mij tekenend is, is dat er vorige week tijdens de Tenacious D week er maar 2 nummers gedraaid werden bij het geitengedoe.
En dat doen ze eigenlijk met alles.
Dag top 3 zijn ook altijd gemiste kansen.
Ik zit deze week op radio2.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
Die tijdmachine week is eigenlijk toch wel 1 van de leukste muziekweken op de radio.
Zoiets ving ik pas wel op ja. Tessa Mol van de week haar laatste aflevering om die reden?quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:58 schreef Eightyone het volgende:
Stopt Kink Indie binnenkort, of is dit hieronder niet serieus te nemen?
http://radioforum.nl/viewtopic.php?p=567855#p567855
De top 2000 heb ik de afgelopen jaren een beetje overkill van gehad.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:27 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik zit deze week op radio2.
Was anders wel leuk geweest ja.
Morgen de 90s dag ga ik wel een beetke van meepikken denk ik
Ik wist niet dat die themakanalen ook dj's hadden...quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:18 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zoiets ving ik pas wel op ja. Tessa Mol van de week haar laatste aflevering om die reden?
1 of ander item. Female power ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die themakanalen ook dj's hadden...
Dacht dat allemaal non-stop was.
Kan me voorstellen dat je niet heel veel luisteraars trekt.
Daar ben ik ook geen fan van, ik vind dat gelul vrije geluid overdag van distortion wel prima.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik snap ook dingen als een metalprogramma op distortion niet.
Gisteren in de werkbus Distortion aan gehad, maar ik hoorde alleen maar gelul. En muziek als Busted ofzo met Year 3000. Weet niet wat ze aan het doen waren, maar het komt met die dj's erg amateuristisch over.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geen fan van, ik vind dat gelul vrije geluid overdag van distortion wel prima.
Dat is volgens mij alleen tussen 16-17 dat Betonuur.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 07:53 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Gisteren in de werkbus Distortion aan gehad, maar ik hoorde alleen maar gelul. En muziek als Busted ofzo met Year 3000. Weet niet wat ze aan het doen waren, maar het komt met die dj's erg amateuristisch over.
Kink indie valt nog te beluisteren, maar hij staat niet meer bij de zenders op de hoofdsite of als je de player start via kink.nl. Wel via https://kink.nl/player/stream.kink-indiequote:Op dinsdag 27 december 2022 11:58 schreef Eightyone het volgende:
Stopt Kink Indie binnenkort, of is dit hieronder niet serieus te nemen?
http://radioforum.nl/viewtopic.php?p=567855#p567855
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |