abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206409281
Mooie Dior ring.
pi_206409536
Ik snap wel dat die lui alles online zetten voor de aandacht.
Hun wensen worden zo prima vervuld. :')
pi_206411770
Monique dre en dreetje zijn in Disney.
Kijk lifeofyvonne insta
Nieuwe Sarah schijnt niet blij te zijn dat André Monique zijn enige ware liefde noemt in de serie.
En het uitje naar Disney is omdat Mo niet van die leren lap op de première mocht komen.

Misschien mocht Sarah daarom ff haar nagels laten doen van Dreetje hahaha 😛 als troost.
pi_206412092
Ze hadden An3 beter Dizney Hazes kunnen noemen. Dat kind loopt vaker in pretparken dan Micky Mouse zelf.
Natuurlijk als goedmakertje omdat zijn vader al jaren afwezig is en alleen maar zin heeft in de lusten en niet de lasten dat opvoeden heet.
pi_206413543
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 20:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ze hadden An3 beter Dizney Hazes kunnen noemen. Dat kind loopt vaker in pretparken dan Micky Mouse zelf.
Natuurlijk als goedmakertje omdat zijn vader al jaren afwezig is en alleen maar zin heeft in de lusten en niet de lasten dat opvoeden heet.
LOL, ik had vroeger een buurmeisje dat Disney heet(te, hopelijk heeft ze die naam aangepast toen ze ouder werd).

Maar is Babydré niet gewoon bijna jarig? Is vast een traditie omdat met de hele club (dus met Djar en fam) à Paris te vieren.
  Spellchecker zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:16:04 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206414098
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
LOL, ik had vroeger een buurmeisje dat Disney heet(te, hopelijk heeft ze die naam aangepast toen ze ouder werd).

Maar is Babydré niet gewoon bijna jarig? Is vast een traditie omdat met de hele club (dus met Djar en fam) à Paris te vieren.
Als ze maar uitkijken met pizza bestellen!!!
pi_206415006
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 15:00 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

Bijna kerst...

Die lift ook alleen mee om zelf bekend te worden. Alsof zij gek op André is. :') Ik geef het tot een krap eind van de winter. December wilde ik zeggen maar dat is net ff snel.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_206415256
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 23:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die lift ook alleen mee om zelf bekend te worden. Alsof zij gek op André is. :') Ik geef het tot een krap eind van de winter. December wilde ik zeggen maar dat is net ff snel.
Ik hoorde (van een lokale spion :+ ) dat Saar2 echt heel recentelijk gedumpt is door haar rijke vriend,
dus ik verwacht ook niet dat André haar ware grote liefde is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 23 oktober 2022 @ 08:31:05 #35
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206417041
quote:
Linkdump, je had ook even de tekst kunnen plaatsen. Dat doe ik wel dan:

quote:
Nu de documentaire van André Hazes (28) uit is gekomen, lijken de talkshowtafels het over niets anders meer te hebben. Ook bij 'Vandaag Inside' is de Hazes-telg onderwerp van gesprek.

René van der Gijp gebruikt het moment aan tafel om terug te blikken op de avonturen met André Hazes senior. Zo vertelt hij over de keren dat hij is gaan varen met de inmiddels overleden volkszanger. Dit ging altijd gepaard met flink wat drank en diepe gesprekken. “Over dat hij twee van zijn kinderen nooit zag (uit een eerdere relatie, red.), geen contact meer had met zijn broer. Daar kon hij altijd enorm om huilen.” Volgens René zou dit de reden zijn achter zijn toenmalige drankprobleem. "Ik zuip niet voor niks", aldus de volkszanger. “Hij trok het hele leven niet. Het optreden niet. Hij trok zijn gezin niet. Zijn kinderen niet. Hij trok het niet. (...) Als hij maar zat ophad, ging het wel. Dan mocht het kind 's avonds schreeuwen aan tafel."

Volgens Heleen van Royen, die ook aan tafel zit, zijn er veel gelijkenissen tussen André Hazes junior en zijn vader. Dit is ook terug te zien in zijn documentaire. “De angsten, het wegdrinken, niet goed met het gezin om kunnen gaan", somt ze op. Volgens René zou het de volkszanger veel pijn doen als hij zou zien hoe het nu met zijn familie gaat. "Als ik dan nu zie dat die moeder en dochter rollend over straat gaan, denk ik: die man zal zich omdraaien in zijn graf.” Hij legt uit dat familie namelijk alles voor hem betekende: "Het liefst had ‘ie alles bij elkaar. Ook de kinderen die hij met zijn ex had. Maar dat kon niet. Die wilde niet, die wilde niet."
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_206417163
quote:
17s.gif Op zondag 23 oktober 2022 08:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
[..]

Wat een gelul is dat altijd. Hij had bij leven zelf ruzie met zn halve familie. Als er toen juicekanalen waren....
pi_206417189
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 19:41 schreef quirina het volgende:
Monique dre en dreetje zijn in Disney.
Kijk lifeofyvonne insta
Nieuwe Sarah schijnt niet blij te zijn dat André Monique zijn enige ware liefde noemt in de serie.
En het uitje naar Disney is omdat Mo niet van die leren lap op de première mocht komen.

Misschien mocht Sarah daarom ff haar nagels laten doen van Dreetje hahaha 😛 als troost.
Nee hoor, dat staat er niet.
pi_206418088
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 09:03 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nee hoor, dat staat er niet.
pi_206418421
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 11:19 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb het gelezen. Maar om jou iets wat Yvonne op een reactie van een spion post (volgens mij bij wijze van grapje) als waarheid te brengen....mwah.

Nar verluidt is er pas op het laatste moment besloten dat Mo er niet mocht zijn. Lijkt me niet logisch dat ze dan enkele dagen erna op stel en sprong met een ander stel naar Disneyland gaan. Veel logischer dat dat al gepland was.
pi_206418691
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2022 12:03 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ja, ik heb het gelezen. Maar om jou iets wat Yvonne op een reactie van een spion post (volgens mij bij wijze van grapje) als waarheid te brengen....mwah.

Nar verluidt is er pas op het laatste moment besloten dat Mo er niet mocht zijn. Lijkt me niet logisch dat ze dan enkele dagen erna op stel en sprong met een ander stel naar Disneyland gaan. Veel logischer dat dat al gepland was.
Natuurlijk is dat onzin, maar dat komt omdat Yvonne al dagen voorafgaand aan de première van de docu aan het roepen was dat Monique wel/niet/wel/niet mocht komen en dat er overleg over was, maar dat André en Rachel op het laatste moment besloten (op de dag zelf) dat ze er niet bij mocht zijn :+ 8)7
Veel van Yv's volgers nemen deze frame vrij letterlijk, arme, sneue Monique die zelf niets bepaalt.

Alsof het voor Monique überhaupt iets zou toevoegen om aanwezig te zijn? Het was Rachel's feestje weer samen met haar (dronken/anderzins onder invloed) BFF Jaqueline.
pi_206418759
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 12:26 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat onzin, maar dat komt omdat Yvonne al dagen voorafgaand aan de première van de docu aan het roepen was dat Monique wel/niet/wel/niet mocht komen en dat er overleg over was, maar dat André en Rachel op het laatste moment besloten (op de dag zelf) dat ze er niet bij mocht zijn :+ 8)7

Overleg? Mijn reet, Die leren lap heeft dat besloten. Lijkt me niet dat Dre iets in te brengen heeft gehad. Anders was Mo er gewoon geweest!
  Miss 200.000.000! zondag 23 oktober 2022 @ 13:50:35 #42
367000 roos94
pi_206419336
Ik kijk die docu maar ik vind het wel typisch dat hij dan naar zo'n random concert gaat in amerika en dan bovenin een afgesloten vip hokje gaat staan ipv gewoon in het publiek net als iedereen
pi_206420562
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 13:50 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk die docu maar ik vind het wel typisch dat hij dan naar zo'n random concert gaat in amerika en dan bovenin een afgesloten vip hokje gaat staan ipv gewoon in het publiek net als iedereen
:')
pi_206420586
In Trouw staat een interview met Roxeanne. Achter een betaalmuur helaas.

Roxeanne Hazes: ‘Hoge pieken, diepe dalen. Daar hou ik van’
https://www.trouw.nl/tijd(...)hou-ik-van~b9d3c60e/
  zondag 23 oktober 2022 @ 16:30:16 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206420686
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 15:00 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

Bijna kerst...

Ik snap niet hoe mensen functioneren met dit soort nagels...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Spellchecker zondag 23 oktober 2022 @ 16:32:07 #46
197773 crew  maily
pi_206420710
quote:
15s.gif Op zondag 23 oktober 2022 16:30 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik snap niet hoe mensen functioneren met dit soort nagels...
Ik zou denken dat ze personeel hebben ....

En hoe kun je met zulke tengels (een stukje pleepapier vasthouden en) je kont afvegen?!
pi_206420746
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 13:50 schreef roos94 het volgende:
Wat is daar typisch aan? Dat zou ik ook doen als ik het geld er voor had want ik kan niet tegen een grote massa mensen op elkaar gepropt.
pi_206420769
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2022 16:32 schreef maily het volgende:

En hoe kun je met zulke tengels (een stukje pleepapier vasthouden en) je kont afvegen?!
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2022 16:32 schreef maily het volgende:

[..]
Ik zou denken dat ze personeel hebben ....

:+
  Spellchecker zondag 23 oktober 2022 @ 16:44:11 #49
197773 crew  maily
pi_206420836
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 16:37 schreef Prego het volgende:

[..]
[..]
:+
:D :X
pi_206420965
quote:
17s.gif Op zondag 23 oktober 2022 08:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
[..]

Mag/hoort dat niet? Serieus bedoelt hoor, geen sarcasme. Maar dat wist ik dus echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')