Ja. Die noemde ik bewust niet. Dat is game over voor de rest.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sowieso tilt Caroline ze er allemaal uit,
Integendeel. Als het enigszins indrukwekkend zou zijn was het narcistisch, dit zijn kindergewichtjes terwijl hij oefeningen technisch matig uitvoert. Wel aardig dat hij iets van zichzelf laat zien dat niet bepaald perfect is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vooral narcistisch... Maar goed, dat vind ik van iedereen die filmpjes van zichzelf het internet op slingert.
Ik betwijfel of hij zelf vindt dat het niet perfect is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Integendeel. Als het enigszins indrukwekkend zou zijn was het narcistisch, dit zijn kindergewichtjes terwijl hij oefeningen technisch matig uitvoert. Wel aardig dat hij iets van zichzelf laat zien dat niet bepaald perfect is.
Waarom zouden daar Kamervragen over gesteld moeten worden? Dat is alleen maar aandacht geven aan dit soort waanzin.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:49 schreef Bluesdude het volgende:
Baudet vind elektrische auto's een uitvinding van de duivel en enpassant onthult hij dat er nooit mensen op de maan zijn geland.
Zie filmpje 'nog zo eentje'
[ twitter ]
Ik wel. Waar komt olie vandaan? Welk land steunt Baudet in het Oekraine conflict? Welk land heeft hem betaald ten tijde van het Oekraine referendum?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:08 schreef Bluesdude het volgende:
Die kamervragen hoeft voor mij ook niet.
Dat Baudet graag wil geloven dat er nooit een maanlanding was, is al verontrustend genoeg.
Het past wel in zijn gestoord verzet tegen de gevestigde orde-->> complotdenken
Zou hij nu ook denken dat die maanlanding een hoax was van WEF of van de reptiles of de globalistische Amerikaanse elite, olv de republikein Nixon ? Of van alltheabove ?
Ik snap niet goed wat hij heeft tegen elektrische auto's.
En alle peilers, incl De Hond, zitten in het complot?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:39 schreef Bluesdude het volgende:
Zegt Gideon dat Rutte , zijn partij , zijn ministers...de mogelijkheid of een plan tot verkiezingsfraude als plan B hebben ?
Gideon liegt met : ... "en in de Verenigde staten is dat inmiddels heel duidelijk geworden "
Het tegendeel in de Verenigde Staten is heel duidelijk geworden: geen grote fraude
[ twitter ]
Politici die gek doen, van welke partij ook, krijgen hier aandacht. En ja, die van FvD doen buitengewoon vaak echt volslagen idioot.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:00 schreef Viesdik het volgende:
Grappig dat dit "soort" mensen toch veel aandacht blijven geven de FvD.
Er zit hen blijkbaar toch iets dwars
Lijkt me ook vrij belangrijk om die mensen aandachtig te blivjen volgend. Politici die 'gek' doen, kunnen ook nog gevaarlijk zijn of worden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Politici die gek doen, van welke partij ook, krijgen hier aandacht. En ja, die van FvD doen buitengewoon vaak echt volslagen idioot.
Het grootste gevaar komt nog van de bedreigingen of (verkapte) beschuldigingen die ze uiten. Als je iemand een spion noemt, hoeft er maar 1 te denken het land te moeten redden... echt grote groepen mobiliseren kan FvD niet meer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij belangrijk om die mensen aandachtig te blivjen volgend. Politici die 'gek' doen, kunnen ook nog gevaarlijk zijn of worden.
Het zit elk normaal persoon dwars dat er dit soort graaiers / leugenaars in de tweede kamer zitten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:00 schreef Viesdik het volgende:
Inderdaad. Zoals nu ook met de uitspraken van van Meijeren over de fraude bij verkiezingen en de mogelijkheden die ze achter de hand houden om het systeem zo te beinvloeden dat ze (het establishment) het zo krijgen als ze het willen hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het grootste gevaar komt nog van de bedreigingen of (verkapte) beschuldigingen die ze uiten. Als je iemand een spion noemt, hoeft er maar 1 te denken het land te moeten redden... echt grote groepen mobiliseren kan FvD niet meer.
Wat een doorvragende interviewer zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:39 schreef Bluesdude het volgende:
Zegt Gideon dat Rutte , zijn partij , zijn ministers...de mogelijkheid of een plan tot verkiezingsfraude als plan B hebben ?
Gideon liegt met : ... "en in de Verenigde staten is dat inmiddels heel duidelijk geworden "
Het tegendeel in de Verenigde Staten is heel duidelijk geworden: geen grote fraude
[ twitter ]
FvD zijn recht voor de raap en goudeerlijk. Je hebt tegenwoordig niets meer nodigquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Politici die gek doen, van welke partij ook, krijgen hier aandacht. En ja, die van FvD doen buitengewoon vaak echt volslagen idioot.
Hard gelachen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:45 schreef Viesdik het volgende:
[..]
FvD zijn recht voor de raap en goudeerlijk. Je hebt tegenwoordig niets meer nodig
Leuke troll weer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:45 schreef Viesdik het volgende:
[..]
FvD zijn recht voor de raap en goudeerlijk. Je hebt tegenwoordig niets meer nodig
Ik neem aan dat dit sarcastisch is? Het omgekeerde is namelijk wel waar...quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:45 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Normale mensen zit het dwars dat Kamerleden anderen bedreigen en bewust leugens en desinformatie verspreiden en ook nog eens een vijandige buitenlandse mogendheid steunen. En daar, in het verleden iig, voor betaald werden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:00 schreef Viesdik het volgende:
Maar genoeg over de coalitie, dit topic gaat over de partijleider van het FvD.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Normale mensen zit het dwars dat Kamerleden anderen bedreigen en bewust leugens en desinformatie verspreiden en ook nog eens een vijandige buitenlandse mogendheid steunen. En daar, in het verleden iig, voor betaald werden.
Fvd verspreidt geen leugens, dat is het hem nou juistquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Normale mensen zit het dwars dat Kamerleden anderen bedreigen en bewust leugens en desinformatie verspreiden en ook nog eens een vijandige buitenlandse mogendheid steunen. En daar, in het verleden iig, voor betaald werden.
Dat ze propaganda uit het Kremlin verspreiden is inderdaad geen leugen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Fvd verspreidt geen leugens, dat is het hem nou juist
Prima. Bewijs het eens dat er in Nederland verkiezingsfraude op grote schaal plaatsvind zoals de FvD beweert?quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Jij verwacht dus fraude bij de verkiezingen, waar ook nog eens alle peilingbureaus aan mee werken?quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Helaas, dat soort mensen zijn er nog veel te veel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:50 schreef Hanca het volgende:
Echt, als je nu nog in deze onzin van FvD gelooft, dan is er echt iets helemaal mis met je gegaan qua logisch denken.
viel me ook al op.. hij ziet er erg slecht uitquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:05 schreef Mike het volgende:
Zou Jensen een ziekte onder de leden hebben? Hij zag er altijd al niet gezond uit, maar nu lijkt hij wel misvormd.
Ik weet al hoe het komt:quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:05 schreef Mike het volgende:
Zou Jensen een ziekte onder de leden hebben? Hij zag er altijd al niet gezond uit, maar nu lijkt hij wel misvormd.
Vaccinatieschade.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:05 schreef Mike het volgende:
Ik zou deze vragen niet in POL maar elders stellen. Eenieder die in de echte wereld leeft gaat hier geen antwoord op kunnen geven zonder hard in lachen uit te barsten.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:15 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
De complotdenker aan het woord.
En hoeveel geheime diensten werken samen om 2 persbureaus te beheersen?
50 ? of toch maar 2 ? En die geheime diensten worden bepaald door globalistische regeringen die weer dat doen op bevel van de reptiles ?
Af en toe lachen in POL moet kunnen, maar dat een gekozen kamerlid zulke onzin debiteert is natuurlijk politiek nieuws. Hoort in POL.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou deze vragen niet in POL maar elders stellen. Eenieder die in de echte wereld leeft gaat hier geen antwoord op kunnen geven zonder hard in lachen uit te barsten.
Het was geen aanwijzing van mij als mod om het niet te bespreken, he? Ik reageerde als user dat dit ondertussen zover buiten de belevingswereld ligt van normale mensen en dat ik bij god niet weet hoe ik hier nog serieus op kan reageren.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Af en toe lachen in POL moet kunnen, maar dat een gekozen kamerlid zulke onzin debiteert is natuurlijk politiek nieuws. Hoort in POL.
Ook politiek te bespreken item is dat mensen blijven stemmen op deze club. De kiezers geloven in die onzin, of ze geloven het toch niet zo, maar stemmen als proteststem.
It's not a bug, it's a feature.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:12 schreef Hanca het volgende:
AIVD waarschuwde Baudet voor Russische spionnen rond partij:
https://www.volkskrant.nl(...)invloeding~b908cc3a/
https://www.ad.nl/politie(...)ond-partij~a436be7d/
Als ik het zo lees deed Baudet er niks mee.
https://www.volkskrant.nl(...)invloeding~b908cc3a/quote:Baudet bevestigt na vragen van de Volkskrant dat hij rond 2020 op zijn werkkamer in de Tweede Kamer een persoonlijk gesprek heeft gehad met de hoogste baas van inlichtingendienst AIVD, Erik Akerboom. Volgens de Forum-leider was het een ‘vaag en onwerkelijk gesprek’ waarin hij terloops werd gewezen op mogelijke Russische inlichtingenoperaties. ‘Hij zei: ‘Ik wil je toch waarschuwen: je zou benaderd kunnen worden door Russische agenten’.’
Baudet ontkent dat het hoofd van de AIVD waarschuwde dat mensen bij FvD in contact stonden met de Russische autoriteiten. ‘Zo heb ik het niet opgevat. Als dat zo was, had hij concreter moeten zijn.’ De Forum-leider, die ook partijvoorzitter is, heeft na het gesprek met de AIVD geen actie ondernomen. Volgens Baudet kan de ‘uit de lucht gegrepen opmerking van Akerboom’ niet eens als waarschuwing gekwalificeerd worden.
‘Ik kan het me niet herinneren’
Bronnen zeggen tegen de Volkskrant dat de AIVD in die periode een jonge vrouw in de gaten hield die actief was in de entourage van FvD en ook geregeld bij de Russische ambassade langsging. Er bestond het vermoeden dat zij contant geld ophaalde bij de ambassade in Den Haag. Wat het onderzoek verder heeft opgeleverd, is niet bekend.
En wat dan nog. Wat zou het boeien als Baudet heeft gesproken met wat Russen. Allemaal complotwappies hierquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Natuurlijk was het gesprek enerzijds als waarschuwing bedoeld en/of de AIVD wilde zo de reacties van Baudet zelf zien... dit ter beeldvorming: is B wel of niet zelf in contact met een Russische agent.
Dat Baudet nu zegt dat hij het gesprek niet als waarschuwing zag is weer dat bagatelliseren van hem.
En hoe hoog in de FvD-top zat die spionnendame reeds ?
Wel of niet deze:
[ afbeelding ]
Weer aan het goedpraten ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:04 schreef Viesdik het volgende:
[..]
En wat dan nog. Wat zou het boeien als Baudet heeft gesproken met wat Russen. Allemaal complotwappies hier
Ben het niet aan het afkeuren. Sinds wanneer is het verboden om met mensen te pratenquote:
OHhhh.. maar ik snap het al.. Jij denkt dat Baudet de militair strateeg is die Putin heeft geadviseerd Oekraïne binnen te vallen.quote:
Volgens mij wel. Die zag een verdienmodel en praat nu dagelijks met de vuist van Poetin in zijn reet moorden, verkrachtingen, martelingen en deportaties goed.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:12 schreef Hanca het volgende:
AIVD waarschuwde Baudet voor Russische spionnen rond partij:
https://www.ad.nl/politie(...)ond-partij~a436be7d/
Als ik het zo lees deed Baudet er niks mee.
Contant geld aannemen van buitenlandse mogendheden om vervolgens hun boodschap uit te dragen hoe absurd die ook is. dat is wel verboden. sommige mensen zouden je dan zelfs een verrader noemen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:39 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ben het niet aan het afkeuren. Sinds wanneer is het verboden om met mensen te praten
Heb je daar bewijs van. Of zijn verdachtmakingen al gerechtvaardigde veroordelingen voor je?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:14 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Contant geld aannemen van buitenlandse mogendheden om vervolgens hun boodschap uit te dragen hoe absurd die ook is. dat is wel verboden. sommige mensen zouden je dan zelfs een verrader noemen.
Je wil geen invloed van een buitenlandse mogendheid op je beleid en al helemaal niet als dat een vijandige mogendheid als Rusland is. En dus moet je reactie als partijleider zijn: ik zal het onderzoeken en zorgen dat de spionnen geen invloed meer kunnen hebben op mijn partij. Elke andere reactie is gewoon fout.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:39 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ben het niet aan het afkeuren. Sinds wanneer is het verboden om met mensen te praten
Ik geef je nog even de tijd om je bericht te editten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je wil geen invloed van een buitenlandse mogendheid op je beleid
Hoezo? Jij bent fan van invloed van Rusland op het beleid dat FvD voor staat?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:26 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik geef je nog even de tijd om je bericht te editten.
En ik ben fan van de VVD? Zeg ik dat?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Rutte danst naar de pijpen van Amerika en de globalisten en heeft letterlijk schijt aan elke levende Nederlander hier. Is aan de lopende band te liegen, dringt gif-prikken op aan de bevolking, liegt aan de lopende band om jouw hele leven naar de tyfus te helpen. En vervolgens blijf jij de belangen steunen van dit verraad in Den Haag?
En jij zegt dat Rusland invloed op ons heeft?
Heb je een klap van de molenwiek gehad?
Hoe f* naïef is dit hee.
Dit is gewoon echt te triest voor woorden
dit vind ik altijd zo bijzonder aan de gemiddelde FVD aanhanger. ze hebben altijd vage beschuldigingen dat andere partijen onder invloed staan van Buitenlandse mogendheden en bedrijven en dat is dan helemaal niet goed. Maar zodra hun eigen partij van zoiets verdacht wordt dan is het allemaal niet zo'n probleem. Een bijzondere dubbele maatstaaf waarvan ik me altijd afvraag hoe ze dat voor zichzelf rechtgepraat krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:40 schreef Hanca het volgende:
Maar als er bij de VVD Amerikaanse spionnen rondlopen, verwacht ik ook dat de VVD daar onmiddelijk wat aan doet, inderdaad.
Je verwart verdenking met verdachtmaking.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:26 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dit vind ik altijd zo bijzonder aan de gemiddelde FVD aanhanger. ze hebben altijd vage beschuldigingen dat andere partijen onder invloed staan van Buitenlandse mogendheden en bedrijven en dat is dan helemaal niet goed. Maar zodra hun eigen partij van zoiets verdacht wordt dan is het allemaal niet zo'n probleem. Een bijzondere dubbele maatstaaf waarvan ik me altijd afvraag hoe ze dat voor zichzelf rechtgepraat krijgen.
Ieder weldenkend mens zou het tot op de bodem uit willen laten zoeken als de partij waar hij of zijn de stem op uitbrengt mogelijk onder (directe) invloed staat van een totalitair en misdadig regime.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je verwart verdenking met verdachtmaking.
Moet dit dan de plek worden om asielzoekers heen te sturen?quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:14 schreef Bluesdude het volgende:
Baudet als kolonialist én sectarist[ twitter ]
Don't drink the Kool Aid!quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:14 schreef Bluesdude het volgende:
Het is altijd projectie. Zo uit het Russische leerboek. Beschuldig anderen van wat je zelf doet. Elke keer weer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:26 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dit vind ik altijd zo bijzonder aan de gemiddelde FVD aanhanger. ze hebben altijd vage beschuldigingen dat andere partijen onder invloed staan van Buitenlandse mogendheden en bedrijven en dat is dan helemaal niet goed. Maar zodra hun eigen partij van zoiets verdacht wordt dan is het allemaal niet zo'n probleem. Een bijzondere dubbele maatstaaf waarvan ik me altijd afvraag hoe ze dat voor zichzelf rechtgepraat krijgen.
Dat is ouder dan de Russische versie hoor. Komt rechtstreeks uit het handboek van Joseph Goebbels, die jouw voorlaatste zin heeft verzonnen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het is altijd projectie. Zo uit het Russische leerboek. Beschuldig anderen van wat je zelf doet. Elke keer weer.
https://cultureelpersbure(...)rokken/#.ZA2a83bMK3Aquote:‘Geen overdracht. Geen afscheid. Vakantiedagen opgenomen tot einde contract.’ Het volgens het persbericht van de NTR zelfgekozen vertrek van artistiek leider Kees Vlaardingerbroek is niet helemaal vrijwillig, blijkt bij navraag. Volgens bronnen die anoniem willen blijven is de man die 17 jaar artistiek leider was van ’s lands meest prestigieuze concertprogramma, de NTR Zaterdagmatinee in het Concertgebouw, met klem verzocht de eer aan zichzelf te houden.
Zijn positie was onhoudbaar geworden nadat de directie uit een intern onderzoek (‘dossiervorming’) concludeerde dat Vlaardingerbroek niet alleen online, maar ook in zijn dagelijks werk vrouwen en mensen van kleur achterstelde
Klinkt als het begin van Liberia lolquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:14 schreef Bluesdude het volgende:
Appel en den Boomquote:Op zondag 12 maart 2023 10:35 schreef Bluesdude het volgende:
Eva Vlaardingerbroek ex van Baudet, nu anti_Baudet en geen FvD-lid meer heeft een vader Kees die haar ideologisch rolmodel was ?
:
[..]
https://cultureelpersbure(...)rokken/#.ZA2a83bMK3A
Je ziet over het hoofd dat je onveiligheid, mensen die bij de psychiater lopen daardoor en zelfs hogere sterfte in het aarbevingsgebied, niet af kunt kopen met geld. Zelfs als geef je alle bewoners meerdere miljoenen. Dit is dus geen 'interessant idee', maar het wederom volledig schofferen van de Groningers. Laat hij zelf maar eens continue in angst moeten leven voor aardbevingen onder zijn huis, waar ook zijn kinderen slapen. Kijken of hij dan nog vindt of dit af te kopen is met een paar euro.quote:Op woensdag 15 maart 2023 02:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
Eerlijk is eerlijk, op zich wel een interessant idee ? Groningers maximaa blijvend compenseren en doorgaan met gas oppompen ?
Of zien we wat over het hoofd hier ? Ik vermoed niet dat dit idee het gaat halen maar op zich wel een interessant idee op het eerste gezicht ? Mede gezien de wat gespannen geo-politieke verhoudingen momenteel?
quote:Op zondag 12 maart 2023 10:35 schreef Bluesdude het volgende:
Eva Vlaardingerbroek ex van Baudet, nu anti_Baudet en geen FvD-lid meer heeft een vader Kees die haar ideologisch rolmodel was ?
:
[..]
https://cultureelpersbure(...)rokken/#.ZA2a83bMK3A
quote:
Verder prima zo'n rectificatie...feiten boven alles. Maar Eva Vlaardingerbroek blijft natuurlijk wel een enorme dutsquote:
Cognitieve Dissonantie op zijn bestquote:Op maandag 20 maart 2023 10:18 schreef miss_sly het volgende:
Leest en verwondert u.
https://www.frontnieuws.c(...)is-de-grote-winnaar/
Niet vaak dat ik dit zeg;quote:Op maandag 20 maart 2023 10:18 schreef miss_sly het volgende:
Leest en verwondert u.
https://www.frontnieuws.c(...)is-de-grote-winnaar/
We zijn uiteraard allemaal verbaasd en geschokt, neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:47 schreef Hanca het volgende:
Forse klachten over grensoverschrijdend gedrag van Baudet: https://www.ad.nl/politie(...)urde-porno~a0c44d07/
shockedpikachu.jpgquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:47 schreef Hanca het volgende:
Forse klachten over grensoverschrijdend gedrag van Baudet: https://www.ad.nl/politie(...)urde-porno~a0c44d07/
quote:Eva Vlaardingerbroek schrikt zich rot. Het is 1 februari 2021, enkele maanden nadat zij als nummer vijf op de kieslijst heeft besloten Forum voor Democratie de rug toe te keren, als zij een aangetekende brief krijgt. Daarin staat dat ze binnen veertien dagen ‘50.000 euro aan boetes’ moet overmaken naar de partij, onder vermelding van ‘schending geheimhouding E. Vlaardingerbroek’
quote:In diezelfde tijd, zo’n drie weken eerder, wordt ook FvD-Senator Nicki Pouw-Verweij door de postbode gevraagd een krabbel te zetten voor een aangetekende brief. De politica, inmiddels Tweede Kamerlid voor JA21, krijgt de opdracht 10.000 euro te storten vanwege uitlatingen in de media over een uit de hand gelopen partij-etentje.
Bronquote:Henk Otten, ooit partijvoorman maar later diep gebrouilleerd met Baudet, kreeg een ‘boete’ van 170.000 euro aan de broek.
https://www.parool.nl/ned(...)isch-alles~b7c8654c/quote:(Ex-)medewerkers van Forum voor Democratie klappen uit de school: ‘Het was intimiderend, onveilig, toxisch, alles’
Drank, intimidatie en racisme: incidenten binnen Forum voor Democratie bleven lang binnenskamers, ook omdat de partij (ex-)medewerkers dreigt met grote geldboetes. Toch zijn er vele getuigenissen. ‘Baudet is een kwaadaardige man in een kwaadaardige studentensfeer.’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Dat Thierry graag een flesje lust, is toch geen geheim.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:10 schreef Momo het volgende:
Gideon eerst met een drankprobleem en nu Thierry. Zijn gewoon allemaal dronken als ze van die rare dingen zeggen?
Schokkend om het zo onder mekaar te lezen. Maar dit was toch op zich niet nieuw allemaal? Knettergek; dat wel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:47 schreef Hanca het volgende:
Dat is geen Griekse gewoonte, dat is dronken corpsballen gewoonte. Ik dacht dat Sherry Bidet geschiedenis had gestudeerd?quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:39 schreef Bluesdude het volgende:
Nieuwenhuis vertelde bij Beau gepraat te hebben met Baudet en die ontkende de flessen voorwaarts richting de partijgenoot gegooid te hebben . Hij had het over achterwaarts om te doen als in die Griekse gewoonte.
Zo kennen we onze Thierry weer, draaien, verdraaien, verbloemen of liegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |