abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208110997
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:25 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je wil geen invloed van een buitenlandse mogendheid op je beleid
Ik geef je nog even de tijd om je bericht te editten. :D
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_208111012
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:26 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik geef je nog even de tijd om je bericht te editten. :D
Hoezo? Jij bent fan van invloed van Rusland op het beleid dat FvD voor staat?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_208111173
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:34 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Rutte danst naar de pijpen van Amerika en de globalisten en heeft letterlijk schijt aan elke levende Nederlander hier. Is aan de lopende band te liegen, dringt gif-prikken op aan de bevolking, liegt aan de lopende band om jouw hele leven naar de tyfus te helpen. En vervolgens blijf jij de belangen steunen van dit verraad in Den Haag?
En jij zegt dat Rusland invloed op ons heeft?
Heb je een klap van de molenwiek gehad?
Hoe f* naïef is dit hee.
Dit is gewoon echt te triest voor woorden
En ik ben fan van de VVD? Zeg ik dat?

Maar als er bij de VVD Amerikaanse spionnen rondlopen, verwacht ik ook dat de VVD daar onmiddelijk wat aan doet, inderdaad.

Echt, jij bent je enorm in allerlei bochten aan het wringen om iets wat onbetwistbaar fout is, goed te praten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_208111395
Nog maar eentje dan; er is in BNW een topic om te ageren tegen vaccinaties, dat is niet dit topic. Ik modereer dit soort posts dus ook subiet.
pi_208113169
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:40 schreef Hanca het volgende:
Maar als er bij de VVD Amerikaanse spionnen rondlopen, verwacht ik ook dat de VVD daar onmiddelijk wat aan doet, inderdaad.
dit vind ik altijd zo bijzonder aan de gemiddelde FVD aanhanger. ze hebben altijd vage beschuldigingen dat andere partijen onder invloed staan van Buitenlandse mogendheden en bedrijven en dat is dan helemaal niet goed. Maar zodra hun eigen partij van zoiets verdacht wordt dan is het allemaal niet zo'n probleem. Een bijzondere dubbele maatstaaf waarvan ik me altijd afvraag hoe ze dat voor zichzelf rechtgepraat krijgen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_208113292
Dat mensen nog met viesdik een discussie aangaan. :')
pi_208114076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 15:26 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
dit vind ik altijd zo bijzonder aan de gemiddelde FVD aanhanger. ze hebben altijd vage beschuldigingen dat andere partijen onder invloed staan van Buitenlandse mogendheden en bedrijven en dat is dan helemaal niet goed. Maar zodra hun eigen partij van zoiets verdacht wordt dan is het allemaal niet zo'n probleem. Een bijzondere dubbele maatstaaf waarvan ik me altijd afvraag hoe ze dat voor zichzelf rechtgepraat krijgen.
Je verwart verdenking met verdachtmaking.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_208148056
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Je verwart verdenking met verdachtmaking.
Ieder weldenkend mens zou het tot op de bodem uit willen laten zoeken als de partij waar hij of zijn de stem op uitbrengt mogelijk onder (directe) invloed staat van een totalitair en misdadig regime.

De logische conclusie is derhalve dat binnen het electoraat van de FvD geen weldenkende mensen aanwezig zijn.
pi_208193836
Baudet als kolonialist én sectarist
twitter
pi_208193860
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 18:14 schreef Bluesdude het volgende:
Baudet als kolonialist én sectarist[ twitter ]
Moet dit dan de plek worden om asielzoekers heen te sturen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 1 maart 2023 @ 20:00:01 #261
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208195781
quote:
Don't drink the Kool Aid!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 2 maart 2023 @ 21:22:50 #262
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208211622
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_208212906
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 15:26 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
Het is altijd projectie. Zo uit het Russische leerboek. Beschuldig anderen van wat je zelf doet. Elke keer weer.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 4 maart 2023 @ 11:31:56 #264
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_208232558
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Het is altijd projectie. Zo uit het Russische leerboek. Beschuldig anderen van wat je zelf doet. Elke keer weer.
Dat is ouder dan de Russische versie hoor. Komt rechtstreeks uit het handboek van Joseph Goebbels, die jouw voorlaatste zin heeft verzonnen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_208285881
Nou is Otten natuurlijk alles behalve betrouwbaar, maar dit relatief lange interview met hem over Baudet en FvD is best lezenswaardig: https://www.trouw.nl/poli(...)-baudet-is~b8a85663/
pi_208313475
Van Meijeren lapt echt alle verkeersregels aan zijn laars, blijkbaar: https://www.ad.nl/politie(...)gnefilmpje~a48b92f5/
Zeer weinig respect voor de wet voor een kamerlid.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 maart 2023 @ 09:35:57 #267
862 Arcee
Look closer
pi_208322884
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_208341174
Eva Vlaardingerbroek ex van Baudet, nu anti_Baudet en geen FvD-lid meer heeft een vader Kees die haar ideologisch rolmodel was ?
:
quote:
‘Geen overdracht. Geen afscheid. Vakantiedagen opgenomen tot einde contract.’ Het volgens het persbericht van de NTR zelfgekozen vertrek van artistiek leider Kees Vlaardingerbroek is niet helemaal vrijwillig, blijkt bij navraag. Volgens bronnen die anoniem willen blijven is de man die 17 jaar artistiek leider was van ’s lands meest prestigieuze concertprogramma, de NTR Zaterdagmatinee in het Concertgebouw, met klem verzocht de eer aan zichzelf te houden.
Zijn positie was onhoudbaar geworden nadat de directie uit een intern onderzoek (‘dossiervorming’) concludeerde dat Vlaardingerbroek niet alleen online, maar ook in zijn dagelijks werk vrouwen en mensen van kleur achterstelde
https://cultureelpersbure(...)rokken/#.ZA2a83bMK3A
  Moderator zondag 12 maart 2023 @ 10:49:13 #269
138438 crew  Pizzakoppo
pi_208341324
quote:
Klinkt als het begin van Liberia lol
  zondag 12 maart 2023 @ 10:54:33 #270
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_208341370
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 10:35 schreef Bluesdude het volgende:
Eva Vlaardingerbroek ex van Baudet, nu anti_Baudet en geen FvD-lid meer heeft een vader Kees die haar ideologisch rolmodel was ?
:
[..]
Appel en den Boom
Vlaardingerbroek

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2023 11:19:59 ]
  zondag 12 maart 2023 @ 15:03:58 #271
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
  maandag 13 maart 2023 @ 17:24:45 #272
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_208360507
Put these foolish ambitions to rest.
pi_208380119
Eerlijk is eerlijk, op zich wel een interessant idee ? Groningers maximaa blijvend compenseren en doorgaan met gas oppompen ?

Of zien we wat over het hoofd hier ? Ik vermoed niet dat dit idee het gaat halen maar op zich wel een interessant idee op het eerste gezicht ? Mede gezien de wat gespannen geo-politieke verhoudingen momenteel?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_208380405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 02:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
Eerlijk is eerlijk, op zich wel een interessant idee ? Groningers maximaa blijvend compenseren en doorgaan met gas oppompen ?

Of zien we wat over het hoofd hier ? Ik vermoed niet dat dit idee het gaat halen maar op zich wel een interessant idee op het eerste gezicht ? Mede gezien de wat gespannen geo-politieke verhoudingen momenteel?
Je ziet over het hoofd dat je onveiligheid, mensen die bij de psychiater lopen daardoor en zelfs hogere sterfte in het aarbevingsgebied, niet af kunt kopen met geld. Zelfs als geef je alle bewoners meerdere miljoenen. Dit is dus geen 'interessant idee', maar het wederom volledig schofferen van de Groningers. Laat hij zelf maar eens continue in angst moeten leven voor aardbevingen onder zijn huis, waar ook zijn kinderen slapen. Kijken of hij dan nog vindt of dit af te kopen is met een paar euro.

Jaarlijks gaan er 11 tot 21 mensen voortijdig dood door de stress van de aardbevingen:
https://nos.nl/collectie/(...)se-aardbevingsstress

Verder zie je over het hoofd dat het technisch niet meer kan, de meeste putten zijn al dicht, er kan nog maar maximaal 9 miljard kuub per jaar worden opgepompt. Een druppel op een gloeiende plaat dus wat betreft de geopolitieke verhoudingen. En de NAM en Shell willen niet eens meer de hele boel leegpompen: https://nos.nl/artikel/24(...)t-het-op-de-waakvlam
Je hebt dus niet eens meer iemand om het voor je leeg te pompen. Sluit nou die laatste paar putten maar af, die nog geen miljard kuub die je in een maand kunt oppompen bij een strenge winter zal namelijk ook niet veel effect hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door Hanca op 15-03-2023 06:56:59 ]
pi_208449775
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 10:35 schreef Bluesdude het volgende:
:
[..]
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 10:54 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Appel en den Boom

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2023 11:19:43 ]
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties