Nee, die heb ik niet. Of je moet van die zwarte ovalen oogjes bedoelen, daar heb ik er wel een aantal van (die ik ook nog nooit gebruikt heb overigens). Bedoel jij met een gekleurd stukje of zonder?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:17 schreef Sarabi het volgende:
Heeft hier iemand toevallig een setje kattenogen over voor een gehaakte kat? Ik wil er gewoon voor betalen.
Ik vind overal alleen maar pakketen van heel veel oogjes en ik ga het hierna nooit meer nodig hebben dus vind het een beetje zonde.
Ondertussen ben ik al geholpenquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:41 schreef trui het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet. Of je moet van die zwarte ovalen oogjes bedoelen, daar heb ik er wel een aantal van (die ik ook nog nooit gebruikt heb overigens). Bedoel jij met een gekleurd stukje of zonder?
Perfectie!quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:06 schreef Sarabi het volgende:
Dankzij de kattenogen van @:Summpi heb ik de Witch Cat van Rokiki kunnen maken
[ afbeelding ]
Wauw wat een mooie steek en wat een mooie kleurenquote:Op maandag 7 november 2022 11:01 schreef trui het volgende:
Ik heb ook weer een nieuw projectje op de naald staan. Fijn voor mijn grote voorraad restjes Stylecraft, en 't is een heel verslavend patroontje! (Modern bohemian baby blanket)
[ afbeelding ]
Komt er wel een fotootje straks?quote:Op maandag 7 november 2022 18:27 schreef Donna het volgende:
Ik maak de Wolplein adventskalender 2019 kerstkrans alleen dan volledig naar eigen smaak en niet zoals het voorbeeld.
oef, dat is wel heel dwingend inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:01 schreef NijntjesUk het volgende:
Nee, dat kan niet, daarom weet ik ook niet of ik het leuk genoeg vind of volhoud.
Als je niet op tijd het gehaakte deel kunt laten zien, krijg je niet de rest van het patroon.![]()
Maar goed, je hoeft niet alles te maken natuurlijk, kunt ook alleen de projectjes maken die je leuk vindt.
Goed opgelost zo toch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:56 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Het begin van de krans! Ik heb een strokrans van de Action omhaakt.
Officieel is het een piepschuim krans, maar die kan ik hier nergens krijgen en online meteen 10 euro. Doei.
Ja daarom. Het hele pakket kost ¤60, ik kom niet eens aan ¤20.quote:Op woensdag 9 november 2022 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed opgelost zo toch?
Waarom veel geld uitgeven als het zo ook kan?
Kan je nagaan, dat scheelt nog al wat zeg.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja daarom. Het hele pakket kost ¤60, ik kom niet eens aan ¤20.
leuke steek!quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:56 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Het begin van de krans! Ik heb een strokrans van de Action omhaakt.
Officieel is het een piepschuim krans, maar die kan ik hier nergens krijgen en online meteen 10 euro. Doei.
Dankje! Je ziet er straks niet zoveel meer van, maar het is idd wel een leuke steek. Een moeder bij m'n dochter op school wil graag een sjaal haken (ze kan nog niet haken). Misschien moet ik haar dit maar leren. Vaste, halfstokje om en om. Easy peasy.quote:
Meen je dat!? Ik het wel cal gedaan maar altijd op eigen tempo... omg dat mensen dat leuk vindenquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:01 schreef NijntjesUk het volgende:
Nee, dat kan niet, daarom weet ik ook niet of ik het leuk genoeg vind of volhoud.
Als je niet op tijd het gehaakte deel kunt laten zien, krijg je niet de rest van het patroon.![]()
Maar goed, je hoeft niet alles te maken natuurlijk, kunt ook alleen de projectjes maken die je leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |