Mooi, veel plezier ermee!quote:Op maandag 30 januari 2023 10:40 schreef Donna het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met deze deken. De linkse versie.
[ afbeelding ]
Het is een pakket van het Landleven tijdschrift wat ik in 2016 van mijn beppe gekregen heb. Ze leeft inmiddels niet meer, maar ben er nu toch maar eens aan begonnen.![]()
Ben niet heel tevreden over mijn eerste wiebertje, maar komt wel goed.
De linkse kleurstelling van de fotoquote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:29 schreef Patapon het volgende:
[..]
Mooi, welke kleuren ga je gebruiken?
Dat is inderdaad heel erg balen. tussen de kussens van de bank? in je project-tas? Heb je vast allemaal al gecheckt.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:54 schreef Donna het volgende:
Ik ben mijn 3,5mm haaknaald kwijt. Aarghh!
Ja Scheepjes cotton 8 zit in het pakket. Werkt fijn.quote:
Ik heb ze helemaal aangedrukt, maar ze steken inderdaad een heel klein beetje uit. 1mm ofzoquote:Op zondag 5 februari 2023 15:31 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Mooi geworden!
Het lijkt wel alsof de oogjes niet aansluiten/een beetje uitsteken? Klopt dat?
Hahaha ik vind het juist lekkerder hakenquote:Op zondag 5 februari 2023 16:08 schreef Patapon het volgende:
En ff mopperen over het garen.... ik maak de kerststal met het aanbevolen garen, scheepjes stone washed. Dat pluist en splijt enorm!! En glijdt ook niet lekker over de haaknaald.
Mijn goedkope garen van Hobbii haakt veel fijner.
Ik heb Scheepjes Coton8 voor die deken, maar dat is ook niet mijn favoriet.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:08 schreef Patapon het volgende:
En ff mopperen over het garen.... ik maak de kerststal met het aanbevolen garen, scheepjes stone washed. Dat pluist en splijt enorm!! En glijdt ook niet lekker over de haaknaald.
Ja die ervaring heb ik ook wel een beetje met stonewashed. Vervelend!quote:Op zondag 5 februari 2023 16:08 schreef Patapon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |