Nee zij is raar maar wel tofquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:50 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Die mag echt zo snel mogelijk vertrekken.
Ik heb een flinke rugzak, ben in de winter van mijn leven, tis goed zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal je verder niet storen met je hobby
Positieve notes voor degene die 24 uur doorhalen in de COSquote:
Ik zit klaar voor de nachtdienstquote:
Mwa vier mensen Isaac, GJ , Jasper, KimK moeten paalzitten tot morgenquote:
*zet de koffiepot aan*quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Positieve notes voor degene die 24 uur doorhalen in de COS
Dat red ik niet. val ik met mijn hoofd op het toetsenbord en komen er misschien rare post berichten hierquote:
Nou ik denk niet dat ik 24 uur vol kan houden nuchterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit klaar voor de nachtdienst
Wel leuk weer een 24 uur opdracht
ze mogen niet wisselen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa vier mensen Isaac, GJ , Jasper, KimK moeten paalzitten tot morgen
Kunnen ze geld mee verdienen 250 geloof ik en ze mogen 5 x naar de wc max 2.5 min
Oh dat zou kunnen, heb ik verder dan niet mee gekregen..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er was toch een rooster voor? Hoorde ik Wendy iets over zeggen. Zou vet lullig zijn als iedereen ging slapen
In principe wel. Maar dit is een RLS, ik denk dat het dan anders is.quote:
Dat weten we nu wel Marioquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:43 schreef mario390 het volgende:
ze hebben geluk dat zij en zitz
van 25 cm hebben
Nog raarder ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat red ik niet. val ik met mijn hoofd op het toetsenbord en komen er misschien rare post berichten hier
Ik zie jou hier niet zo heel vaakquote:
Nee. WEl 5 x naar het toilet, max 2,5 minuten per toiletgandquote:
Nee lekker zitten op je gatquote:
Daar doe ik het voorrrquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terug van weggeweestquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie jou hier niet zo heel vaak![]()
Ik ben benieuwd
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee. WEl 5 x naar het toilet, max 2,5 minuten per toiletgang
Even kort de benen strekken..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee. WEl 5 x naar het toilet, max 2,5 minuten per toiletgand
Afhakerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:51 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ik 24 uur vol kan houden nuchter
waarom alleen hun dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee lekker zitten op je gatMaar denk dat er wel 1 of twee afhaken..
Elke kamer 1 persoon, vrijwillig.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarom alleen hun dan?sorry vd vragen, moest werken
Die wilde graag, maar ook anderen blijkbaar maar die mochten niet..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarom alleen hun dan?sorry vd vragen, moest werken
Vond de reactie van Eunice wel mooi van binnenuit, omdat zij dat belangrijk vidntquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:55 schreef puzziepie het volgende:
Babette vindt dat Eunice het allemaal wel heel groot maakt,, ze snapt het punt niet
Ik ook , en het raakt haar ook , dat vind ik ook mooiquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vond de reactie van Eunice wel mooi van binnenuit, omdat zij dat belangrijk vidnt
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb maar één positieve note , ooit in de UTO tijd gekregenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]en ik al jaren uiterste best doen voor negatieve..
Joh.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb maar één positieve note , ooit in de UTO tijd gekregenik wist daarvoor niet eens dat er positieve notes bestonden
![]()
Ik koester em wel want ik kreeg em van een hele lieve toffe user![]()
De rest van mijn notes zijn wat minder aardig
Heerlijk !! Die streams zie ik het liefstquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:19 schreef pingu66 het volgende:
Babette kan ook eindeloos blijven filosoferen/roddeken over alle inwoners.
Ik denk van Zaterdagavond tot Zondag(morgen)quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hoe lang duurt dat halloween feest eigenlijk? Zondag is best een rare dag voor hun doen
Zo lang? Ik dacht pas zondag avondquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk van Zaterdagavond tot Zondag(morgen)
Ach het zorgt af en toe voor wat geluid ipv van dat gekift van een Wandaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh, die Showgitaar is weer in dienst, zinloos maar het staat geweldig![]()
[ afbeelding ]
Ik blijf het zien als de wanhoop vasthouden, nix echt leuk aan een Kenzie met gitaar, aan kenzie zelf ook niet trouwensquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het zorgt af en toe voor wat geluid ipv van dat gekift van een Wanda
Ik heb óók een pendel.. en die zegt dat binnen één jaar iedereen daar naar huis gestuurd is..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:27 schreef puzziepie het volgende:
Heel veel mensen denken dat Ima heeft gestolen , maar babette wil Esther wel de kans geven
Nu over de pendel die aangaf dat ze met kerst naar huis worden gestuurd
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb óók een pendel.. en die zegt dat binnen één jaar iedereen daar naar huis gestuurd is..
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb óók een pendel.. en die zegt dat binnen één jaar iedereen daar naar huis gestuurd is..
Dan klopt het toch.quote:
Ze zijn al 2 maand bezig.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:35 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
binnen een jaar, is toch minder lang dan een jaar
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:41 schreef pingu66 het volgende:
Esther die anekdotes verteld toen zij catering manager was. ......😭😡😡😭
Weerwolven.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:42 schreef Sestra666 het volgende:
wat verteld bern? ik zie hem praten, maar geen zin in zijn stem en ik kan niet liplezen
Wat zeg je?quote:
Ze kusten allemaal haar kont , zei ze een paar dagen geleden over haar werkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:41 schreef pingu66 het volgende:
Esther die anekdotes verteld toen zij catering manager was. ......😭😡😡😭
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |