Nee zij is raar maar wel tofquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:50 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Die mag echt zo snel mogelijk vertrekken.
Ik heb een flinke rugzak, ben in de winter van mijn leven, tis goed zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal je verder niet storen met je hobby
Positieve notes voor degene die 24 uur doorhalen in de COSquote:
Ik zit klaar voor de nachtdienstquote:
Mwa vier mensen Isaac, GJ , Jasper, KimK moeten paalzitten tot morgenquote:
*zet de koffiepot aan*quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Positieve notes voor degene die 24 uur doorhalen in de COS
Dat red ik niet. val ik met mijn hoofd op het toetsenbord en komen er misschien rare post berichten hierquote:
Nou ik denk niet dat ik 24 uur vol kan houden nuchterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit klaar voor de nachtdienst
Wel leuk weer een 24 uur opdracht
ze mogen niet wisselen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa vier mensen Isaac, GJ , Jasper, KimK moeten paalzitten tot morgen
Kunnen ze geld mee verdienen 250 geloof ik en ze mogen 5 x naar de wc max 2.5 min
Oh dat zou kunnen, heb ik verder dan niet mee gekregen..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er was toch een rooster voor? Hoorde ik Wendy iets over zeggen. Zou vet lullig zijn als iedereen ging slapen
In principe wel. Maar dit is een RLS, ik denk dat het dan anders is.quote:
Dat weten we nu wel Marioquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:43 schreef mario390 het volgende:
ze hebben geluk dat zij en zitz
van 25 cm hebben
Nog raarder ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat red ik niet. val ik met mijn hoofd op het toetsenbord en komen er misschien rare post berichten hier
Ik zie jou hier niet zo heel vaakquote:
Nee. WEl 5 x naar het toilet, max 2,5 minuten per toiletgandquote:
Nee lekker zitten op je gatquote:
Daar doe ik het voorrrquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Positieve notes voor degene die 24 uur doorhalen in de COS
Terug van weggeweestquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie jou hier niet zo heel vaak![]()
Ik ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |