Ik blijf het zien als de wanhoop vasthouden, nix echt leuk aan een Kenzie met gitaar, aan kenzie zelf ook niet trouwensquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het zorgt af en toe voor wat geluid ipv van dat gekift van een Wanda
Ik heb óók een pendel.. en die zegt dat binnen één jaar iedereen daar naar huis gestuurd is..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:27 schreef puzziepie het volgende:
Heel veel mensen denken dat Ima heeft gestolen , maar babette wil Esther wel de kans geven
Nu over de pendel die aangaf dat ze met kerst naar huis worden gestuurd
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb óók een pendel.. en die zegt dat binnen één jaar iedereen daar naar huis gestuurd is..
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb óók een pendel.. en die zegt dat binnen één jaar iedereen daar naar huis gestuurd is..
Dan klopt het toch.quote:
Ze zijn al 2 maand bezig.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:35 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
binnen een jaar, is toch minder lang dan een jaar
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:41 schreef pingu66 het volgende:
Esther die anekdotes verteld toen zij catering manager was. ......😭😡😡😭
Weerwolven.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:42 schreef Sestra666 het volgende:
wat verteld bern? ik zie hem praten, maar geen zin in zijn stem en ik kan niet liplezen
Wat zeg je?quote:
Ze kusten allemaal haar kont , zei ze een paar dagen geleden over haar werkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:41 schreef pingu66 het volgende:
Esther die anekdotes verteld toen zij catering manager was. ......😭😡😡😭
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |